No SSO cookie

Horner: Amanarea inceputului sezonului, in avantajul Red Bull

voteaza
(0/ 0)
Horner: Amanarea inceputului sezonului, in avantajul Red Bull
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Christian Horner a declarat ca inceputul intarziat al sezonului de Formula 1 va fi in avantajul Red Bull, in conditiile in care cursa din Bahrain nu este una dintre cele mai avantajoase pentru acestia.

 
 
Christian Horner, managerul Red Bull Racing, a declarat ca disparitia Marelui Premiu de Formula 1 al Bahrainului este in avantajul echipei sale, in conditiile in care cursa respectiva nu este una care sa avantajeze foarte mult masinile campioane din anul trecut.

Sezonul 2011 din Formula 1 era programat sa debuteze in data de 13 martie, in Bahrain, dar a fost amanat pentru 27 martie, atunci cand se va disputa Marele Premiu al Australiei, de vina fiind situatia politica incerta din statul asiatic.

In aceste conditii, Horner nu se plaseaza pe aceeasi lungime de unda cu unul din pilotii sai, Mark Webber, cel care a spus ca ''nu conteaza foarte mult ca se incepe mai tarziu'' si spune ca asa este mai bine pentru Red Bull. Totusi, austriacul nu crede ca diferenta o vor face cele doua saptamani in plus de pregatire, ci pur si simplu eliminarea din ecuatie a unui circuit destul de defavorabil campioanei de la constructori din 2010.


'' Circuitul din Bahrain, cu liniile sale drepte extrem de lungi, nu ar fi fost cu siguranta cea mai buna cursa cu care am fi putut incepe sezonul. '' a recunoscut Christian Horner.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1285 :: 17.86MB