No SSO cookie

Hamilton, Button si Webber scapa doar cu avertismente

voteaza
(0/ 0)
Hamilton, Button si Webber scapa doar cu avertismente
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pilotii Lewis Hamilton, Jenson Button, Mark Webber si Timo Glock au primit doar avertismente dupa Marele Premiu de Formula 1 al Spaniei, disputat la Barcelona, dupa ce nu au incetinit in portiuni de pista in care actionau steagurile galbene.

 
 

In urma unei investigatii FIA care a urmat Marelui Premiu de Formula 1 al Spaniei, s-a constatat ca patru piloti au incalcat regulamentele si nu au incetinit atunci cand ar fi trebuit, sub incidenta steagurilor galbene. Cu toate acestea, Lewis Hamilton, Jenson Button, Mark Webber si Timo Glock au fost pedepsiti doar cu cate un avertisment.

Pedepsele aplicate celor patru piloti nu au fost mai severe, deoarece s-a considerat ca oricum ierarhiile nu ar fi fost afectate in niciun fel. Astfel, daca s-ar fi aplicat regulamentul in cea mai stricta masura a sa, ei ar fi putut primi penalizari de cate 20 de secunde, secunde care ar fi urmat sa se adauge timpurilor cu care au incheiat cursa.

Pozitia niciunuia dintre cei patru piloti nu ar fi fost schimbata, in conditiile in care Hamilton, Button si Webber au incheiat unul dupa altul, pe locurile doi, trei si patru, la o distanta considerabila in fata lui Fernando Alonso, iar Timo Glock a terminat pe 19, cu un avans important in fata coechipierului sau de la Virgin, Jerome D'Ambrosio.

'' Comisarii au crezut de cuviinta ca avertismentele ar fi cele mai potrivite in acest caz. '' a declarat Martin Whitmarsh, managerul McLaren, cel care a mai spus: '' Cred ca au fost blanzi de aceasta data, asa ca trebuie sa fim mai atenti de acum incolo si sa nu mai facem astfel de erori. ''

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0739 :: 17.86MB