No SSO cookie

Glock este increzator in progresul Virgin

voteaza
(0/ 0)
Glock este increzator in progresul Virgin
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Timo Glock, pilotul german al echipei de Formula 1 Virgin, a declarat ca este sigur ca echipa sa va progresa in 2011 si va inregistra performante simtitor imbunatatite fata de cele din sezonul 2010.

 
 
Pilotul german de Formula 1 Timo Glock spune ca nu are nicio indoiala ca echipa sa, Virgin Racing, va obtine in sezonul 2011 performante mult mai bune decat cele obtinute in 2010.

Virgin s-a clasat ultima in ierarhia constructorilor la sezonul de debut in Formula 1, nereusind sa obtina vreun punct sau vreo clasare in primele 12 masini ale vreunei curse. In aceste conditii, germanul in varsta de 28 de ani spune ca echipa sa nu are alta optiune decat progresul si ca performantele vor fi imbunatatite simtitor pe parcursul sezonului care sta sa inceapa.

Glock a declarat ca noii sponsori, printre care gigantul rus Marussia, vor obliga practic echipa britanica sa progreseze, dar o vor si ajuta din punct de vedere logistic si financiar extrem de mult.

In privinta tintelor propriu-zise ale echipei Virgin, Glock a dorit sa ramana cu picioarele pe pamant si a recunoscut ca ''nu poti castiga trei secunde intr-o iarna''. Astfel, un obiectiv realizabil ar fi apropierea de Toro Rosso si depasirea echipelor care au debutat si ele in Formula 1 in 2010, Lotus si Hispania.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1390 :: 17.86MB