No SSO cookie

Gascoyne: Lotus se va bate cu marile forte in cinci ani

voteaza
(0/ 0)
Gascoyne: Lotus se va bate cu marile forte in cinci ani
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Obiectivele echipei de Formula 1 Lotus vor fi ocuparea unui loc la mijlocul clasamentului in 2012 si concurarea echipelor de top pana in sezonul 2015, conform declaratiilor lui Mike Gascoyne.

 
 
Directorul tehnic al echipei de Formula 1 Lotus Racing, Mike Gascoyne, a declarat ca teamul britanic are un plan pe cinci ani care include construirea unui tunel aerodinamic in viitorii doi ani si ajungerea in elita Formula 1 pana in 2015.

Gascoyne a dezvaluit ca in viitoarele 18 luni, cartierul general al echipei, situat in Hingham va trece prin transformari destul de consistente, principala tinta fiind construirea unui tunel aerodinamic. De asemenea, in privinta obiectivelor echipei in campionat, Gascoyne a declarat ca Lotus isi propune ca in doi ani sa se claseze la mijlocul clasamentului, iar peste cinci-sase ani sa se lupte de la egal la egal cu granzii din Formula 1.

In 2011, Mike Gascoyne a spus ca pretentiile nu pot fi foarte ridicate, dar ca Lotus isi va propune sa se claseze in jurul locului opt-noua in clasamentul constructorilor. Pentru aceasta, echipe ca Williams, Toro Rosso, Force India si Sauber vor trebui sa fie ajunse din urma, in conditiile in care Lotus nu a acumulat niciun punct in 2010.

Directorul tehnic Lotus a incheiat prin a spune ca dezvoltarea cartierului general din Hingham, Anglia va insemna cu siguranta ca planurile de a construi un alt detasament in Malaezia nu mai sunt de actualitate si au fost abandonate definitiv.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0948 :: 17.86MB