No SSO cookie

Formula 1 2009 la start

voteaza
(0/ 0)
Formula 1 2009 la start
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipele si pilotii Marelui Circ, confirmati la startul sezonului 2009

 
 
Sezonul 2009 pentru Formula 1 este aproape de start. Pana pe 29 martie echipele sunt angrenate in testele finale pentru a pune la punct ultimele detalii tehnice. Cu exceptia Honda, care inca nu se stie daca va lua startul in noua stagiune, toate echipele si-au confirmat pilotii pentru anul 2009.

Astfel, cei mai multi piloti sunt de nationalitate germana, adica 5, urmand un grup de trei tari cu cate doi piloti, Brazilia, Italia si Finlanda, si Japonia cu un singur pilot.

Scuderia Ferrari:
Felipe Massa (Brazilia)
Kimi Raikkonen (Finlanda)

Vodafone McLaren Mercedes:
Lewis Hamilton (Marea Britanie)
Heikki Kovalainen (Finlanda)

BMW-Sauber F1:
Robert Kubica (Polonia)
Nick Heidfeld (Germania)

ING Renault:
Fernando Alonso (Spania)
Nelson Piquet (Brazilia)

Panasonic Toyota Racing:
Jarno Trulli (Italia)
Timo Glock (Germania)

Scuderia Toro Rosso:
Sebastien Bourdais (Franta)
Sebastien Buemi (Elvetia)

Red Bull Racing:
Mark Webber (Australia)
Sebastian Vettel (Germania)

AT&T Williams F1 Team:
Nico Rosberg (Germania)
Kazuki Nakajima (Japonia)

Force India F1:
Giancarlo Fisichella (Italia)
Adrian Sutil (Germania)

Honda Racing Team: situatie inca incerta 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2311 :: 22.19MB