Consiliul Mondial al FIA s-a intrunit astazi la Paris pentru a rezolva problema Campionatului Mondial de Formula 1 din 2010.
FOTA, asociatia echipelor din Forumula 1, a hotarat sa organizeze un campionat separat in 2010, din cauza conditiilor impuse de FIA. In urma discutiilor de astazi, FIA si FOTA au ajuns la un compromis. Astfel, Campionatul Mondial de Formula 1 se va disputa cu aceleasi echipe ca si pana in prezent.
Marile nume din Formula 1, Ferrari, McLaren, BMW-Sauber, Renault, Toyota, Brawn GP si Red Bull vor ramane in competitia patronata de FIA. Conform unor date preliminare, Consiliul Mondial al FIA a emis o motiune de cenzura impotriva presedintelui FIA, Max Mosley, principalul adversar al FOTA.
Max Mosley, presedintele FIA, a declarat la iesirea din sala dezbaterilor ca a fost de acord sa nu mai candideze pentru nou mandat la sefia forului suprem din motorsport. "Nu va fi nicio despartire in Formula 1. Am ajuns la un acord privind reducerea cheltuielilor echipelor. Ideea e ca in doi ani bugetele echipelor sa ajunga la nivelul anilor '90", a spus Mosley jurnalistilor prezenti la Paris.
Bernie Ecclestone, boss-ul Formulei 1, s-a aratat extrem de multumit de modul in care au evoluat lucrurile si de faptul ca echipele vor participa si in 2010 la Campionatul Mondial de Formula 1.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!