No SSO cookie

FIA reintroduce controversatul sistem al punctarii pentru 2010

voteaza
(0/ 0)
FIA reintroduce controversatul sistem al punctarii pentru 2010
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

FIA a reinviat in mod marsva controversatul sistem de tipul castigatorul ia totul pentru 2010!

 
 
Controversatul sistem de punctare de tipul castigatorul ia totul a fost practic stampilat pentru introducerea in 2010 de catre FIA World Motor Sport Council. Corpul de guvernare a incercat sa introduca sistemul favorizat de catre Bernie Ecclestone in acest an, dar aceasta incercare a venit prea tarziu si a fost respinsa de catre alianta echipelor de Formula 1 denumita FOTA. In luna martie se spunea ca FIA ar urma sa consulte echipele de Formula 1 inainte de a incerca sa reintroduca noul sistem pentru anul 2010, dar noile regulamente sportive pentru sezonul viitor includ aceste reguli controversate. Articolul 6 sustine ca titlul la piloti urmeaza sa fie acordat pilotului care a fost clasificat de cele mai multe ori pe primul loc in cursele din timpul sezonului. Aceasta stire a scapat pana acum atentiei presei din cauza faptului ca regula aceasta noua nu era cu nimic scoasa in evidenta (spre deosebire de alte schimbari care erau subliniate cu roz) in copiile oferite presei ale noilor regulamente din 2010. FIA a confirmat de asemenea ca, in completarea interzicerii realimentarii in timpul curselor anul viitor, pilotii care ajung in a treia perioada a calificarilor pot sa realimenteze doar sub conditii stricte impuse de reguli inaintea cursei din ziua urmatoare. Aceasta schimbare vrea sa asigure spectacolul duelurilor unor masini cu putina benzina pentru obtinerea pole positionului, fara a fi afectate cu nimic de strategiile de cursa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1649 :: 22.19MB