No SSO cookie

FIA reintroduce controversatul sistem al punctarii pentru 2010

voteaza
(0/ 0)
FIA reintroduce controversatul sistem al punctarii pentru 2010
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

FIA a reinviat in mod marsva controversatul sistem de tipul castigatorul ia totul pentru 2010!

 
 
Controversatul sistem de punctare de tipul castigatorul ia totul a fost practic stampilat pentru introducerea in 2010 de catre FIA World Motor Sport Council. Corpul de guvernare a incercat sa introduca sistemul favorizat de catre Bernie Ecclestone in acest an, dar aceasta incercare a venit prea tarziu si a fost respinsa de catre alianta echipelor de Formula 1 denumita FOTA. In luna martie se spunea ca FIA ar urma sa consulte echipele de Formula 1 inainte de a incerca sa reintroduca noul sistem pentru anul 2010, dar noile regulamente sportive pentru sezonul viitor includ aceste reguli controversate. Articolul 6 sustine ca titlul la piloti urmeaza sa fie acordat pilotului care a fost clasificat de cele mai multe ori pe primul loc in cursele din timpul sezonului. Aceasta stire a scapat pana acum atentiei presei din cauza faptului ca regula aceasta noua nu era cu nimic scoasa in evidenta (spre deosebire de alte schimbari care erau subliniate cu roz) in copiile oferite presei ale noilor regulamente din 2010. FIA a confirmat de asemenea ca, in completarea interzicerii realimentarii in timpul curselor anul viitor, pilotii care ajung in a treia perioada a calificarilor pot sa realimenteze doar sub conditii stricte impuse de reguli inaintea cursei din ziua urmatoare. Aceasta schimbare vrea sa asigure spectacolul duelurilor unor masini cu putina benzina pentru obtinerea pole positionului, fara a fi afectate cu nimic de strategiile de cursa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6313 :: 22.19MB