No SSO cookie

FIA introduce sistemul Top 10 pentru F1 si WRC

voteaza
(0/ 0)
FIA introduce sistemul Top 10 pentru F1 si WRC
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Incepand cu anul 2010, FIA introduce noul sistem top 10, atat in F1, cat si in WRC.

 
 
Noul sistem Top 10 introdus de FIA acorda puncte primilor 10 clasati, inlocuind vechiul sistem, care acorda puncte doar primilor 8 clasati. Noul sistem va fi implementat incepand cu anul acesta atat in WRC, cat si in Formula 1. Noul sistem va face ca pilotii sa fie mai competitivi pentru locul 1.

In vechiul sistem, intre locul 1 si 2 era o diferenta de doar 5 puncte, cu noul sistem, diferenta creste la 7 puncte, locul 2 primind doar 18 puncte. FIA a decis acest lucru pentru a ambitiona pilotii sa castige, nu sa se multumeasca cu o pozitie strategica.


Noul sistem acorda punctele pe baza de pozitie in felul ordinea urmatoare: 25 puncte-pentru locul 1, 18 puncte-pentru locul 2, 15 puncte-pentru locul 3, 12 puncte- pentru locul 4, 10 puncte- pentru locul 5, 8 puncte- pentru locul 6, 6 puncte- pentru locul 7, 4 puncte- pentru locul 8, 2 puncte- pentru locul 9 si 1 punct-pentru locul 10.

Sporting Working Group a propus si acordarea de puncte pentru pole position, cel mai rapid lap si s-a sugerat de asemenea si doua opriri la boxe, in ciuda interdictiei de realimentare in timpul cursei. Acestea din urma au fost respinse de FIA.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1511 :: 22.19MB