No SSO cookie

FIA a decis: Deflectorul Brawn GP este legal

voteaza
(0/ 0)
FIA a decis: Deflectorul Brawn GP este legal
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Deflectorul masinilor de Formula 1 Brawn GP, Toyota si Williams a fost declarat legal.

 
 

FIA a declarat deflectorul dublu de pe spatele masinilor Brawn GP, Toyota si williams ca fiind legal. Scandalul deflectorului din Formula 1 isi are radacinile la inceputul acestui sezon, cand echipe de succes in primele doua curse, cum ar fi Toyota si Brawn GP, au fost avantajate de acest instrument aerodinamic si au fost criticate aspru de echipele concurente.

 

Curtea de Apel a FIA a judecat contestatia depusa de echipele Ferrari, Red Bull Racing si Renault la care s-au alaturat BMW-Sauvber si McLaren ca parti prejudiciate. Dupa analiza datelor, FIA a decis ca deflectorul echipelor acuzate este legal. Kimi Raikkonen, pilotul de la Ferrari, a declarat inaintea deciziei FIA, ca problema deflectorului va decide campionul mondial din Formula 1.

 

Conform multor specialisti, deflectorul monoposturilor Brawn GP, Toyota si Williams va avea un cuvant greu dde spus in desfasurarea sezonului. Deflectorul, cauza scandalului din Formula 1, este explicatia cea mai plauzibila pentru succesul avut de Brawn GP in primele doua curse ale sezonului, ambele castigate de echipa lui Ross Brawn prin Jenson Button. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4441 :: 22.19MB