1. Alonso (Ferrari) 1:14.904
2. Rosberg (Mercedes) +0.109
3. Vettel (Red Bull-Renault) +0.195
4. Massa (Ferrari) +0.216
5. Schumacher (Mercedes) +0.239
6. Kubica (Renault) +0.288
7. Hamilton (McLaren-Mercedes) +0.345
8. Sutil (Force India-Mercedes) +0.556
9. Button (McLaren-Mercedes) +0.715
10. Webber (Red Bull-Renault) + 0.716
11. Petrov (Renault) +0.842
12. Buemi (Toro Rosso-Ferrari) +1.372
13. Hulkenberg (Williams-Cosworth) +1.444
14. Barrichello (Williams-Cosworth) +1.618
15. Liuzzi (Force India-Mercedes) +1.624
16. de la Rosa (Sauber-Ferrari) +1.695
17. Kobayashi (Sauber-Ferrari) +1.914
18. Alguersuari (Toro Rosso-Ferrari) +2.119
19. Kovalainen (Lotus-Cosworth) +3.280
20. di Grassi (Virgin-Cosworth) +3.574
21. Trulli (Lotus-Cosworth) +3.763
22. Glock (Virgin-Cosworth) +3.817
23. Chandhok (HRT-Cosworth) +5.409
24. Senna (HRT-Cosworth) +7.244
Andrei Monenciu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!