No SSO cookie

D'Ambrosio: Il pot bate pe Glock

voteaza
(0/ 0)
D'Ambrosio: Il pot bate pe Glock
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jerome D'Ambrosio a declarat ca spera sa faca o figura cat mai frumoasa la debutul sau in Formula 1 pentru echipa Virgin si ca are toate calitatile necesare pentru a-l concura pe coechipierul sau, germanul Timo Glock.

 
 
Noul pilot al echipei de Formula 1 Virgin Racing, belgianul Jerome D'Ambrosio, a declarat ca este increzator in sansele sale de a termina deasupra coechipierului sau Timo Glock in 2011, in ciuda faptului ca se va afla la sezonul sau de debut in F1.

D'Ambrosio s-a remarcat in sesiunea de teste rezervata tinerilor piloti, de dupa sfarsitul sezonului 2010, cand s-a clasat al doilea, pe un monopost Renault, dupa extrem de talentatul Daniel Ricciardo, dar inaintea tinerilor piloti ai lui Mercedes, Sam Bird, si ai lui McLaren, Gary Paffett.

Belgianul in varsta de 25 de ani il va inlocui la Virgin pe dezamagitorul Lucas di Grassi si se declara optimist in privinta debutului sau, chiar si in ciuda unei noi masini care va fi inaugurata extrem de tarziu si cu care n-o sa aiba prea mult timp la dispozitie sa se acomodeze.

'' Am multe de invatat, dar sunt rapid, increzator in calitatile mele si capabil sa ma acomodez cu circuite pe care nu le cunosc extrem de rapid, asa ca am incredere ca o sa pot sa-i fac o concurenta solida lui Timo si chiar, din cand in cand, sa-l inving pe acesta. '' a declarat Jerome D'Ambrosio.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1604 :: 22.19MB