No SSO cookie

BMW Sauber va deveni Sauber

voteaza
(0/ 0)
BMW Sauber va deveni Sauber
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa BMW Sauber isi va schimba cel mai probabil numele in Sauber, in conditiile in care firma germana BMW nu mai are nicio implicare de mai mult de un an in Formula 1.

 
 
Echipa de Formula 1 BMW Sauber are toate sansele sa-si modifice numele in sezonul 2011, urmand a ramane doar Sauber, cu toate ca un anunt oficial inca nu a fost facut in aceasta privinta.

Firma germana BMW s-a retras din cadrul echipei inca dinainte de sezonul 2010, dar numele a fost pastrat din ratiuni economice. Totusi, in acest moment s-ar parea ca oficialii Sauber sunt hotarati sa elimine titulatura de ''BMW'' din cadrul numelui echipei, avand deja acordul Federatiei Internationale de Automobilism de a realiza aceasta operatiune inainte de inceperea viitorului sezon.

Declaratiile de presa ale Sauber din acest moment sunt emise sub numele companiei elvetiene Sauber Motorsport AG, dar sunt mari sanse ca in 2011 numele oficial al echipei sa devina '' Sauber F1 Team''.

Purtatorul de cuvant al echipei a declarat ca noul nume va fi comunicat in cel mai scurt timp, astfel alimentandu-se o noua serie de speculatii, conform carora elvetienii ar pregati inserarea numelui unui nou sponsor al echipei.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1281 :: 18.68MB