No SSO cookie

Bancher arestat dupa tranzactii cu actiuni din F 1

voteaza
(0/ 0)
Bancher arestat dupa tranzactii cu actiuni din F 1
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un bancher german a fost arestat si va fi investigat pentru luare de mita, dupa ce se pare ca acesta ar fi intermediat vanzarea pachetului majoritar de actiuni din Formula 1 pe o suma mai mica decat cea normala.

 
 
Gerhard Gribkowsky, fostul presedinte al companiei SLEC, companie care a detinut actiuni in Formula 1, a fost arestat si va fi investigat pentru mita, dar si pentru evaziune fiscala.

Procurorii de la Munchen au deschis o ancheta cu privire la vanzarea unor actiuni din F 1 de catre banca germana BayernLB. Potrivit purtatoarei de cuvant a procurorilor germani, actiunile ar fi fost vandute in 2006 la o valoare scazuta fata de cea reala, ele nefiind evaluate in mod corect. Gribkowsky a fost cel care a supravegheat intelegerea, intelegere care s-a finalizat cu achizitionarea de catre compania CVC Capital Partners a actiunilor respective.

Gribkowsky este suspectat ca ar fi primit nu mai putin de 50 de milioane de dolari prin plati deghizate in '' intelegeri de consultanta''.

CVC, actualii detinatori ai pachetului majoritar de actiuni din F 1, au declarat ca nu au cunostinta de nicio plata eliberata pe numele lui Gerhard Gribkowsky sau a vreunei alte persoane pentru intermedierea tranzactiei actiunilor, realizata in 2006.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1002 :: 17.86MB