No SSO cookie

Alonso: Inceputul cursei m-a costat scump

voteaza
(0/ 0)
Alonso: Inceputul cursei m-a costat scump
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Spaniolul Fernando Alonso a declarat dupa locul trei obtinut in Marele Premiu al Ungariei ca prima jumatate a cursei nu a decurs exact cum se astepta si ca aceasta l-a costat foarte scump in economia unei posibile victorii.

 
 

Pilotul iberic Fernando Alonso s-a declarat nemultumit de locul trei obtinut in Marele Premiu de Formula 1 al Ungariei si a spus ca prima jumatate a cursei nu a decurs deloc conform planului. Spaniolul venea dupa trei etape consecutive in care a ocupat unul din primele doua locuri in cursa si se vede acum pe locul patru la general, la 89 de puncte de Vettel.

Alonso a luat startul la Budapesta de pe cinci, dupa o sesiune de calificari in care a gresit, iar primele tururi au fost un cosmar pentru pilotul Ferrari. Acesta a fost depasit initial de ambii piloti Mercedes, si-a recuperat pozitiile, pentru ca Rosberg sa-l depaseasca a doua oara dupa inca o eroare copilareasca.

Pana la urma ibericul a reusit sa-si revina si a incheiat cursa pe trei, in fata lui Hamilton si Webber, dar dupa Button si Vettel. '' In astfel de conditii de cursa trebuie sa fii concentrat de la inceput pana la sfarsit si sa te astepti la orice. Din pacate, prima parte a cursei nu s-a desfasurat asa cum ne asteptam si aceasta ne-a costat in final. '' a declarat Alonso dupa cursa.

Alonso a mai declarat ca ar fi putut sa obtina mult mai mult in Ungaria daca nu ar fi fost nevoit sa efectueze atatea depasiri in fata unor piloti mai lenti decat el. Cu toate acestea, ibericul nu a pomenit nimic de motivele pentru care s-a aflat in spatele lui Schumacher, a lui Rosberg sau a lui Webber multa vreme, nerecunoscandu-si in niciun moment propriile erori.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0877 :: 17.78MB