No SSO cookie

Alonso: Inceputul cursei m-a costat scump

voteaza
(0/ 0)
Alonso: Inceputul cursei m-a costat scump
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Spaniolul Fernando Alonso a declarat dupa locul trei obtinut in Marele Premiu al Ungariei ca prima jumatate a cursei nu a decurs exact cum se astepta si ca aceasta l-a costat foarte scump in economia unei posibile victorii.

 
 

Pilotul iberic Fernando Alonso s-a declarat nemultumit de locul trei obtinut in Marele Premiu de Formula 1 al Ungariei si a spus ca prima jumatate a cursei nu a decurs deloc conform planului. Spaniolul venea dupa trei etape consecutive in care a ocupat unul din primele doua locuri in cursa si se vede acum pe locul patru la general, la 89 de puncte de Vettel.

Alonso a luat startul la Budapesta de pe cinci, dupa o sesiune de calificari in care a gresit, iar primele tururi au fost un cosmar pentru pilotul Ferrari. Acesta a fost depasit initial de ambii piloti Mercedes, si-a recuperat pozitiile, pentru ca Rosberg sa-l depaseasca a doua oara dupa inca o eroare copilareasca.

Pana la urma ibericul a reusit sa-si revina si a incheiat cursa pe trei, in fata lui Hamilton si Webber, dar dupa Button si Vettel. '' In astfel de conditii de cursa trebuie sa fii concentrat de la inceput pana la sfarsit si sa te astepti la orice. Din pacate, prima parte a cursei nu s-a desfasurat asa cum ne asteptam si aceasta ne-a costat in final. '' a declarat Alonso dupa cursa.

Alonso a mai declarat ca ar fi putut sa obtina mult mai mult in Ungaria daca nu ar fi fost nevoit sa efectueze atatea depasiri in fata unor piloti mai lenti decat el. Cu toate acestea, ibericul nu a pomenit nimic de motivele pentru care s-a aflat in spatele lui Schumacher, a lui Rosberg sau a lui Webber multa vreme, nerecunoscandu-si in niciun moment propriile erori.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1396 :: 22.19MB