Suntem in grafic, asta e unul din cele mai mari clisee ale lumii moderne, sau ma rog, a prins la noi foarte bine. Cam acesta e si mesajul celor de la APIA Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile care spun ca spre deosebire de 2010, 2011 a fost un an mult mai slab din punctul de vedere al vanzarilor auto. Fata de 2010 a fost o scadere de 10.5% fiind vandute in jur de 89.032 unitati. Bineinteles ca aici includem doar autoturismele iar daca e sa adunam si vanzarile inregistrate pe segmentul vehiculelor comerciale ajungem la 103.314 unitati. Totusi, chiar si asa, conform spuselor celor de la APIA piata s-a stabilizat in 2011. Desigur, trebuie justificat si un oarecare esec cumva. A fost anul esecului stabilizat dar ce mai conteaza atata timp cat totul e in grafic.
Pentru 2012 se pregateste o ofensiva din partea marilor producatori, o ofensiva care probabil va arunca totul deasupra graficelor; doar vine sfarsitul lumii, trebuie incheiat anul asta in stil mare, sa ne gaseasca meteoritul in masinile noastre cu numere rosii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!