Asa-i, nu dati litere si cifre la romani, in special din alea autocolante, nichelate, lucioase, aplicabile pe masini! Nu dati litere si cifre fara sa inghesuiti in punga cu pricina si oaresce manual de utilizare si cativa termeni auto.
Nu de alta dar se mai nimereste cate unul langa o masina "rebranduita" si-si mananca buricele degetelor de ciuda ca nu stie ce inseamna, cu toate manualele auto citite la viata sa!
In cazul de fata, dat fiind ca avem de-a face cu un Jetta, model pe care masini.ro l-a testat si despre care se pot spune multe lucruri bune, aflu cu stupoare ca de fapt nu stiam nimic!
Pentru ca "prototipul" din imagini este nici mai mult, nici mai putin, decat varianta V6-2W dW. Adica, la cat ma duce mintea si la cat am cercetat, este un motor cu 6 cilindri dispusi in V, minus 2W (adica minus 2 roti-wheels) si apoi a lipsit probabil semnul egal (=), ptr ca eu cred ca asa trebuia sa fie: V6-2W=dW. Adica un motor V6 din care scazi 2 roti, rezulta 2 roti tampe!
V6-2Wheels=Dumb Wheels
foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 11 August 2009 16:26
poate le-a pus doar ca sa-si bata joc de unu ca tine :lol:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!