No SSO cookie

Tarani fara frontiere (42): Kitsch Tuning pentru pitzi

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (42): Kitsch Tuning pentru pitzi
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cum sa faci sa iesi in evidenta? Simplu: aplica un kitsch tuning masinii tale si noi ne ocupam de restul!

 
 
Cand aproape ca ma resemnasem cu ideea ca vom fi invadati de masini roz, cyclam si alte fineturi coloristice dedicate, in principiu lenjeriei intime de dama, iata ca, zilele trecute, retina mi-a fost izbita de o hidosenie pe roti: kitsch tuning pentru pitzi.


Cu ce o fi pacatuit bietul Opel Astra, o masina frumusica dealtfel, de a decis cineva sa o sluteasca astfel? Boit cu rozul ala pe jante si cu aparatorile de soare, tot roz, musai cu Hello Kitty pe ele, arata ca o pustoaica de scoala generala care a dat iama in fardurile mamicii, evident fara stirea acesteia. Si s-a fardat fara sa stie prea multe despre aceasta indeletincire.


Sincer, nu cred ca masina aia poate fi condusa de altcineva decat de o femeie. Pentru ca un barbat cu Hello Kitty in geam si jante roz... e un fel de regina balului, ca sa ma exprim finut. Iar cum femeile si tuningul sunt fix doua linii paralele, nu cred ca pot arunca vina pe proprietareasa.


Oricum, incurcate-s caile auto de astazi dar si mai incurcate-s gandirile unora. De ce nu or apela la stilistii auto de pe piata, daca doresc ceva care sa fie atat frumos, cat mai ales, sa te fereasca de ridicol si de intrarea in rubricuta Tarani Fara Frontiere?



foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1714 :: 21.81MB