No SSO cookie

Tarani fara frontiere (40): T-Transport Company

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (40): T-Transport Company
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Afacerile pe timp de criza nu ar trebui sa afecteze siguranta noastra, nu-i asa? Cui ii pasa?

 
 
Rubricuta Tarani fara frontiere a ajuns la episodul 40. Din nefericire este loc de mai multe episoade, care vor veni, sunt sigur de asta! Spun -din nefericire- pentru ca as prefera sa nu-i mai avem printre noi, sa se schimbe ceva, sa fim mai civilizati, sa ne pese de cei din jurul nostru. In definitiv democratie inseamna intr-adevar libertate, dar nu in detrimentul libertatii celui de langa tine.


Ceilalti Tarani fara frontiere, care se rezuma la a se face de ras, sunt inofensivi, insa iata, in acest episod, Masini.ro vi-i propune pentru lumina reflectoarelor, pe cei de care chiar trebuie sa ne ferim, pentru ca ne pericliteaza siguranta.


Cine nu i-a vazut pana acum pe cei care se ocupa de colectatul fierului vechi si al altor deseuri metalice? Si cine nu i-a vazut ca-si incarca masinile pana la refuz, masinile si-asa obosite de timp si de carat?
Se pare ca doar ARR-ul si Politia Romana nu i-au vazut pe minunatii si deosebitii carausi! De RAR nici nu mai pomenim, astia au alta treaba!


Deseori cu o incarcatura care depaseste de doua ori inaltimea propriului vehicul, incarcatura evident neasigurata, Taranii fara frontiere specializati in afacerile cu fier vechi, conduc nestingheriti prin intreaga Capitala si mai apoi, catre centrele de colectare aflate la marginea Bucurestilor, in Ilfov, si nu numai.
Desi "a conduce" e mult spus, evident in sensul de "a sofa"!
Daca trebuie schimbata banda de circulatie, o fac, oricum n-au de ce sa se asigure si nici nu-si pot folosi retrovizoarele, dar cine ar fi nebun sa-si propteasca masina in mormanele de fier vechi ambulant? Si atunci de ce sa se mai asigure, de ce sa le mai pese daca le functioneaza luminile pe spate, de ce sa le pese  pana la urma de ceva, sau cineva, care ar dori sa se bucure de libertatea de a circula, in siguranta, pe strazile patriei?


Sa ne rugam deci, sa nu li se desprinda bucatile de caroserie, care chiar la o viteza de deplasare de numai 50 km/h, ar avea un efect devastator la  un eventual impact frontal si nu numai!
Caci lor nu le pasa, Politiei nu-i pasa, nimanui nu-i pasa, treaba merge ca pe roate!
Asadar, avem T-Transort, de la Taran-Transport, care poate fi numele une companii de succes, cu ingredientele: investitie minima, siguranta minima, efect maxim!


foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1582 :: 17.79MB