No SSO cookie

Tarani fara frontiere (37): Cu barca catre titlul suprem Tarani Fara Frontiere 2010!

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (37): Cu barca catre titlul suprem Tarani Fara Frontiere 2010!
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pai ori suntem niste tarani, ori nu mai suntem! Merita titlul suprem pentru 2010?

 
 
Never say never! Se aplica si se adevereste pe zi ce trece. Am stat mult sa cuget daca super-tarania asta se poate incadra la Tarani in Trafic, si da, se poate. Insa in categoria Tarani Fara Frontiere, ei, aici e si mai tare. Eu cred ca aceste ipostaze pot concura cu brio pentru locul 1 al anului 2010. De ce never say never? Pentru ca zilnic constat ca Taranii chiar nu au Frontiere. Si zilnic imi spun "asta-i culmea!" pentru ca mai apoi sa-mi dau seama ca n-a fost, ca taranii  pot mai mult! Si culmea e mereu maine!


Cam cat de taran sa fii, sa ai la dispozitie un Audi cat o salupa, si tu sa te dai in peridoc, calare pe o barca cu motor, doar sa te vada lumea ca esti avut? Sa zicem ca e cald afara, dar Audi are climatronic (stiu, nu in dotarea standard, dar ma indoiesc ca daca ai bani de Audi+barca+peridoc, n-ai clima in masina!), asadar, ce imbold ascuns te poate impinge sa te dai in asa hal in stamba? Sa te vada toti, fara numar, fara numar! Ca doar esti la mare, pe Litoralul Romanesc, care inca este in The Land Of Choice!


Poate pentru ca a fi taran, ba mai mult, sa te inscrii in rubrica Tarani Fara Frontiere, nu e suficient? Trebui sa intaresti si zicala aia care spune ca trebuie musai sa fii si fudul?


Iata asadar propunerea mea pentru titlul suprem de Tarani Fara Frontiere 2010! Alte propuneri, idei, comentarii?



foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)



 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1670 :: 22.2MB