No SSO cookie

Tarani fara frontiere (36): Niste tarani...

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (36): Niste tarani...
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu cat ai masina mai mare, cu atat ai dreptul sa iei in stapanire o portiune proprie de strada?

 
 
In Bucuresti e un fapt deja stiut! Am mai semnalat acest aspect, voi continua sa-l surprind in instantanee, si-mi voi atrage, probabil, noi "prietenii", cum s-a mai intamplat. De aceea voi continua cu rubrica Tarani Fara Frontiere, si voi milita pentru civilizatia necesara in traficul rutier.


O intersectie banala din Bucuresti. Ora 17:45, cand deja circulatia se mai domolise. Desi in jurul intersectiei se gaseau suficiente locuri de parcare, e drept la vreo 10-20 de metri, romanul nostru, sau mai bine zis, taranul roman aflat in trafic, n-avea cum sa se oboseasca atat de tare, incat sa parcurga imensa distanta, pe jos. Vorba ceea: "m-am chinuit ani de zile sa dobandesc burdihanul asta, acum voi vreti sa-l dau jos?"


Taranul roman mai are o problema care-i bantuie unicul neuron, aceea de a poseda o masina cat mai mare, mai impunatoare, care sa ocupe, evident, cat mai mult spatiu. Ceea ce il face un candidat perfect pentru Tarani Fara Frontiere! Chiar daca unii au masinile inscrise in Bulgaria, nu va lasati pacaliti. Sunt tot de-ai nostri!


Dar ce ne facem cand cele doua caracteristici de baza ale taranului aflat in trafic, isi dau mana? E simplu, vom intalni situatii precum aceasta: o intersectie transformata in loc de parcare, chiar pe colturi, chiar pe trecerile de pietoni. Si pentru realizarea fotografiilor n-au fost necesare decat 10 minute. Cum pleca un taran de pe locul de parcare ad-hoc, cum aparea altul, sa-l tina mereu cald si ocupat!


Unde sunt masinile care se ocupa de degajarea carosabilului blocat de tarani? In Centru, sa le vada lumea ca-s la treaba! Acolo unde pot ridica o masina a vreunei amarate cu ochelari, speriata ca de bombe de faptul ca a incalcat -intaia oara in viata- legile de circulatie.
Unde e Politia Romana, sa dea amenzi? La caldurica, sau la iesirea din vreo curba, bine pitita, sa srprinda doi-trei amarati cu numere de PH, sau DB, sa le arda o amenda de zile mari, cat sa-si faca planul!


Cine se poate pune cu taranii astia, adevaratii Tarani Fara Frontiere, care-si parcheaza utilajele peste tot? Raspunsul la aceasta intrebare il putem da noi toti, dar nu vrem!


foto si text: Corvin (Cristian szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3759 :: 18.68MB