No SSO cookie

Politisti culcati in Buftea!

voteaza
(0/ 0)
Politisti culcati in Buftea!
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Din lipsa de fonduri sau pur si simplu din lipsa de imaginatie, edilii bufteni planteaza "politisti culcati" made in Buftea.

 
 
Nu spera nimeni sa se breveteze aceasta inventie! Dar e pur si simplu tot atat de ridicola pe cat de scandaloasa este!
Cineva, undeva, a decis sa reinvie spiritul romanesc al anilor comunisti, in care sintagma "merge si asa" a guvernat cu brio. Si in loc sa monteze limitatoare de viteza pe asfalt, care contin si marcajul luminos aferent, sau macar sa aiba bunul simt sa avertizeze zona ca fiind periculoasa datorita denivelarilor, "cineva" a decis sa adopte o metoda originala.
Asa ca, pe nepusa masa si fara sa fie anuntati, au aparut "politstii culcati" despre care e vorba in materialul de fata.


Toti soferii urasc acest mod de a fi obligati sa reduca viteza. Dar cand limitatoarele cu pri8cina sun "fabricate" din asfalt, e aproape imposibil sa le observi, in special pe timp de noapte. Asa ca, Romania, Land of Choice, sau mai degraba End of Choice, here we come! Cu cei 50 km/ permisi in localitate, "politistii culcati" devin adevarate capcane pentru bucsile, pivotii, amortizoarele sau anvelopele soferilor. Neobservati musca cu "delicatete" din rotile de mii de Euro cu aceeasi nonsalanta cu care cei care i-au montat pe strazi au facut-o la momentul luarii deciziei.
Se pune intrebarea: cine si cu ce drept isi permite sa-si bata joc de banii oamenilor, fie ei multi, fie putini? Pentru ca rotile unui Audi TT Roadster, precum cel din imagini, costa cam cat o Dacie Nova. Dar posesorii lor simt la fel socul limitatoarelor ad-hoc! Si fizic si financiar, pastrand proportiile.
In plus, amplasarea lor s-a facut haotic, fara nicio regula de bun simt sau macar cel mai elementar simt logic. Pur si simplu s-a impanzit orasul cu ele. Este evidenta necesitatea lor in dreptul scolilor si al gradinitelor locale. Dar pe Strada Garii, unde nu se gaseste decat maxim locuinta primarului, si unde notiunea de invatamant este mai degraba o utopie decat o realitate, pe strada unde chiar ai nevoie de cei 50 km/h legali ca sa prinzi un eventual tren, ei bine, acolo se termina si bruma de logica care ar fi existat in marea lipsa de logica afisata de edilii bufteni.
Bun venit in secolul 21 a la Buftea! Si la mai mare!

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1317 :: 22.12MB