BMW M4 transferă tehnologia specifică motorsportului de pe circuit pe şosea, iar miile de tururi efectuate pe legendara buclă Nordschleife de la Nürburgring - cel mai dificil circuit de curse din lume - au culminat de această dată cu o ieşire pe şosea, între Nürburgring şi
Lansarea noului model s-a făcut în luna mai a acestui an.
BMW M4 Coupé dispune de motorul cu şase cilindri dispuşi în linie şi tehnologie M TwinPower Turbo, care produce o putere maximă de 431 CP. Cuplul maxim de 550 Nm este disponibil pe o plajă largă de turaţii. Realizează sprintul de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde, cu transmisia opţională M cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte.
Modelul german are o masă proprie de 1.497 de kilograme, graţie utilizării riguroase a măsurilor de design ultrauşor inteligent. Acestea includ utilizarea masivă a materialelor ultrauşoare, precum plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) şi aluminiu, pentru o serie de componente ale şasiului şi caroseriei. Astfel, ambele modele sunt echipate standard cu acoperiş din fibră carbon.
Unul dintre obiectivele principale în dezvoltarea BMW M4 Coupé a fost asigurarea faptului că noile automobile oferă calităţi impresionate pe circuit. Prezenţa sistemului de răcire în specificaţie de curse asigură o temperatură optimă pentru motor, turbocompresoare şi transmisie, fiind menţinută în orice moment, chiar şi în condiţii de condus deosebit de sportiv.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!