No SSO cookie

Oltcit Rally Tuning

voteaza
(0/ 0)
Oltcit Rally Tuning
Editoriale · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pasiuni buftene, sau ce pot face doua maini dibace!(2)

 
 

Pasiunea lui Bogdan Talasman pentru restaurare, reconditionare, tuning si scoatere la lumina a calitatilor defunctului model ceausist Oltcit, tinde sa capete notorietate. Am prezentat intr-un articol precedent Oltcitul decapotabil - Pasiuni buftene, sau ce pot face doua maini dibace! realizat de acesta.

Acum nu numai ca a recidivat, dar a ridicat stacheta.
Noua sa creatie este un Oltcit pregatit pentru raliu. Este perfect reconditionat si in curand voi posta si galeria foto care arata cum si din ce s-a nascut masina de raliu. Evolutia sa de la o rabla la bolid.

Investitia nu a fost neinsemnata. Numai scaunele, costa -probabil- fiecare, cam cat costa un Oltict functional pe piata autohtona. Sistemele de securitate, centurile de competitie, roll-barul, toate au insemnat un efort pe care putini l-ar putea intelege.

Oltcitul de raliu nu este inca 100% gata. Dar e in faza finala. Asa ca, voi reveni cu siguranta si cu versiunea finala a masinii, atunci cand ea va fi gata sa se (re)avante pe sosele, in viteza.

Pana atunci iata o prima galerie foto cu minunea tehnicii.

foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (4)

scris de Anonim

Felicitari si multa bafta ! OLTCIT FOREVER!!

scris de Anonim

Vrrrrum vvvvrum!! Oltcit Power!!!!!!!!!!!!

scris de Anonim

Felicitari baieti! Raliurile din RO, au nevoie de o pata de culoare, adica de astfel de oameni si masini ;-) Multa bafta in continuare!!!

scris de Anonim

Felicitari ! Multa bafta cand o veti ''arunca in lupta'' !

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1226 :: 17.87MB