No SSO cookie

Oboseala si viteza ucid!

voteaza
(0/ 0)
Oboseala si viteza ucid!
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Exasperate, autoritatile se intrec in a-i convinge pe soferi sa conduca prudent.

 
 
Pe drumurile tarii e plin de avertismente care anunta ca "Viteza ucide", sau "Redu viteza, acasa te asteapta cei dragi!", "Nu conduce obosit!", etc. Dar se pare ca sunt de prisos. Soferii le ignora sau pur si simplu le citesc si nu retin mesajul.
Mai mult, politistii rutieri au facut joi, 20 mai, controale pe autostrada A1 si au depistat zeci de soferi care conduceau cu viteza mare. Inconstienta unui sofer a facut ca aparatul radar sa masoare 176 km/ora, cea mai mare viteza inregistrata in actiunea respectiva, a politistilor rutieri de pe autostrada.
Cati dintre ei erau insa surmenati, obositi, sau incapabili fizic sa conduca fara o pauza? N-avem de unde sa stim, desi s-ar putea ca rezultatele unui astfel de test sa nu incline balanta in favoarea soferilor.
Iata insa un avertisment rutier care cu siguranta nu va fi nici uitat, nici ignorat de catre soferii grabiti (foto).
Il gasiti pe drumul dintre Brasov si Targu Mures, pe partea dreapta in sensul de mers dinspre Brasov. Cum acesta este amplasat intr-o zona unde depasirea este interzisa, (fapt reconfirmat si de semnul de dupa avertisment), e lesne de inteles ca nefericitul proprietar de Tico se si grabea.

foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1110 :: 17.86MB