No SSO cookie

Mandriile Americane (partea 1)

voteaza
(0/ 0)
Mandriile Americane (partea 1)
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

American Muscle Cars : 1964 - Ford Mustang 1/2

 
 

Primul Ford Mustang a vazut lumina zilei in 9 martie 1964. In 17 aprilie 1964, Mustang-ul a fost prezentat publicului din New York. Inainte ca ziua respectiva sa se incheie, Ford obtinuse deja 22.000 (!!!) de comenzi pentru noul model, de la diferite reprezentante din intreaga America! Astfel, Mustang a fost si este considerat un adevarat hit instant asupra consumatorilor.
Contrar legendelor populare, primul an de fabricatie luat in considerare este 1965. Modelele Mustang produse intre 9 martie si 31 iulie 1964, sunt denumite de catre entuziastii marcii ca 1964 1/2 Mustang. Productia de serie a celei de a doua serii de Mustang a fost inceputa in 17 august 1964. Ambele serii de productie sunt considerate ca apartinand anului 1965, de catre Ford, desi sunt diferente intre ele.

 

Ford Mustang a fost oferit in trei variante de motorizare. Iata codurile si specificatiile acestora, potrivit constructorului american:
 Engine Code U: 170 cubic inch V-6 engine @ 101hp
 Engine Code F: 260 cubic inch V-8 engine @ 164hp
 Engine Code D: 289 cubic inch V-8 engine @ 210hp

 

Acestea erau cuplate, optional, la cutii automate cu 3 sau 4 viteze, in functie de preferintele clientilor.

 

Inca din acei ani de relativ pionierat, Ford oferea Mustang-ul intr-o foarte larga paleta de culori: Cascade Green, Caspian Blue, Chantilly Beige, Dynasty Green, Guardsman Blue, Pagoda Green, Phoenician Yellow, Poppy Red, Prairie Bronze, Rangoon Red, Raven Black, Silversmoke Gray, Skylight Blue, Sunlight Yellow, Twilight Turquoise, Vintage Burgundy, Wimbledon White, Pace Car White.

 


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1004 :: 17.79MB