No SSO cookie

Florentin Petre debuteaza in motorsport

voteaza
(0/ 0)
Florentin Petre debuteaza in motorsport
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Joi, 3 septembrie la sediul Colina Motors din Popesti Leordeni fotbalistul Florentin Petre si-a anuntat debutul in cursele auto.

 
 
Fotbalistul Florentin Petre si-a achizitionat din Bulgaria de la pilotul Rumen Dunev un Renault Clio S1600. Florentin, absolvent al Scolii de Pilotaj Titi Aur, va beneficia  de asistenta tehnica si logistica a echipei Colina Motors.

Pe data de 4 septembrie 2009, Florentin Petre a efectuat primele teste ale masinii,in cadrul unei sesiuni organizate la Sibiu, asistat de Alexandru Pitigoi si echipa sa tehnica.
 Fotbalistul si-a imbunatatit timpii si comportamentul la volanul masinii sport, cu fiecare parcurgere a traseului, fiind o adevarata promisiune pentru sportul cu motor romanesc.

Intreaga galerie foto a fotbalistului, alaturi de masina de competitie, se gaseste aici.

In continuare va prezentam fisa tehnica a masinii lui Florentin Petre.

Renault Clio Super 1600


Intrata in competitii in 2002, aceasta versiune Clio a devenit rapid un etalon pentru Categoria Super 1600.
Folosit atat de Echipa Oficiala Clio cat si de echipe private din intreaga Europa, Clio S1600 a adunat in palmares multe titluri si victorii.
Masina care a stat la baza acestei versiuni este modelul Clio 1.6 16V dar care a suferit o transformare completa.
Caroseria este ranforsata cu roll-bar Matter construit din aproximativ 40 metri de teava.
Fata de masina standard puterea motorului este dublata la aproximativ 240 CP.
Transmisia este asigurata de o cutie de viteze secventiala cu 6 raporturi iar suspensia este special realizata de Renault Sport.
 
Fisa tehnica:

Sasiu:        ranforsat din otel tip monococa

Motor:        tip 4KM – 4 cilindri – 1.598 cmc - 16 supape
Putere maxima:    aprox. 250 CP la 8.750 rpm

Transmisie:    cutie secventiala Sadev cu 6 viteze, diferential autoblocant

Suspensie:     Fata – McPherson / Spate - independenta

Frane:         Fata - discuri ventilate ø342 (asfalt) sau 285 mm (macadam)
             Spate - discuri pline ø263
Frana de mana : hidraulica
Roti:        17" (asfalt) sau 15" (macadam)

Dimensiuni, greutate si capacitati :

Ampatament:        2.495 mm
Ecartament:        1.783 mm (fata) – 1.780 mm (spate)
Capacitate rezervor:    60 litri
Greutate:        1.000 kg





Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2274 :: 22.12MB