No SSO cookie

EXCLUSIV: Vedete si masini - Mihai Albu

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIV: Vedete si masini - Mihai Albu
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cand nu face pantofi speciali, Mihai Albu conduce o masina de clasa: FX35.

 
 
Cel mai cunoscut designer de pantofi din Romania isi respecta pozitia de stilist si nu face rabat la imagine, chiar daca asta il costa circa 25 litri la suta de kilometri parcursi in oras. Cel putin asa a declarat in exclusivitate pentru masini,ro, Mihai Albu, omul care incalta cele mai pretentioase picioare din protipendada romaneasca.
Un tip simplu, cu un deosebit bun simt si mai ales cu un deosebit bun gust, Mihai Albu si-a luat Infiniti FX35 pentru ca e o masina rasata, trendy si potrivita pozitiei unui om care invarteste ceva bani din afacerea sa.
Pe vremea cand l-a achizitionat, in urma cu aproape doi ani, vremurile de criza nu-si aratasera coltii, deci nici consumul destul de ridicat al masinii nu l-a deranjat pe designer.
Acum insa, se pare ca-l cam sacaie ideea de a da atatia bani pe benzina, pentru ca nici vedetele nu-si mai schimba incaltarile atat de des. Si unde mai pui ca e si proaspat tatic! Deci cheltuieli in plus.
Oricum, se poate spune ca la un om cu stil, trebuie musai si o masina cu stil.
Intreaga galerie forto realizata de Mihai Albu, in exclusivitate pentru masini.ro, este aici.


foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1400 :: 17.87MB