No SSO cookie

Bogdan Talasman testeaza Honda CR-Z

voteaza
(0/ 0)
Bogdan Talasman testeaza Honda CR-Z
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Parerea pilotului CNVC: Honda CR-Z este o masina sport doar pe hartie.

 
 

Profitand de pauza dintre etape, pilotul CNVC isi face timp pentru joaca si a mai testat pentru Masini.ro un automobil pe care i l-am pus la dispozitie, anume Honda CR-Z, modelul sport hibrid al fabricantului nipon.

Desi este comercializat ca masina sport, parerea lui Bogdan este ca sportivitatea modelului CR-Z este numai pe hartie si ca in conceptia sa, masina lasa mult de dorit, atat la capitolele putere, cuplu motor si implict demaraj, dar si din cauza unui sasiu gandit mai degraba ca pentru o masina de strada, insa fara veleitati sportive. Asta deoarece la abordarea unor curbe intr-un stil sportiv, Honda CR-Z a manifestat un vadit caracter subvirator.
In plus, raspunsul acceleratiei este tardiv, existand o intarziere care se simte intre perioada apasarii pedalei de acceleratie si raspunsul efectiv al masinii. Intarzierea reclamata  este un comportament nefiresc, mai ales pentru o masina care nu este prevazuta cu turbocompresor, dar care beneficiaza de aportul unui motor electric cu rolul de a oferi acel boost de putere necesar in anumite momente.

Pretul masinii, de 25.000 Euro, respectiv 20.000 Euro pentru modelul testat, care nu mai poate fi considerat nou, l-a nemultumit, de asemenea, pe Talasman, considerand ca este exagerat fata de ceea ce ofera masina.

Cat despre activitatea sportiva, masina pilotului este in service pentru intretinerea necesara unei masini de competitie, in urma etapei de la Sinaia, unde Bogdan Talasman a ocupat locul 3 la clasa sa si si-a pastrat locul 32 obtinut in clasamentul general.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6587 :: 18.69MB