No SSO cookie

Bogdan Talasman testeaza Honda CR-Z

voteaza
(0/ 0)
Bogdan Talasman testeaza Honda CR-Z
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Parerea pilotului CNVC: Honda CR-Z este o masina sport doar pe hartie.

 
 

Profitand de pauza dintre etape, pilotul CNVC isi face timp pentru joaca si a mai testat pentru Masini.ro un automobil pe care i l-am pus la dispozitie, anume Honda CR-Z, modelul sport hibrid al fabricantului nipon.

Desi este comercializat ca masina sport, parerea lui Bogdan este ca sportivitatea modelului CR-Z este numai pe hartie si ca in conceptia sa, masina lasa mult de dorit, atat la capitolele putere, cuplu motor si implict demaraj, dar si din cauza unui sasiu gandit mai degraba ca pentru o masina de strada, insa fara veleitati sportive. Asta deoarece la abordarea unor curbe intr-un stil sportiv, Honda CR-Z a manifestat un vadit caracter subvirator.
In plus, raspunsul acceleratiei este tardiv, existand o intarziere care se simte intre perioada apasarii pedalei de acceleratie si raspunsul efectiv al masinii. Intarzierea reclamata  este un comportament nefiresc, mai ales pentru o masina care nu este prevazuta cu turbocompresor, dar care beneficiaza de aportul unui motor electric cu rolul de a oferi acel boost de putere necesar in anumite momente.

Pretul masinii, de 25.000 Euro, respectiv 20.000 Euro pentru modelul testat, care nu mai poate fi considerat nou, l-a nemultumit, de asemenea, pe Talasman, considerand ca este exagerat fata de ceea ce ofera masina.

Cat despre activitatea sportiva, masina pilotului este in service pentru intretinerea necesara unei masini de competitie, in urma etapei de la Sinaia, unde Bogdan Talasman a ocupat locul 3 la clasa sa si si-a pastrat locul 32 obtinut in clasamentul general.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3333 :: 17.79MB