No SSO cookie

Veno Reventon - Continuare sau sfarsit?

voteaza
(0/ 0)
Veno Reventon - Continuare sau sfarsit?
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noi informatii cu privire la supermasina momentului, produsa de catre Veno Automotive, instiga si mai mult curiozitatea publicului...

 
 
**                                                                                                                        **
Daca nu ati citit Veno Reventon - La indigo va recomandam sa sariti peste urmatorul paragraf.
**                                                                                                                        **
Recent, ati putut observa ca am oferit un articol(Veno Reventon - La indigo) pe baza noii lansari de la Veno Automotive, o supermasina care seamana izbitor de mult cu modelul Reventon de la Lambourghini; iata ca de aceasta data noi informatii au fost oferite de catre producator cu privire la specificatiile masinii. In articolul ce va urma, vom oferi aceste informatii actualizate, dar intr-un format care sa nu defavorizeze pe cei ce nu au lecturat prima insemnare cu privire la model.


O noua intrare in categoria producatorilor de supermasini ne-a atras de curand atentia: Veno Automotive, o companie, pana recent obscura, cu  sediul in Polonia.

Aceasta companie a iesit acum in evidenta prin ultima sa lansare, o super-masina care seamana izbitor de mult cu editia limitata Reventon, produs de distinsa firma Lambourghini; expertii cazand de acord ca infatisarea noului model este o aluzie subtila in legatura cu rivalul sau principal.

Conform liderilor companiei, sasiul ultra-modern al noii supermasini este conceput special sa reziste unui motor cu peste 1000 de CP, iar daca tot am ajuns la capitolul motor, sursele ne indica ca va folosi un V8 puternic modificat, de origine Audi sau Chevrolet; o forta redutabila intr-adevar.

In ceea ce priveste restul masinii, potentialii clienti nu vor fi, cu siguranta, dezamagiti, deoarece producatorii promit ca ultimele accesorii si inovatii tehnlogice vor impodobi exoticul vehicul. Dintre acestea au fost amintite: camere cu infrarosu, acces la internet si usi automate, toate acestea standard(spre deosebire de ideea initiala de a le clasa sub eticheta "accesorii optionale")

In ceea ce priveste disponibilitatea, la acest capitol s-ar putea sa fiti dezamagiti, deoarece Veno a declarat ca vor construi manual 10 automobile( fata de numarul de 15 automobile declarate initial) pe care le vor comercializa la un pret nu mai prejos de pragul de 500.000 de euro, o investitie serioasa chiar si pentru cel mai infocat colectionar.

In cele din urma, in ciuda ofertei tentante prezentate de aceasta companie(oferta poate prea buna sa fie adevarata), stresam din nou ideea ca nu am fost martori inca la reactia Lambourghini in privinta acestui nou concurent...



 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3899 :: 17.87MB