No SSO cookie

Premium dar ecologist - Mercedes BlueZero

voteaza
(0/ 0)
Premium dar ecologist - Mercedes BlueZero
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes va prezenta trei concepte ecologice BlueZero la Detroit.

 
 
In Ianuarie la salonul auto de la Detroit Mercedes-Benz va dezveli publicului trei concepte BlueZero. Primul e denumit BlueZero E-cell si are un motor electric echipat cu o baterie lithium-ion. Autonomia maxima cu bateria incarcata complet este de 200 km. O incarcare de 2 ore ar trebuie sa asigure o autonomie teoretica de 100 km. Al doilea concept e denumit BlueZero F-Cell si e un vehicul bazat pe celule de hidrogen pe post de combustibil si are o autonomie maxima de peste 600 km. Puterea pentru acest al doilea concept va fi oferita de un motor electric de 120 CP. Al treilea concept, BlueZero E-cell Plus e si cel mai probabil sa intre in productie de serie. E un vehicul electric cu autonomie extinsa, similar cu Chevrolet Volt. Masina are o autonomie de 100 km mergand doar pe puterea bateriei. Daca bateria se termina, atunci motorul turbo cu 3 cilindri ce produce 67 CP va intra in actiune pentru a reincarca bateria, dand astfel masinii o autonomie totala de 600 km. Toate trei modelele au o viteza maxima limitata electronic la 150 km/h. Demarajul de la 0 la 100 km/h se realizeaza in mai putin de 11 secunde.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2181 :: 22.19MB