No SSO cookie

Studiu de design - Alfa Romeo Gloria

voteaza
(0/ 0)
Studiu de design - Alfa Romeo Gloria
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cei de la Alfa Romeo ne prezinta cel mai nou studiu de design realizat in colaborare cu Institutul European de Design din Torino

 
 

Alfa Romeo este un producator care nu a mai venit cu ceva interesant de foarte mult timp.

Totusi, 2013 pare sa fie un an al marii reveniri. Stim deja ca cei de la Alfa Romeo vor veni la Salonul Auto de la Geneva cu modelul 4C. Alaturi de el, in cadrul salonului va fi prezent si acest concept, numit simplu Gloria.

Acest concept a fost realizat cu ajutorul Institutului European de Design din Torino. In plus, la proiect a contribuit si Departamentul de Design al producatorului auto.

Din cate se pare, acest model a fost creat mai mult pentru piata din SUA si pentru cea din Asia.

Modelul are o lungime de 4700 mm, o latime de 1920 mm si o inaltime de 2900 mm, fiind apropiat ca dimensiuni de Audi A5 Sportback. Cei de la Alfa Romeo au declarat ca acest model ar putea beneficia fie de un motor V6, fie de un motor biturbo V8.

Acest proiect a trecut prin numeroase faze de dezvoltare tocmai pentru ca cei de la Alfa Romeo doresc sa vina cu un model care sa rupa gura targului.

Per total, conceptul arata bine, e interesant. Ramane sa vedem care va fi evolutia sa si daca va fi introdus in productia de serie intr-o buna zi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2902 :: 18.68MB