No SSO cookie

Mercedes Pullman Guard - "Strajerul" revine!

voteaza
(0/ 0)
Mercedes Pullman Guard -
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La mai bine de 80 de ani de la primul model Pullman produs de Mercedes, un nou model reimprospateaza amintirile acelor vremuri...

 
 
Se pare ca istoria se repeta pentru Mercedes, fiindca iata, la peste 80 de ani de cand a produs prima limuzina blindata Pullman, aceasta idee revine in forta in forma modelului S600 Pullman Guard. Reprezentand astfel ultima incarnare a unei lungi serii de vehicule blindate care se remarca prin lux si traditie, modelul S600 Pullman Guard aduce mandriei uneia dintre cele mai vechi marci producatoare de masini. Asadar, vehiculul, care a fost marcat ca avand un grad de protectie B6/B7, insemnand ca rezista la cele mai puternice gloante si grenazi, a fost adaptat de la platforma modelului S600 si a suferit serioase modificari, pentru a se asigura ca performantele si stilul Mercedes raman intacte. Modificari serioase au suferit structura generala si suspensiile vehiculului "gazda", un pas necesar pentru a mentine standardul de calitate. In ceea ce privesc performantele, modelul este propulsat de un motor biturbo de 12 cilindir, 5.5 litri, care produce 517 cp si un cuplu maxim de 830 Nm. In final, se pare ca pe langa faptul ca a intarit ideea de siguranta reprezentata de Pullman, Mercedes a mai reusit sa acopere totul intr-un strat bogat de stil caracteristic lor!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1529 :: 17.86MB