No SSO cookie

Mercedes Benz Concept BlueZero

voteaza
(0/ 0)
Mercedes Benz Concept BlueZero
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Detroit 2008: Mercedes Benz dezvaluie in premiera Conceptul BlueZero

 
 

Inaintea deschiderii oficiale a Salonului Auto Detroit 2009, Mercedes Benz a scos la lumina cel mai nou prototip al firmei, denumit Concept BlueZero. Automobilul este deopotriva un exemplu de tehnologie curata, in stilul ecogreen care a cuprins intreaga lume, dar si o avanpremiera a stilului optic al viitoarei generatii mercedes B-Class. Ca si modelele actuale din clasele A si B, prototipul este dotat cu o podea de tip sandwich si un sistem modular de transmisie necesar deplasarii.
Mercedes Benz Concept BlueZero ofera trei moduri de deplasare:
BlueZero E-Cell care foloseste o baterie lithium ion de 35 kWh, capabil sa asigure autonomia pe o distanta de pana la 194 kilometri.
BlueZero F-Cell, este echipat cu o celula de hidrogen de 90KW si asigura o autonomie de aproximativ 400 kilometri. Eficienta acestui prototip este echivalata cu un consum 3,5l/100 kilometri.
E-Cell Plus, la care se adauga motorul in trei cilindri de la Smart ForTwo, care dezvolta 67 CP, este cea de a treia varianta. Motorul Smart este ampalsat in spatele masinii, intre modulele sandwich, in locul unde in mod normal s-ar fi aflat roata de rezerva. Varianta aceasta combinata, asigura o autonomie de circa 600 kilometri.
Mercedes a mai anuntat ca va incepe, anul acesta, productia de vehicule B-Class cu propulsie pe hidrogen iar in 2010 va trece si la productia vehiculelor electrice din clasele mici.

 

Puteti vedea o galerie foto si detalii suplimentare apasand aici

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1465 :: 18.68MB