No SSO cookie

Lexus IS 250 C - Aratandu-si coltii...

voteaza
(0/ 0)
Lexus IS 250 C - Aratandu-si coltii...
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul decapotabil al seriei IS isi va face simtita prezenta la Paris...

 
 
Deoarece natura si universul cauta intotdeauna stabilirea unui echilibru prin prezenta a doi poli pusi care sa se anuleze, nu este de mirare faptul ca si in industria auto, in momentul in care o firma detine monopolul intr-o anumita bransa, numeroase companii vor incerca sa desfiinteze aceasta dominatie. In aceasta categorie am putea sa introducem modelul decapotabil IS 250 C anuntat de catre Lexus, proiectat sa concureze cu adversarul principal al categoriei sale, seria M de la BMW. Avand in vedere faptul ca foarte putine informatii concrete au fost dezvaluite, nu este de mirare ca zvonurile abunda in privinta specificatiilor modelului. Acestea se intind de la selectia plafonului, configuratie rigida sau textila, pana la motorul utilizat, candidatul principal fiind varianta V6 de 2.5 litri, ce dezvolta 204 CP, instalata la bordul modelului IS 250. De asemenea, vestile circula ca Lexus are de gand sa lanseze o varianta IS F, un concurent in toata firea al modelului M3 de la BMW, fapt potential ingrijorator pentru firma cu sediul in Bavaria. In final, se pare ca va trebui sa asteptam conferinta Lexus din data de 2 octombrie, pentru a arunca mai mult lumina asupra celei mai noi decapotabile create de catre "bransa de lux" a corporatiei multi-nationale Toyota...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1524 :: 17.86MB