No SSO cookie

Infiniti GT-R - Un vis practic!

voteaza
(0/ 0)
Infiniti GT-R - Un vis practic!
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Raspunsul la rugaciunile celor ce doreau un GT-R cu 4 usi vine, se pare, sub forma lui Infiniti GT-R R50!

 
 
Firma Infiniti se pare ca analizeaza serios ideea lansarii unei masini de lux bazate pe modelul firmei-tata Nissan, Gt-R-ul, un model dotat cu 4 usi de aceasta data.

O sursa sigura ne-a relevat motivul pentru care o astfel de actiune are perfect sens din punct de vedere economic: " Lansarea de noi masini in zilele noastre se rezuma la recuperarea costurilor de investitie. Carlos Ghosn, director general Nissan, nu ar fi dat niciodata unda verde modelului GT-R fara a sti ca sasiul si transmia de ultima generatia vor fi folosite in cadrul altor vehicule - inclusiv vehiculele firmelor subordonate ( Infiniti ) sau partener (Renault ). Este singurul mod de a-l face profitabil".

Diversi spioni au relevat faptul ca noul mode, aparent intitulat R50, va dispune de un sasiu mai lung decat cel al GT-R-ului, inginerii avand, la capitolul propulsie, la ales intre doua unitati, candidatul evident de 473 CP dublu-turbo V6 de 3.8 litri, al GT-R-ului, sau noul motor V8 de 5 litri dezvaluit la Geneva.

In ciuda potentialului extraordinar al anuntatului mode, acesta va reprezenta cu siguranta doar o fila din epopeea inca neincheiata GT-R...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1787 :: 17.86MB