No SSO cookie

CONCEPT CAR - Ford Shelby Cobra

voteaza
(0/ 0)
CONCEPT CAR - Ford Shelby Cobra
Concepte · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford Shelby Cobra: mic la stat, tare la mers

 
 
[poza1s] Conceptul Ford Shelby Cobra prezentat la Detroit Auto Show în acest an se bazează pe două principii. Primul îl reprezintă tradiţia iaugurată în 1964 de Carroll Shelby, care a fabricat un model de curse folosind legendarul propulsor Cobra V8 de 427 inci cubici pentru un roadster englezesc de mici dimensiuni. Al doilea, este aspectul spartan, fără acoperişi, fără geamuri laterale, fără radio. [poza2s]Aceasta este formula aleasă de Ford pentru a construi o maşină puternică, fezabilă şi care înglobează tehnologie de ultimă generaţie. Sheby chiar a spus că imaginea ideală pentru acest tip de maşină este dată de expresia "un motor masiv şi puternic într-o maşinuţă uşoară". Shelby Cobra este mai scurtă decât o Mazda Miata şi nu cântăreşte mai mult de 1.350 de kilograme, însă motorul V - 10 integral din aluminiu produce 605 CP. Propusorul este montat pe punea faţă a unui şasiu Ford GT din aluminiu. [poza3s]Noul V-10 de 6,4 litri care echipează acest concept a fost preferat motorului de 4.6 litri cu 32 valve V-8 folosit pentru modelul 2004 Mustang Mach I. "În mai multe moduri se poate spune că modelul nu este prea exotic", a declarat Graham Hoare, director de cercetare la Ford. El a precizat că npul concept foloseşte multe din dotările de bază şi subansamblele modelelor de serie, însă cu toate acestea "este fenomenal". [poza4s]Shelby Cobra concep are transmisia pe spate astfel că distribuţia greutăţii este aproape perfectă, 50/50. În plus, compartimentul şoferului şi pasagerului este surprinzător de spaţios, iar locul pentru picioare este este la fel de mare ca într-o limuzină Crown Victoria. În privinţa performanţelor nu s-au oferit prea multe detalii însă vitezometrul de pe bord arată un maxim de 360 km/oră, iar turometrul indică până la 10.000 de rotaţii/minut. [poza5s] [poza6d]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

caroseria lasa de dorit, ma refer la aspect

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0883 :: 22.13MB