No SSO cookie

CONCEPT CAR - Ford Shelby Cobra

voteaza
(0/ 0)
CONCEPT CAR - Ford Shelby Cobra
Concepte · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ford Shelby Cobra: mic la stat, tare la mers

 
 
[poza1s] Conceptul Ford Shelby Cobra prezentat la Detroit Auto Show în acest an se bazează pe două principii. Primul îl reprezintă tradiţia iaugurată în 1964 de Carroll Shelby, care a fabricat un model de curse folosind legendarul propulsor Cobra V8 de 427 inci cubici pentru un roadster englezesc de mici dimensiuni. Al doilea, este aspectul spartan, fără acoperişi, fără geamuri laterale, fără radio. [poza2s]Aceasta este formula aleasă de Ford pentru a construi o maşină puternică, fezabilă şi care înglobează tehnologie de ultimă generaţie. Sheby chiar a spus că imaginea ideală pentru acest tip de maşină este dată de expresia "un motor masiv şi puternic într-o maşinuţă uşoară". Shelby Cobra este mai scurtă decât o Mazda Miata şi nu cântăreşte mai mult de 1.350 de kilograme, însă motorul V - 10 integral din aluminiu produce 605 CP. Propusorul este montat pe punea faţă a unui şasiu Ford GT din aluminiu. [poza3s]Noul V-10 de 6,4 litri care echipează acest concept a fost preferat motorului de 4.6 litri cu 32 valve V-8 folosit pentru modelul 2004 Mustang Mach I. "În mai multe moduri se poate spune că modelul nu este prea exotic", a declarat Graham Hoare, director de cercetare la Ford. El a precizat că npul concept foloseşte multe din dotările de bază şi subansamblele modelelor de serie, însă cu toate acestea "este fenomenal". [poza4s]Shelby Cobra concep are transmisia pe spate astfel că distribuţia greutăţii este aproape perfectă, 50/50. În plus, compartimentul şoferului şi pasagerului este surprinzător de spaţios, iar locul pentru picioare este este la fel de mare ca într-o limuzină Crown Victoria. În privinţa performanţelor nu s-au oferit prea multe detalii însă vitezometrul de pe bord arată un maxim de 360 km/oră, iar turometrul indică până la 10.000 de rotaţii/minut. [poza5s] [poza6d]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

caroseria lasa de dorit, ma refer la aspect

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0800 :: 17.84MB