No SSO cookie

Buick Invicta - Arma invincibila

voteaza
(0/ 0)
Buick Invicta - Arma invincibila
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dupa indelungi tatonari General Motors a dezvaluit in sfarsit imaginile finale ale conceptului Invicta, concept ce prefigureaza linia ulterioara a marcii.

 
 
Se crede ca Invicta, starul firmei la salonul auto de la Beijing, se va transforma in Buick LaCrosse, masina de serie ce va fi lansata in 2010 si care a fost deja surprinsa in unele imagini in timpul testelor. Designul exterior e unul destul de reusit, Invicta parand o masina agresiva si chiar invincibila, dupa cum ii spune numele(latinescul invicta=invincibil). Ca orice concept, masina e echipata cu jante de aliaj de 20inch care sporesc agresivitatea ei. Interiorul uimeste prin spatiul incapator, mai ales pentru pasagerii din spate. Acest aspect aerisit e completat si de panoul de sticla care permite luminii sa inunde habitaclul. Din punct de vedere al finisarilor proiectul sta destul de bine fiind construit din materiale de buna calitate si nici utilitatea nu a fost lasata la o parte caci consola centrala pare bine organizata si executata. E probabil prematur sa spunem cate dintre caracteristicile conceptului Invicta se vor regasi in Buick LaCrosse atunci cand va ajunge in showroomuri dar daca aerul general va fi pastrat atunci cu siguranta ca Buick se va bucura de un succes rasunator.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2191 :: 22.19MB