Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 1 June 2008 14:21
Sunt un fan al Skyline GT .Mi-am dorit din tot deauna sa conduc si eu o asemenea bijuterie si un demon al strazi mai ales Skyline cel nou este :bug: si mi-as dori s-o turez la maxim la curse chiar daca am 14 ani ma pricep sa conduc mai ales la viteze peste 180.... :coolgrin:.Ori cum un asemenea demon al vitezii este si scump dar si greu de intretinut.Doar cend il privesc imi cerste inima si adrenalina de vitezoman :coolsmirk:
scris de k-os 8 November 2007 16:49
Cam asa arata datele furnizate de Nissan: Type: Twin-turbo V6 Displacement cu in (cc): 214 (3498) Power bhp (kW) at RPM: 473(353) / 6400 Torque lb-ft (Nm) at RPM: 434(588) / 3200-5200 Si modelul acesta nu este replica la R8. Masina este prototip de prin 2002, de cand s-a scos din fabricatie Skyline GT-R R34.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!