No SSO cookie

Versiuni caroserie Logan

voteaza
(0/ 0)
Versiuni caroserie Logan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Aparitia noilor versiuni de caroserie se va derula astfel:

 
 
Unu dintre secretele Dacia cel mai bine pazite, programul de lansare a viitoarelor variante de caroserie bazate pe actualul Logan, dezvaluit in premira: [poza1s]R90 Aventure, acest proiect este cel care ma intriga cel mai mult. In sfarsit ceva gen Renault Scenic RX4? Ceva cu adevarat imbatabil in lupta zilnica cu strazile Bucurestiului? Sau sa fie varianta in 5 usi (hatchback) a Loganului? Acest model putea fi pus in comercializare incepand cu jumatatea anului 2007 [poza2s]K90 este codul breakului prezentat in toata presa. Este posibil sa nu mai apara, sursele noastre indica acest lucru. R90, sau un viitor monovolum sa ia locul lui K90. [poza3s]R90(R = monovolum alungit) va fi prezent cu motorizarile K7K si K7M. Isi va face aparitia pe piata in toama anului viitor. Varful de gama R90 va avea si o varianta cu 7 locuri, dar nu o sa fie prevazut cu hayon, ci cu usi batante, acestea fiind in stilul celor de la Renault Kangoo, posibil ca aceasta din urma sa dea si forma versiunii R. R90 va fi sub forma de SW in genul lui 307SW un cross intre un break si un monovolum. [poza4s]RF90 va fi prezent cu motorizarea K9K. Aceasta va fi o furgoneta, destinata utilizarii de micii si medii intreprinzatori. Un vehicul utilitar care sa puna pe tusa Dacia Papuc actuala.Ar putea fi pusa in comercializare in jurul inceputului anului 2007. Motorizari: DIESEL: Cod: K9K Numar cilindri: 4 cilindri in linie Capacitate cilindrica : 1461 cm3 Supape / cilindru : 2 Alejaj: 76.0 mm Cursa: 80.5 mm Rata de com 18.8 Putere maxima: 48 kW (65cp) / 4000 rpm Cuplu maxim: 160 Nm / 2000 rpm Common Rail cu Turbo BENZINA: Coduri: K7J, K7M Cod motor: K7J 710 Numar cilindri: 4 cilindri in linie Capacitate cilindrica: (cc) 1390 Supape / cilindru : 2 Alezaj: 79.5 Cursa: 70 Putere maxima :55kW (75cp) /5500 rpm Cuplu maxim: 112nm / 3000 Cod motor: K7M 710 Numar cilindri: 4 cilindri in linie Capacitate cilindrica : (cc) 1598 Supape / cilindru : 2 Alezaj: 79.5 Cursa: 80.5 Putere maxima: 64 kW (90cp) /5500 rpm Cuplu maxim: 128 nm / 3000 Injectie multipunct.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1873 :: 22.16MB