No SSO cookie

La o saptamana dupa lansarea Logan la Paris, stocurile destinate Frantei s-au epuizat

voteaza
(0/ 0)
La o saptamana dupa lansarea Logan la Paris, stocurile destinate Frantei s-au epuizat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault a lansat pe 9 mai modelul Dacia Logan si in Franta, iar acum modelul nu mai poate fi achizitionat decat cu comenzi pentru multe luni inainte, modelele care urmeaza a fi livrate pana in luna noiembrie fiind comandate inca inainte de data lansarii, informeaza Le Figaro.

 
 
[poza1s]Renault a prevazut vanzari de 800 de autovehicule lunar, pe piata franceza, ori acum, ritmul vanzarilor este situat la un numar de 2.000 de autovehicule lunar. Compania aminteste faptul ca Dacia Logan a fost construita pentru a fi vanduta pe pietele Europei de Est si nu in Franta. Aceasta cerere mare pentru acest model ar putea fi doar ceva de inceput, compania franceza neputandu-si permite sa mareasca productia doar pentru aceste cereri de inceput. In caz ca cererile ridicate se vor mentine si pe viitor, surse ale companiei vor lua in calcul majorarea productiei si marirea numarului lunar de autovehicule destinate pietei franceze. Pretul de pornire al Logan in Franta a fost de 7.500 euro, in plin sezon in care Europa Occidentala se vede asaltata de masini ieftine fabricate in Europa de Est de importante grupuri auto europene. Pe langa modelul de baza dotat cu ABS si doua airbag-uri, Logan va fi disponibil si in versiunea Ambiance, ce va fi comercializata la un pret de 7.800 de euro si in versiunea Lauréate, cu un pret de cost de 8.550 euro pentru un motor de 1,4 litri si de 8.990 euro pentru un motor de 1,6 litri. Renault a anuntat ca in restul Europei, pretul unui Logan "va depinde in principal de taxele si de costul de transport". [poza2s]In luna martie a acestui an, fostul director executiv al grupului Renault, Louis Schweitzer, cel care a promovat conceptul Logan, a anuntat ca grupul auto francez spera ca vanda "mai multe zeci de mii de unitati in Europa de Vest". Prin acest model "Renault pare a urma o strategie similara cu cea demarata de Volkswagen, care a utilizat Skoda pentru a capta nivelul inferior al gamei sale de produse. Daca Logan se va vinde bine in Franta si in continuare, ne putem imagina ca peste doi trei ani, sub marca Dacia, va fi lansat un nou model „Loguna„”, o versiune mai ieftina a modelului Laguna", considera Neil King, analist in cadrul Global Insight. "Un succes comercial al modelului Logan ar marca aparitia unui nou segment de piata, un fel de segment "low cost", similar cu cel din transportul aerian cu tarife reduse", considera Marc Prieto, membru al Centrului de analiza si cercetare in economie al universitatii din Rouen. Estimarile referitoare la o cerere crescuta pentru masini mai simple si mai ieftine, pe fondul scaderii puterii de cumparare in zona euro, explica aceasta crestere a numarului de automobile cu pret mai mic de 9.000 euro care au fost lansate in ultima perioada de constructorii europeni. Dupa Citroën C1 si Volkswagen Fox au debutat la inceputul lunii iunie, pana la sfarsitul lunii iulie urmeaza sa apara micul Peugeot 107 si modelul Toyota Aygo. Majoritatea acestor modele sunt fabricate in uzinele din tarile est-europene, tari care ofera costuri de productie reduse comparativ cu Europa Occidentala. [poza3s]Dupa ce Renault a lansat modelul Dacia Logan in Franta si dupa ce vanzarile au demarat de joi 16 iunie in Spania si de vineri 17 iunie in Germania, mai urmeaza intr-un ritm alert ca intre luna octombrie 2005 si ianuarie 2006 urmand a fi lansat in Belgia, Elvetia, Olanda, Italia si Austria. Pana in prezent, Logan a fost lansat pe 16 piete, urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa fie comercializat pe alte 19 piete. Intrat din octombrie 2004 pe pietele internationale, Logan a facut ca Dacia sa fie a doua marca pe piata Serbiei si pe locul cinci in Cehia, devansand modelele Hyundai Getz, Accent, Chevrolet Kalos, Ford Fiesta, Opel Corsa sau chiar Renault Clio. In Slovacia, Logan a devansat ca vanzari modelele Fiat, Hyundai sau Chevrolet, in Ungaria a intrecut Daewoo, Kia sau Hyundai, iar in Turcia, Dacia se situeaza pe locul patru, Logan fiind inaintea automobilelor Chevrolet Kalos sau Seat Cordoba. De la lansarea sa, in septembrie 2004, pana la sfarsitul lunii mai 2005, au fost vandute circa 70.000 de automobile Logan, din care aproape 57.000 in Romania si 13.000 la export. Pe primele cinci luni ale anului 2005, Dacia Logan detine 40 la suta din piata vehiculelor de persoane din Romania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1366 :: 17.77MB