No SSO cookie

Cum se fură maşinile ...

voteaza
(0/ 0)
Cum se fură maşinile ...
Prezentari · · 9 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cum se fură maşinile ...

 
 
[poza1s]Revista italiană Gente Motori a supus unui test un număr de optzeci de maşini, pentru a descoperi care sunt modelele cel mai bine protejate împotriva furtului de masini. Rolul principal în această operaţiune l-a jucat un hoţ profesionist de automobile, pe care jurnaliştii l-au contactat prin intermediul Scotland Yard-ului. Testul s-a desfăsurat în felul următor: hoţul - care şi-a păstrat anonimatul - a avut la dispoziţie cîte cinci minute pentru fiecare automobil, pe care trebuia să-l descuie fără să deterioreze încuietoarea sau să producă măcar o zgîrietură caroseriei. De asemenea, singurele unelte pe care le-a avut la dispoziţie au fost un patent şi un speraclu. [poza2s]În interviul acordat revistei, "specialistul" susţine că nu există maşini care nu pot fi furate, ci hoţii care renunţă dacă pierd prea mult timp cu neutralizarea alarmei. Acesta ar fi, după părerea sa, singurul avantaj pe care-l poate oferi montarea unei alarme foarte scumpe: lungirea timpului necesar deschiderii automobilului. Cît despre antifurtul tip "immobilizer", care împiedică pornirea motorului dacă nu se foloseste cheia de contact originală, acesta nu este un obstacol de netrecut -"mai greu este să ajungi la fire fără a provoca stricăciuni", potrivit declaraţiei spărgătorului - iar sistemele mecanice de blocaj pentru pedale şi volan sunt banale, pentru că sînt pe bază de încuietoare. [poza3s]Hoţul a mai precizat că nici alarmele prin satelit nu sînt o problemă, dacă se operează într-un grup organizat şi se foloseşte un camion. Rezultatul ineditului test a fost dezastruos pentru unele modele, chiar cu sculele rudimentare avute la dispozitie "profesionistul" reusind să pornească şi chiar să se distanţeze cu automobilul fără probleme. Trebuie spus că în general tipul lui de hoţ preferă automobilele scumpe, pe care le predă la cîteva minute după sustragere celui care i le-a comandat şi că dispune de o aparatură care poate să decupleze orice sistem de alarmă. "Dacă aveam toate sculele la mine, nu-mi rezista nici una", le-a declarat reporterilor, zîmbind. Notă: Calificativul a fost acordat în funcţie de dificultătile pe care hoţul le-a întîmpinat şi de timpul în care a reuşit să plece cu maşina. Calificativul IMPOSIBIL înseamnă doar că hotul nu a reuşit să pornească automobilul în cele 5 minute, folosind doar sculele menţionate mai sus. Clasa mică Model Timp deschidere Calificativ Peugeot 206 / 2 secunde / * Opel Agila / 2 secunde / *** Fiat Punto /15 secunde / *** Ford Ka 23 / secunde / *** Renault Clio / 25 secunde / **** Skoda Fabia / 43 secunde / **** Toyota Yaris / IMPOSIBIL / ***** NOTA: Peugeot 206 a permis şi neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgînd 1,8 kilometri în cele cinci minute Clasa compactă Kia Shuma / 4 secunde / ** Renault Megane / 16 secunde / *** Opel Astra / 21 secunde *** Seat Leon / 27 secunde / *** Audi A3 / 29 secunde / *** Volkswagen Golf / 50 secunde / ** Ford Focus / 65 secunde / **** NOTA: Golf-ul a permis şi neutralizarea immobilizer-ului, hoţul parcurgînd 1,6 kilometri în cele cinci minute Clasa medie Subaru Legacy / 12 secunde / ** Seat Toledo / 26 secunde / *** Peugeot 406 / 29 secunde / ** BMW 325 coupe / 70 secunde / **** Honda Accord / 83 secunde / **** Nissan Primera / IMPOSIBIL / ***** Lexus IS 200 / IMPOSIBIL / ***** NOTA: Peugeot-ul 406 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hoţul parcurgînd 2,3 kilometri în cele cinci minute. A cedat şi Vectra, fiind parcursi 2 kilometri Clasa medie superioară si clasa mare Model Timp deschidere Calificativ Alfa Romeo 166 / 5 secunde / *** Cadillac Seville / 5 secunde / *** BMW seria 5 / 36 secunde / **** SAAB 9-5 / 58 secunde / ** Jaguar S-Type / IMPOSIBIL / ***** Volvo S80 / IMPOSIBIL / ***** NOTA: SAAB-ul 9-5 a permis şi neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgînd 2 kilometri în cele cinci minute Clasa coupe si spider Model Timp deschidere Calificativ Honda S2000 / 18 secunde / ** Porsche Boxster / 22 secunde **** Jaguar XKR / 40 secunde / **** Porsche 911 / 50 secunde / **** Audi TT / IMPOSIBIL / ***** Toyota Celica / IMPOSIBIL / ***** Toyota MR2 / IMPOSIBIL / ***** NOTA: Honda S2000 a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgînd 1,6 kilometri în cele cinci minute Categoria monovolume Model Timp deschidere Calificativ Chrysler Voyager / 6 secunde / *** Citroen Picasso / 15 secunde / *** Opel Zafira / 21 secunde / *** Renault Espace / 24 secunde / ** Mercedes A-Klasse / 30 secunde / *** Nissan Almera Tino / IMPOSIBIL / ***** Toyota Previa / IMPOSIBIL / ***** NOTA: Renault Espace a permis neutralizarea immobilizer-ului, hoţul parcurgînd 2,3 kilometri în cele cinci minute Masini de teren Model Timp deschidere Calificativ Suzuki Grand Vitara / 2 secunde / ** Honda HR-V / 5 secunde / *** Ssangyong Musso / 7 secunde / ** Land Rover Freelander / 26 secunde / **** Range Rover / 93 secunde / *** Opel Frontera Sport / 96 secunde / *** NOTA: Ssangyong Musso a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul arcurgînd 1,6 kilometri în cele cinci minute

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (9)

scris de Anonim

logan toate usile si portbagaj larg deschise in 3 secunde mie unu mi-a luat 5secunde sa gasesc cheia si sa apas butonul

scris de Anonim

nu cred k se poate asa ceva si eu am deschis masini dar nu asa de repede vrajeeeeealaaaaaaa

scris de Anonim

ejty tare frate ;-) ejty nascut cred ca cu daru asta fii tare

scris de Anonim

furi o masina foarte usor daca esti ex.. ;-) ;-P ;-P

scris de Anonim

se paote fura orice .....cat timp ai experienta necesara ...intri intr'o masina k si cum ar fi a ta ...atat de repede .... :lol:

scris de Anonim

cum sa poti sa furi asa usor >:( >:(

scris de Anonim

foartw tare cum sa furi asa repede vreau sa invat si yo >:(

scris de Anonim

nu se poate fura asa usor o masina deci este lol %-P

scris de Anonim

bun :snake: :exclaim:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0687 :: 17.77MB