Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Catalin80728
Am si eu o astra g caravan care pleaca foarte nashpa de pe loc wallbash.gif .Dupa vreo 40-50km, chiar mai bine de mers, isi revine brusc si instantaneu,iar daca ii opresc motorul iar nu mai vrea...Ce e de facut..ati patit careva asa?Am incercat sa urc un deal mai abrupt si ma chinuia si cu a1-ia..dupa ce am facut cativa km si-a revenit si am incercat din nou sa urc dealu respectiv..surpriza..masina parca nu avea nimic...urca de rupea pamantu`...ce e de facut? ms fain ..astept un eventual raspuns daca este :pray:
cosmin51649
am nevoie urgenta de un sfat unde sa ma duc in bucuresti sa imi iau un radiator pentru un opel astra 1.7 dti. as prefera second hand ca poate e mai ieftin. daca stiti si niste preturi ar fi super. banuiesc ca sudura in aluminiu nu face nimeni. sau daca se poate, ar fi si mai bine. va multumesc!
tipitip
se face sudura în aluminiu, cei care o fac ca lumea (mi s-a spus, nu i-am probat) sunt pe strada vulturilor (e o strâmbătură de stradă care leagă str.traian de bd.unirii, pe la "why not"), 50ron sudura pe celulă 70 anularea celulei (sau invers? mă rog!). îi găsești, au vulcanizare, caucioace, eșapamente, parcă și spălătorie.
a propos, îmi plânge intercoolerul pe la îmbinare din câte am văzut eu (așa am ajuns la ăia cu sudura și mi-au zis că ei doar sudează), aveți vreo sugestie? (aia cu...„schimbă-l” nu o consider sugestie!)
mulțumesc!
cosmin, dacă nu-i găsești, facem desen biggrin.gif
cosmin51649
QUOTE(tipitip)
se face sudura în aluminiu, cei care o fac ca lumea (mi s-a spus, nu i-am probat) sunt pe strada vulturilor (e o strâmbătură de stradă care leagă str.traian de bd.unirii, pe la "why not"), 50ron sudura pe celulă 70 anularea celulei (sau invers? mă rog!). îi găsești, au vulcanizare, caucioace, eșapamente, parcă și spălătorie.
a propos, îmi plânge intercoolerul pe la îmbinare din câte am văzut eu (așa am ajuns la ăia cu sudura și mi-au zis că ei doar sudează), aveți vreo sugestie? (aia cu...„schimbă-l” nu o consider sugestie!)
mulțumesc!
cosmin, dacă nu-i găsești, facem desen biggrin.gif



merci mult de tot! why not e un coafor, nu? e pe linia lui 34 si a lui 46. si deci o iau pe straduta aia in sus si ar trebui sa dau de ei, nu?
merci mult de tot. am un por in radiator mi s-a spus si imi iese tot freonul. am auzit ca un radiator nou costa mult, in jur de 10 milioane, si nu prea am asta in plan. asa ca o sudura chiar si la 3 milioane daca ma ajunge tot e ceva. merci mult, raman dator, mai ales pentru raspunsul promt.
sper sa gasesc, sa nu fie de poza, ca nu am decat o zi la dispozitie - joi, si nu o sa am timp sa cer indicatii pe net.
tipitip
nuuuu, „why not” e discotecă (sau era) și n-are treabă cu nici o linie de tramvai. e a treia straduță pe stânga cum vii pe bd.unirii de la p.ța unirii către p.ța alba iulia (sau prima la dreapta de la alba iulia către unirii). de fapt intri pe str. ion pillat care în 30m devine vulturilor (ce metamorfoză!)
Bogdan78776
Discoteca Why Not? se numeste Club Escape acum.
eddie
De casa de cultura de pe str.Turturele ati auzit ??? biggrin.gif
Aia e ! biggrin.gif
tipitip
cu alte cuvinte, dă-l dracului de radiator, sunt atâtea discoteci, baruri, terase, etc.!
în altă ordine de idei, intri pe str.ion pillat, nu continui pe vulturilor către service ci faci dreapta pe turturelelor, te opreștil la...club, casă de cultură, ce-o fi acolo, razi 18 beri după care ce importanță mai are un amărât de radiator? drunk.gif
cosmin51649
QUOTE(tipitip)
cu alte cuvinte, dă-l dracului de radiator, sunt atâtea discoteci, baruri, terase, etc.!
în altă ordine de idei, intri pe str.ion pillat, nu continui pe vulturilor către service ci faci dreapta pe turturelelor, te opreștil la...club, casă de cultură, ce-o fi acolo, razi 18 beri după care ce importanță mai are un amărât de radiator? drunk.gif


=))))) true...

merci mult de tot, am confundat cu salonul de coafura de pe piata victoriei. undeva intre piata victoriei si dorobanti.
o sa trec pe acolo, sper sa-mi rezolve problema.
tipitip
eddie, pe un alt topic recomandai schimbarea treptelor la un diesel pe la 2500 și a se evita mersul sub 2000 (se îmbâcsește turbina).
valabil și la y20dth?
eu deja cam scot fum pe coadă în trombă, am ce să-i fac? blush.gif
ms
eddie
N-ar fi rau sa schimbi asa vitezele,e putin mai zgomotoasa,dar mai scapi de funinginea aia.Si un drum mai lung inafara orasului i-ar face bine masinii,dar sa o calci putin !
florin55503
poti doar sa ii schimbi duzele si sa ii faci niste spalaturi

dar sunt masini noi care dau un fum de nu se poate 2.0 tdi daca ai mers in spatele lor o sa vezi ca dau fum fara sa fie acclelerata aproape deloc
tipitip
ms, m-ați mai liniștit!
mă rog, aia cu fumăraia am văzut-o și la alții (dar și în retrovizoare :evil: ) dar nu pot să accept ca fiind normală (e adevărat că motorina :puke: )
duze, spălături :angel: ?
Baby Blues
Aceiasi problema o am si eu. Accelerata scoate fum. Am lasat-o pe nevasta-mea sa accelereze si pe la vreo 4000 scotea fum la greu. Ce-i de facut in afara de ce a zis Florin. Parca nici eu nu pot accepta ca e normal sa scoata fum. In retrovizoare nu vad incva fum chiar daca ma chinui. biggrin.gif
eddie
O accelerezi prea rar,accelereaz-o mai des si vei vedea rezultatul !
Si la ITP scoate fum dupa ce sta 15 minute pornita la relanti.Trebuie cateva accelerari la peste 5000 rpm ca sa iasa in bine grafic.....asta e cu dieselul asta.Si eu am patit la fel cu Zafira la ITP-ul de 2 ani,la numai 14.000 de km !
Baby Blues
o sa incerc , cu toate ca eu fac zilnic 50 de km si merg cam cu 110-120 km/h
M A R K
Am vazut si masini mai selecte ..gen Audi care la un pic de demaraj scot fum.Astea sunt TDI-urile.Eu cred ca este de la motorina.Cred ca sunt putini care baga motorina ff. buna si scumpa.
Baby Blues
Aveti dreptate. Am accelerat-o de cateva ori puternic si nu mai scoate fum. O sa mai merg si turat din cand in cand. MS!
tipitip
QUOTE(dumitrescu80662)
Cred ca sunt putini care baga motorina ff. buna si scumpa.

și cam care ar fi aceea?
Radu36329
QUOTE(Catalin80728)
Am si eu o astra g caravan care pleaca foarte nashpa de pe loc wallbash.gif .Dupa vreo 40-50km, chiar mai bine de mers, isi revine ......................................................avea nimic...urca de rupea pamantu`...ce e de facut? ms fain ..astept un eventual raspuns daca este :pray:



Eu am patit asa la Fordul meu vachi pe benzina. Pana la urma s-au dat seama ca erau segementii pe duca. Al4lea piston nu pleca decat cu motorul cald.

Cat despre faza cu suduri pe aluminiu, am auzit de la un mecanic ca pe undeva prin zona 1Mai e unu tip care se pricepe .Eu am radiator de aluminiu reparat acolo. Dar nu l-am dus eu l-au dus cei de la service-ul unde am dus masina.
florin55503
pai daca mergi cu 110-120 masina abia ca re 3000 de ture parca. sincer odata pe saptmana ma dau destul de tare la ea. a condus-o prietena mai mult timp si ea nu trecea de 3000 de ture eu la fel si deja parca nu mai tragea cum trebuie. un mecanic mi-a spus ca e bine sa te dai din cand in cand la ea din cauzamotorinei proaste pt ca alfel o sa ai depunri etc
booneK9
La motoarele pe benzina mai apare un fenomen.
De doua ori pana acum mi s-a aprins martorul de catalizator.
Intamplarea face ca de fiecare data dupa ce am dat masina la altii.
Stiu, masina nu se da, dar era vorba de fratre si de "ea".
Fenomenul apare din cauza sub-turarii.
Frate-meu mergea incetisor "de frica" sa nu fac galagie, iar ea fiindca ... nu stie sportul.
Se rezolva prin cateva minute de mers mai turat, cat sa se curete catalizatorul.
adrian4u82
bicycle.gif stie cineva cat consuma un astra classic II 1.4 benzina cu aerul conditionat pornit?
adrian4u82
De specificat este ca masina are anul de fabricatie 2006, motor Z 14 XEP, benzinar. Multumesc anticipat
Daniel Mihai52950
Sal.
Am un astra 1.8 16v din 1999 , 150.000 km si intampin o mare PROBLEMA:mi se aprinde la bord un bec care nu stiu ce reprezinta; seamana cu un radiator cu o elice in mijloc.Chestia e ca in acele momente nu mai functioneaza compresorul de la AC, si cand calc ambreiajul la schimbarea treptei de viteza scade turatia pe la 400-500 rpm,si motorul da sa moara.Becul nu sta aprins tot timpul ci se aprinde si se stinge fara a fi influentat de ceva anume (turatie,etc).
Geroge73919
Probleme mari : am schimbat filtru de motorina, am scoc motorina din sistem am bagat filtru nou si surpriza ... nu mai porneste ... am dat ceva la cheie ... nimic , am luat de la benzinarie motorina am completat am dat la cheie ... iar am completat ... , pana la urma am tras masina la sufa si in 10 metrii de haraiala a pornit, acum merge normal


Cred ca am dezamorsat pompa de injectie , ce trebuia sa fac ca sa nu patesc asa ?
adrian81563
Vreau sa-mi cumpar una saptamana asta.
Cine are una de noua si a facut ceva km si revizii ce poate sa-mi spuna despre masina? Ce probleme apar in primii 50-60.000 km?
Pentru cine a cumparat de curand : motorul twinport de acum este diferit de cel de acum 6 ani?
Nu sariti sa-mi spuneti sa citesc posturile anterioare. Ma intereseaza pareri (mai) noi
La ce interval se fac reviziile si cam cat costa?
Silv81733
salut, eu am un opel astra dti motor 1.7 de Isuzu. Acum 2 saptamani am ramas fara baterie(am fost la padure si am lasat subwoferul mai mult). NU a mai pornit, invartea dar nu ca sa porneasca si dadea sa moara. Nu am avut altceva decat sa o pornesc impinsa. Am impins-o am bagat a 2-a si a luat-o imediat. Am facut 250km de atunci si merge normal.
Acum am tot auzit ca poti strica motoru, ca sare cureau, ca indoi supape, etc. Voi ce stiti? Ati mai impins astra cu motoru asta, a patit ceva? DAca merge normal, nu se aprinde nici un bec trebuie sa fac ceva verificare sa nu fi patit ceva? CA am in plan sa merg prin Europa vara asta cu ea si sa nu ma lase pe undeva. Pana acum masina a mers ceas, sper sa nu fi stricat ceva la ea.
Astept raspunsuri. O zi buna
florin55503
de obicei cand ramai fara baterie impinsul din spusele mecanicilor ar avea urmatoarele efecte: s-ar putea sa sara cureaua, se poate praji nu stiu ce chestie prin electromotor. dar daca impngi odata sau de doua ori nu ai de ce sa iti faci probleme
adi.mitrea
QUOTE(adrian4u82)
bicycle.gif stie cineva cat consuma un astra classic II 1.4 benzina cu aerul conditionat pornit?


Salut mai noule posesor de Astra 1.4 ! biggrin.gif
Masina mea. cu motor identic cu al tau consuma 9-10 in oras in regim de condus normal. Cu aerul conditionat iti consuma un litru in plus. Cam asa se intampla la orice masina.

De mentionat ca un condus sportiv cu aerul conditionat pornit duce la o crestere foarte mare a consumului. Nu stiu exact ca nu am testat la pompa, dar am vazut acul de la benzina scazand cu ochii.
adi.mitrea
QUOTE(adrian81563)
Vreau sa-mi cumpar una saptamana asta.
Cine are una de noua si a facut ceva km si revizii ce poate sa-mi spuna despre masina? Ce probleme apar in primii 50-60.000 km?
Pentru cine a cumparat de curand : motorul twinport de acum este diferit de cel de acum 6 ani?
Nu sariti sa-mi spuneti sa citesc posturile anterioare. Ma intereseaza pareri (mai) noi
La ce interval se fac reviziile si cam cat costa?


Motorul cu denumirea de marketing "twinport" este mai avansat tehnologic decat motoarele vechi de la Opel. Astfel 1.4 vechi avea 75 de cai si avea 8 supape in total, cate 2 pe cilindru, iar 1.4 twinport are 16 supape in total, cate 4 pe cilindru si dezvolta 90 de cai putere. Motrorul 1.6 vechi avea 90 de cai, 8 suapape in total, cate 2 pe cilindru, iar 1.6 twinport are 16 v in total, cate 4 pe cilindru si dezvolta 103 cai putere.

Cam astea sunt diferentele pe care le simti cand apesi pedala, diferente de putere. Daca nu ma insel motoarele cu 16 valve au axa dubla cu came.

Ca performante, evident ca cele mai noi sunt mai stralucite, insa cele vechi aveau avantajul unui cuplu motor disponibil la turatii mai joase (3000-3500 rpm) fata de 4500 rpm la motoarele noi. Cam atat.
Valeriu Razvan61497
salutare la baieti

Am si eu o intrebare cine stie ce ar trebui schimbat la revizia de 190.000 la o astra 1,7 tdi caravan, si cam cat ar costa?

Mersic
alin81796
QUOTE(Geroge73919)
Probleme mari : am schimbat filtru de motorina, am scoc motorina din sistem am bagat filtru nou si surpriza ... nu mai porneste ... am dat ceva la cheie ... nimic , am luat de la benzinarie motorina am completat am dat la cheie ... iar am completat ... , pana la urma am tras masina la sufa si in 10 metrii de haraiala a pornit, acum merge normal


Cred ca am dezamorsat pompa de injectie , ce trebuia sa fac ca sa nu patesc asa ?

salut ,
trebuia sa pui contactul de cateva ori repetat (decat contactul fara sa dai la cheie) mai asteptai un pic si ar fi trebuit sa "o ia"
ai ceva prob cu masina ca as dori sa-mi iau si eu una dar icna sunt in dubii
parca m-ar tenta un vw sh
Geroge73919
Nu am nici o problema , ba chiar sunt foarte multumit de alegere,
Radu36329
Adi.Mitrea:

Te contrazic, eu am 1.6 ecotec, nu twinport ecotec, are 16 valve si 100 cp.
smile.gif
cata74648
Salut
Am fost intr-un service opel si cineva de acolo mi-a zic ca la 60.000 km la Astra (a mea e 1.2 16V din 2001)trebuie schimbat debitmetrul si ca trebuie sa pregatesc aprox. 10 milioane lei. Sa fie oare adevarat? Adevarul e ca uneori e cam "adormita" si consuma in oras cam 8l.
Multumesc anticipat.
Baby Blues
Domle' am ceva probleme. Imi apare pe bord inainte sa pornesc - "InSP", exact asa cum vedeti scris. Banuiesc cam ce ar fi dar nu vreau sa-mi dau numai cu parerea, asa ca astept . Masina e venita in tara in nov 2005 si are aprox 210000 km(sigur) si e din 2000. ( 2000, 16 V, 100 cp).
Stiu ca ia venit timpul de inspectie dar daca trebuie doar rescris calc, unde trebuie facut acest lucru? Numai la Opel? Si daca da cam cat costa?
Si a doua problema : nu mai mi se stinge becul cu ABS, decat dupa ce mai pun contactul a doua oara fara sa o pornesc. Nu am avut ocazia sa vad daca merge ABS-ul cand este aprins becul respectiv, dar cu el stins merge sigur (ABS-ul). Astept sa-mi raspunda cineva si sa ma dumireasca. Multumesc anticipat!
booneK9
Despre mesajul InSP s-a scris o gramada.
Pe scurt e vorba de o setare a computerului care stie ca s-a ajuns la termenul pentru revizie. E vorba de o dubla conditionare: timp si km. Daca stii sigur ca nu trebuie sa-i faci revizia poti reseta sistemul tinand apasat butonul de reset kilometraj mic din bord in timp ce pui contactul. Tii apasat cateva secunde.
Baby Blues
Am incercat dar nu se reseteaza. Am aflat oricum doua vesti bune. Una ca revizia a fost facuta prin Germania( a fost adusa in nov 2005) iar a doua i-am schinbat uleiul si consumabile inainte sa apara -"InSP"(feb). Oricum mai incerc sa resetez.
Virgil47474
QUOTE(adrian70368)
Am incercat dar nu se reseteaza.


se reseteaza exact asa:
apesi butonul de km partial, il tii apasat, pui contactul (sa se aprinda becurile in bord) (inca tii apasat), astepti cateva sec cu butonul apasat si contactul pus(5-6-7) si apoi il eliberezi .....
Baby Blues
Merci Virgil am urmat intocmai instructiunile si am rezolvat problema, Eu mai intai puneam contactul si dupa aceea resetam kilometrajul . Dar cu ledul de ABS nu ma poate ajuta nimeni? Mai ramane aprins din cand in cand.
vma
Am o mare problema. Nu merge AC si nu ii da nimeni de cap sad.gif La relanti merge bine. Cum accelerez creste foarte mult presiunea pe inalte si scade pe joase. Crescand presiunea foarte mult sare supapa si imi da tot freonul afara. Am verificat toata instalatia electrica, am verificat compresorul si senzorul de presiunea. Toata instalatia de freon a fost data jos si suflata cu aer comprimat sa nu fie obturata undeva, degeaba. Nu stiu unde sa ma mai duc si ce sa ii mai fac. Daca are cineva vre-o idee ajutati-ma va rog. Sau daca stie cineva un electrician bun in Timisoara (exclus ProMotor si Resitei unde masina a fost deja).
Multumesc!
florin55503
pai eu zic sa ii faci o diagnosticare la un service specializat.

in alta ordine de idei mi-am stateam in casa si am auzit o busotura groaznica. m-am gandit: un accident. dupa 20 de min cobor si sa nu imi cred ochilor. masina mea facuta in spate praf. un seat a incercat sa iasa de pe o straduta pe care avea cedeaza dar a iesit prea mult in fata (din cauza ca avea un camion parcat si ii bloca vederea). in mom ala un pusti teribilist si dobitoc care alerga cu 90 pe o straduta ingusta s-a lovit de seat si apoi a tras dreapta din instinct si a intrat in masina mea in stanga spate . mi-a distrus aripa spate, toba, surprinzator bara a ramas intreaga fiind doar zgariata, hayonul e stramb si nu se mai deschide. m-a convins sa nu cumpar o asemenea masina de plastic

seatul nu a avut mare lucru. meganul varza. aripa de platic nu mai exista, i-a sarit planetara bucse rupte etc, bara, far etc. pe parte a dreapta asta. pe stanga de la o simpla infundare a tablei nu mai se deschideau usile, geamurile etc.

i-au suspendat permisul soferului de pe seat care era la a doua abatere in 6 luni si probabil i se va anula..
deci iar ghnion
vma
nu se anuleaza permisul. Mie mi-a fost suspendat permisul de doua ori in 6 luni pentru conducere sub influenta bauturilor alcoolice. De fiecare data cate 3 luni. Nu mai exista faza cu anularea in 6 luni.

Cat despre AC-ul meu... de la service specializat vin... Pe diagnoza zice ca totul e OK.
florin55503
e normal sa iti creasca presiunea. anormal e sa iti dea freonul afara. am vorbit cu un frigotehnist acum. si mi-a zis ca daca iti scapa freonul ori ai o spartura ori valva nu e buna
adrian4u82
QUOTE(adrian70368)
Dar cu ledul de ABS nu ma poate ajuta nimeni? Mai ramane aprins din cand in cand.


ai verificat placutele de frana?
vma
QUOTE(florin55503)
e normal sa iti creasca presiunea. anormal e sa iti dea freonul afara. am vorbit cu un frigotehnist acum. si mi-a zis ca daca iti scapa freonul ori ai o spartura ori valva nu e buna


e normal sa imi creasca presiunea dar nu de 2-3 ori peste limita. Am verificat faza cu aparatul de masura pe masina si ne uitam cum creste presiunea. Cat despre valva si ea cred ca e normal sa dea drumu la gaz afara daca presiunea creste in asa hal ca altfel explodeaza instalatia. Sparturi nu am ca am verificat si asta cu aparat ce face vid.
florin55503
atunci cred ca trebuie sa te vezi care sunt motivele din care ai presiune asa mare in instalatie. o fi prea mult freon in instalatie? sau face preiune are chiar si cu putin freon (nu cred dar...)
Baby Blues
adrian4u82- o sa incerc sa vad ce e cu placutele. Sper sa nu trebuiasca sa schimb placutele. Multumesc mult .O sa vad ce o sa fac .
WMA- ce sa intelegem ca nu ai condus 6 luni de zile? Si daca a fost asa banuiesc ca a fost f.nashpa, nu?
Baby Blues
QUOTE(vma)
Am o mare problema. Nu merge AC si nu ii da nimeni de cap

Nu ai reprezentanta opel in Timisoara? Macar sa-i deranjezi cu o intrebare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.