Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
booneK9
Dragilor si dragelor, de cateva zile sunt in mare dilema. Dimineata cand pornesc aeroterma sa nu ajung la serviciu zgribulit de tot, aud un zgomot ca un trepidat usor. Sunetul vine din zona torpedo-ului si e prezent doar cand aeroterma e la vitezele 1 si 2. Daca dau la 3 sau 4 zgomotul ori dispare, ori e acoperit de curentul de aer. Si oricum persista doar cateva minute. Zgomotul se aude foarte incet, e nevoie de atentie sa-ti dai seama, dar ca idee ma deranjeaza.
Ce naiba sa fie? Aveti vreo idee? Multzam fain.
alex88086
salut am avut asta seara problema cu masina.. motoru 1.7dti masina din 2000, 112000km la bord adusa in august din afara..
astazi de dimineatza cand am plecat la munca 4 grade arata termometru a pornit la prima cheie.. am ajuns la munca a stat masina in parcare cam 9 ore si cand sa plec de la munca dau la keie si nimik 2 grade afara..
mai dau ce dau si nimik, mam gandit ca poate fi prea rece pentru motorina, am fost de am luat un aditiv lam pus in rezervor am agitat un pic masina sa se amestece cat de cat si tot nimic. cu 2 zile inainte tot ceva de genu asta mia facut am plecat din parcare inca nu se incalzise cine stie ce si la semafor mi se opreste.. dau la keie nimik.. mai dau odata si o ia, asa mia facut de 2 ori si tot asa frig era..
dupa ce porneste merge ok se incalzeste pana la 90 grade si nimic mai mult..
acum nu stiu ce poate fi, daca ma puteti ajuta cu macar o idee cam ce ar putea sa fie.
multumesc
Adrian95254
Buna. Sunt un nou membru al forumului. Mi-am luat acum 2 sapt. un Astra Caravan 1.7DTI din 2001 adus din Germania si am mai multe probleme:
1. In talonul din Germania scria 2 tipuri de cauciucuri: 175/14 si 185/15. Dupa ce a trecut de RAR si inmatriculare acum in talonul romanesc mai apare doar 175/14, la fel si in cartea de identitate. Unde sa ma adresez sa mi se repare acest incovenient? Mentionez ca masina a venit cu cauciucuri de iarna 175/14 si cred ca de la RAR mi se trage.
2. Am schimbat bateria la o cheie si acum nu mi-o mai recunoste pt. inchiderea centralizata ca telecomanda. Cum s-o reprogramez?

Va multumesc.
rosu93818
Sal si sarbatori fericite la toti posesorii de opel si nu numai.
Va rog frumos sa-mi spune-ti la un astra caravan din 2001 vreau sa-mi schimb difuzoarele originale de opel-2 fata si 2 spate(tweet originale le las) si nu stiu ce dimensiune maxima intra pe fata -spate si dc le-a schimbat vreunul dintre voi spune-ti ce marca si pret si daca sunteti multumiti,dc exista diferenta fata de cele originale.Mentionez ca am si un cd sony 4x45.
cristian95382
de curand am lat doua cauciucri noi pe fata 196/65/R15 insa ce dinaite erau de 195/60/R15 am auzit mai multe variante pe forum insa se poate buli ceva? diferenta e asa mare? si apropo am luat cauciucurile mai inalte pt a-mi creste putin garda la sol ca e cam joasa astra 1.7 DTI
Sorin84622
QUOTE(razvan93815)
sa sti ca si eu am patito,verifica nivelul uleiului cand masina este nepornita de cel putin 3,4 ore,dar ai grija sa stea pe ceva cat decat plat,si daca nu e destul mai completeaza,altfel poti avea mari probleme

Nivelul uleiului se masoara in felul urmator (citez aproximativ din manualul OPEL): Se aduce motorul la temp. optima de functionare, dupa care se lasa cel putin 5 minute sa se scurga uleiul in baie, de abia atunci poti sa masori nivelul, pe o suprafata dreapta.
Deci nivelul de ulei nu se masoara cu MOTORUL RECE!
In cazul in care este frig afara, uleiul devine ca o gelatina, iar nivelul indicat poate fi mai mic, asa ca ai grija cat completezi, in nici un caz nu trebuie sa depasesti limita maxima de pe joja (in conditiile spuse mai sus).
Nicolae95850
La pornirea motorului daca becul martor al motorului se stinge motorul nu are putere totdeauna. Daca dupa ce s-a stins se aprinde din nou, motorul merge bine.
LA fel am incercat si am mers cu debitmetrul scos (stecherul afara), motorul merge bine.
Am incercat cu debitmetru nou, Bosch , la fel, daca becul ramine stins nu merge bine.
De citeva ori a mers bine si cu becul stins.
Ce poate fi? Astept un sfat calificat.
eddie
Mai inainte sa astepti ,,un sfat calificat" trebuia ca si tu sa postezi unde trebuie ! Avem un topic numai pentru Astra G !
Subiectul se muta unde ii este locul.
tipitip
QUOTE(cristian95382)
de curand am lat doua cauciucri noi pe fata 196/65/R15 insa ce dinaite erau de 195/60/R15 am auzit mai multe variante pe forum insa se poate buli ceva? diferenta e asa mare?

N-ai ce să bulești, diferența e mică, singura problemă e că e ilegal să mergi cu anvelope cu alte dimensiuni decât cele din talon. Adică poți buli următoarele : buget (amendă), talon (mi se pare că ți-l ia) și...Doamne ferește de vreun accident să se prindă vreun milițian, că devine (în general) vina ta iar asiguratorul își pune mânuța în fund!
QUOTE(cristian95382)
Și apropo am luat cauciucurile mai inalte pt a-mi creste putin garda la sol ca e cam joasa astra 1.7 DTI
...și abia-abia ai găsit 195/60-15...și atunci scumpe... biggrin.gif
florin55503
am mers ani de zile cu cauciucuri mai mari (astra F standard era 175 pe 14 si eu mergeam cu 185 chiar 195), am avut accidente si nu s-a intamplat nimic. eu tot 195/65/15 am si nu am patit nimic, desi mi-au lovit masina de 3 ori pana acum
tipitip
Șansele sunt foarte mici, dar când e să ai ghinion...
cristian95382
Mersi in sfarsit de un mesaj am crezut ca pe topicu asta nu mai scrie nimeni biggrin.gif .Oricum nu sunt legal pentru ca in talon am numai genti de 14'' iar eu am de 15''...asa am cumparato blush.gif

Si apropo nici voi nu stiti nimic de cipu ala din cheie? din topicul BATERIE DESCARCATA TOTAL
Baby Blues
Tot din acest topic am invatat ca daca schimb bateria la cheie trebuie sa bag cheia in contact, pun contactul si apas butoanele de deschidere si inchidere de pe cheie pt ca masina sa-mi recunoasca comenzile. Incearca si vezi ce se intampla. Martorul care ti se aprinde nu stiu ce face exact dar poate iti spune altcineva.
Florin63504
salut, imi puteti spune si mie cat ma costa piesele pentru a-mi face distributia la masina. am un opel astra classic 1,7 diesel. si ce ar trebui sa skimb exact? mana de lucru, in jur de 2 milioane de lei vechi, vi se pare mult?
florin55503
e ok zic eu 2 mil.la reprezentanta iti factureaza cel putin 4 ore, si iti mai baga si tot felul de chestii. se da jos jumatate din motor
cristian95382
Trebuie schimbat rolele si cureaua de distributie, si eu ar trebui sa le schimb dar nu stiu pretul acestora , cred ca in jur de 7 mil piesele , asa parca am auzit
Apropo cati km are masina , am citit in carte ca se schimba la fiecare 150 mii km sau la fiecare 10 ani
cristian95382
QUOTE(stefan_adrian)
Tot din acest topic am invatat ca daca schimb bateria la cheie trebuie sa bag cheia in contact, pun contactul si apas butoanele de deschidere si inchidere de pe cheie pt ca masina sa-mi recunoasca comenzile. Incearca si vezi ce se intampla. Martorul care ti se aprinde nu stiu ce face exact dar poate iti spune altcineva.


Da stiu chestia asta dar nu am schimbat bateria in cheie.Chestia este ca am pornit masina fara cipul din cheie , apoi sa oprit si nu a mai pornit pana am pus cipul inapoi in cheie,iar acum sta aprins becul cu cheia si masina cat tin contactul, cum pornesc se stinge impreuna cu ceilalti martori de la bord.La voi se stinge dupa 2-3 secunde cand puneti contactul nu??La mine asa era inainte!
Baby Blues
Nu stiu ce sa spun. Unde nu stiu nu ma bag. Probabil o sa-ti spuna cineva care se pricepe. Da-mi un mp cu adresa de mail si -ti voi trimite manualul Opel.
Gabriel97901
SALUT.Sunt un membru nou pe forum,am un astra g diesel 2.0 dti si m-ar interesa cat costa toba finala ca o am cam ruginita .in rest sunt foarte multumit de ea.
Astept raspuns.Multumiri
cristian95382
Mersi adi de manual beer.gif , o sa-l studiez sa vad ce mai scrie si pe acolo! :punk:
Baby Blues
Cu placere ! Sa-l folositi cu succes! biggrin.gif
Gabriel97901
am si eu o intrebare poate mai bizara.in buzau nu se gasesc sigurante din acelea mari care sunt folosite la motor, ar putea sa-mi spuna cineva de unde pot procura un set(astra g 2.0dti).multumesc si astept raspuns
cristian95382
QUOTE(Gabriel97901)
am si eu o intrebare poate mai bizara.in buzau nu se gasesc sigurante din acelea mari care sunt folosite la motor, ar putea sa-mi spuna cineva de unde pot procura un set(astra g 2.0dti).multumesc si astept raspuns


Daca nu gasesti la magazinele de piese auto opel,cauta la reprezentanta.Acolo ar trebui sa gasesti sigur
Sebastian88790
imi cer scuze daca deviez un pic de la subiect... sunt relativ nou pe forum si as dori sa va cer parerea voastra la o chestie mai degraba administrativa...

am predat in service un astra G miercurea trecuta cu asigurarea ca reparatia va fi gata in 2 zile (far spate spart, aripa dreapta spate infundata, bara spate zgariata). A trecut o saptamana si nu e gata..."e la vopsitorie"! :minigun: De NERVI azi am trimis mailuri in stanga si-n dreapta (Manger GM Europe, manager roman GM Southeast, manager ungur GM Southeast). Adineauri m-a sunat vai de mine General Manager :puke: al GTT ca sa ma opresc, ca primeste sesizari pe toate canalele posibile. Ca va formula un raspuns oficial la plangerea mea (sunt foarte curios cat va dura), ca reparatie e imposibil sa dureze 2 zile si e si el curios ca cine mi-a zis asa ceva (efectiv toti cu care am vorbit mi-au zis 2 zile), ca isi cere scuze :bash: pentru situatie si ca...aici vine partea care nu o inteleg... vrea si el sa ma cunoasca si pe mine cand voi ridica masina.

Din experienta voastra cam care ar putea fi subiectul intalnirii? :boxing:
florin55503
dura 2 zile daca se ocupau numai de masina ta. dar au o anumita planificare. vina a fost a celui care ti-a spus ca dureaza atat. chiar daca masina era gata in 2-3 zile tot dura o saptamana si ceva pana se dadea acceptul de plata de firma de asigurarari

ar trebui sa isi ceara scuze, dar e posibil sa se ajunga la niste reprosuri. eu unul m-am invatat, nu are cum sa iti tina masina in service mai putin de o saptamana daca implica si vopsire
Sebastian88790
QUOTE(florin55503)
dura 2 zile daca se ocupau numai de masina ta. dar au o anumita planificare. vina a fost a celui care ti-a spus ca dureaza atat. chiar daca masina era gata in 2-3 zile tot dura o saptamana si ceva pana se dadea acceptul de plata de firma de asigurarari

ar trebui sa isi ceara scuze, dar e posibil sa se ajunga la niste reprosuri. eu unul m-am invatat, nu are cum sa iti tina masina in service mai putin de o saptamana daca implica si vopsire


eu as fi vrut sa mi se zica de la bun inceput ca dureaza 1 saptamana reparatul nu sa fiu amagit de la zi la zi... cine sa cunoasca mai bine planificarea si programarile daca nu ei? problema cu devizul - asigurarea o stiu si sunt pregatit si stiu ca nu e vina celor de la service... Am masina de <2 luni (luata noua) si deja am intrat in paine... avariata in parcare de un taximetrist la 3 noapte (plus alte 2 masini facute varza pe langa a mea), politie, asigurari, service... parca era bine si cu metrou' blink.gif

Ce vrei sa zici prin "reprosuri"? ei mie? blink.gif
florin55503
pai sunt 2 variante

1. isi vor cere scuze si isi vor pune cenusa in cap explicandu-ti situatia

2. isi vor cere scuze dupa care iti vor explica ca nu e frumos ce ai facut, ca nu trebuia sa se ajunga la reclamatii etc

si eu mi-am gasit opelul lovit asta vara in parcare alaturi de inca o masina , am stat la politie de mi-a venit rau, a trebuit sa plec cu pejoul la mare (nu aveam loc de bagaje, decat ale prietenei-a trebuit sa imprumut un portbagaj din ala de se pune pe masina). asta e viata de sofer nu trebuie sa dezarmezi
Baby Blues
Pai mai exista si varianta sa puna la capat o executie in stil mafiot. biggrin.gif
Fara suparare dar eu nu as fi facut atatea reclamatii chiar daca as fi fost "pacalit" ca dureaza doar doua zile. Si daca trebuiau sa schimbe un far tot dureaza 2-3 zile. biggrin.gif
Sebastian88790
QUOTE(stefan_adrian)
Pai mai exista si varianta sa puna la capat o executie in stil mafiot. biggrin.gif
Fara suparare dar eu nu as fi facut atatea reclamatii chiar daca as fi fost "pacalit" ca dureaza doar doua zile. Si daca trebuiau sa schimbe un far tot dureaza 2-3 zile. biggrin.gif


Tare faza cu executia biggrin.gif sper totusi sa nu fie cazu' :bandit:

Nu e cu suparare... e cu nervi! Toate reclamatiile facute au fost in disperare de cauza. Putea sa dureze si o luna dar sa mi se spuna si mie de la bun inceput, nu sa fiu amagit romaneste de pe o zi pe alta. Asta nu suport! Eu zic ca intotdeauna e loc si de mai bine si poate invata si ei (service-ul) sa se organizeze mai bine in ceea ce priveste programarile, estimarile, serviciile oferite in general si mai ales respectul pentru client. Daca nu as fi dat mailurile alea tot de sus as fi fost luat. Nu zic "Clientul nostru stapanul nostru..." dar macar "Clientul nostru partenerul nostru..."! Dupa ei clientul=fraier... Daca taceam, ce rezolvam? biggrin.gif
nicu56776
am o astraG 1.7 DTI si sa busit electromotorul pot sa o trag cu o alta masina sa o pornesc sau nu , ca am primit informatii de la mai multi mecanici ca nu as avea voie ca e pe curea si risc sa rup ceva pe acolo , voi ce spune-ti?
florin55503
daca o tragi odata sau de 2 ori de obicei nu are nimic. dar ea poate sa sara de la punct
Adrian95254
Ce jenti de aliaj imi recomandati, modele, preturi, eventual niste adrese net sa vad modele? Am un Astra G 1,7 DTi, Caravan din 2001, gri metalizat. Mentionez ca rotile sunt in 4 prezoane si jentile le-as vrea pe 15'' sau chiar 16''. Sau poate aveti voi careva de vanzare (trimiteti niste poze). Sunt din Tg. Mures. Mersi
florin55503
pai jentile normale oricum sunt pe 15. la mine asa sunt dar am 5 prezoane. de fapt am observat incepand de la 2.0 dti in sus sunt in 5 prezoane.

eu te-as sfatui sa iti pui tot pe 15 daca cele originale sunt pe 15. daca sunt pe 14 sa iti pui pe 14. daca iti pui roti mai mari pe masina din cauza drumurilor proaste si a greutatii mai mari de pe punte articulatiile vor ceda mai usor si asta implica cheltuieli mai mari si pierderi de timp mai mari
Gabriel97901
nicu du-te la service sa-ti dea electromotorul jos ,ti-l curata daca e nevoie de ceva inlocuit-inlocuieste si ti-l pune la loc.nu cred totusi ca iti inlocuieste ceva ,asa mi sa intamplat mie
Adrian95254
Mersi de sfat florin. Dar masina am luat-o acum 2 luni si mi-a venit din germania cu roti de iarna 175/70/14. Dar in talon am si 195/60/15, deci pot "purta" roti de astea. Problema e ca nu am, cine mi-a adus-o nu mi-a adus si rotile de vara. De asta vreau sa cumpar.
Adrian95254
Mersi de sfat florin. Dar masina am luat-o acum 2 luni si mi-a venit din germania cu roti de iarna 175/70/14. Dar in talon am si 195/60/15, deci pot "purta" roti de astea. Problema e ca nu am, cine mi-a adus-o nu mi-a adus si rotile de vara. De asta vreau sa cumpar.
florin55503
eu tot 195 pe 15 am. probabil a avut jantele de iarna mai mici, pt ca sunt mai usoare. daca ar fi fost zapada articulatiile ar fi fost supuse unor presiuni mai mari. asa cu roti mai mici si mai usoare aceste presiuni se reduc
nicu56776
multumesc pt sfaturi am fost in service si am rezolvat problema era rotorul si platoul
dan98246
salut,
am si eu o intrebare; am un opel astra 1.6 din 2001 pe benzina si am observat ca ceasul de pe display-ul central imi ramane in urma destul de mult (4-5 min/zi). stiti cum as putea sa rezolv problema? de la bateria masinii nu cred ca e ,pt ca am schimbat-o recent. are cumva o alta baterie pt ceas?
cristian95382
Care dintre voi este bun cu mine si imi spune si mie cat costa un telescop fata pentru astra G 1.7 dti nou si secand dc se merita secand? Ms
Baby Blues
Telescop second? Gresit!!!! Siguranta ta trebuie sa fie mai presus decat banii . Nu sunt foarte scumpe.
mihai79646
QUOTE(dan98246)
salut,
am si eu o intrebare; am un opel astra 1.6 din 2001 pe benzina si am observat ca ceasul de pe display-ul central imi ramane in urma destul de mult (4-5 min/zi). stiti cum as putea sa rezolv problema? de la bateria masinii nu cred ca e ,pt ca am schimbat-o recent. are cumva o alta baterie pt ceas?


presupun ca aveti radio philips ccrt700;trebuie dezactivata optiunea de autopotrivire a ceasului prin RDS

"tii apasat butonul cu ceasul(cel rotund de pe TID) aprox 2 secunde.
apasa scurt de 2 ori pana flash-uie anul.
apasa-l si tine-l aprox 3 secunde pana apare textul RDS TIME
RDS TIME 0 = deactivat
RDS TIME 1 = activat
apasa butonul de inca 3 ori ca sa iesi din modul de setare."

La mine a mers: i-am scos autoupdate-ul si acum am un ceas beton!
nicu56776
salut , am o astra 1.7 si dimineata dupa ce pornesc imediat se aprinde martorul de la ABS si se stinge dupa 5 sec ,in timpul zilei daca mai pornesc si motorul este cald nu se mai aprinde, stie cineva de la ce poate fi?
Adrian95254
Si io am aceeasi problema cu martorul de la ABS. Se aprinde mai ales cand e foarte frig, am observat si eu, si dupa cateva sec. intr-adevar se stinge. Habar n-am de la vine, dar nu cred ca e o problema mare. Totusi, daca stie cineva, as fi curios si eu sa stiu de ce face chestia asta.
florin55503
e probabil de la senzor. iti face figuri. mie imi face figuri cand e masina foarte foarte murdara (probabil e mizerie pe senzor, si acesta nu mai functioneaza cum trebuie)
cristian95382
O intrebare pentru toti , care stie sau are o idee cum sa prind afurisitele alea de pleoape pe far.Multumesc anticipat!
adi.mitrea
Afurisitele de pleoape se prind în șurubul superior care prinde farul (se vede când deschizi capota), ori, dacă nu are limba aia care să se prindă în șurub trebuie să lipești pleoapele de far.

Soluția de lipit rămâne la latitudinea ta, ideea e că nu o să poți să mai scoți pleoapele, ori dacă le vei scoate locul în care au fost lipite va rămâne urât.

Referitor la partea cu ABS... e normal să se aprindă când pui contactul și să stea aprins aproximativ 5-10 secunde. Problema e daca se aprinde in mers. Cand martorul ABS sta aprins înseamnă că este o problemă pe sistem.

Mie mi s-a aprins după ce am făcut mai multe cerculețe cu mașina și după ce am folosit frâna de mână pentru întoarceri de 180 și 360 de grade. M-am speriat, am oprit motorul și la repornire s-a stins...
cristian95382
QUOTE(adi.mitrea)
Afurisitele de pleoape se prind în șurubul superior care prinde farul (se vede când deschizi capota), ori, dacă nu are limba aia care să se prindă în șurub trebuie să lipești pleoapele de far


Din pacate nu are nimic in care sa le prind , deci ramane sa le lipesc ,oricum nu cred ca am de gand sa le mai dau jos. Cu ce imi recomanzi sa le lipesc?Si nu se poate si cu banda adeziva cu doua fete?ms
adi.mitrea
Se poate cu orice fel de adeziv. Eu nu am lipit nimic pe mașină, așa că nu știu ce ar fi mai bun. Caută și tu în magazine adezivi pentru plastic (Moment, Picătura). Variante sunt multe.

Să cureți bine locul cu ceva alcool și apoi să lipești.

Spor la treabă.
Baby Blues
Am avut acum ceva timp probleme cu dezaburirea si le-am rezolvat ...stergand geamurile! biggrin.gif . Din cate am inteles nu am fost singurul.
Am cumparat niste servetele umede cu 10 ron cu efect antistatic. Maine o sa le folosesc si-o sa dau un raspuns sa vedem daca sunt folositoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.