Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Virgil47474
QUOTE(eugen65138)
Salutare tuturor,

1. Cum se poate face revenirea la setarea originala la coboratul si ridicatul geamurilor? (Adica se misca doar cat tii butonul apasat...) Daca se poate... Stiu ca una dintre metode este decuplarea bateriei, dar ma interesa ceva mai finutz. biggrin.gif


pasi:
1. apesi pe butonul de ridicat geamul si tii apasat.
2. pui contactul (nu ridici butonul)
3. astepti 3-5 secunde dupa care ridici butonul

4. faci un test... biggrin.gif .... daca e ok, repeti pentru celelalte geamuri
eusebiu70788
sal.cine ma poate ajuta si pe mine?am un astra g 1,7 din 2002 si imi fac stergatoarele figuri,mai exact pe temporizare nu mai fac cursa completa ,o fac din doua bucati si se opresc pe unde se nimeresc.A mai patit cineva asa?Astept sfaturi.
CipponeG
QUOTE(eugen65138)
Salutare tuturor,

Stiu doar ca era ceva de genul 10w40. (scuze daca am scris gresit).

Motorul e un benzinar de 1.8, 16v, 125cp.

Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
Trebuie sa recunosc ca nu ma pricep la astfel de probleme... si mi-e sa nu fac vreo "boroboatza".

Multzam fain pentru sugestii


Pai daca faci revizia la un dealer autorizat Opel (ceea ce ar fi recomadat) vor stii ei ce ulei sa foloseasca. In cazul in care te duci la un alt service cred ca cel folosit e OK sau se mai poate pune 5W30 care ar trebui sa coste in jur de 100-120 RON
Baby Blues
multumesc lui nicolae pt sfatul cu cd-ul, poate o sa-mi pun o mgazie.
Baby Blues
multumesc lui nicolae pt sfatul cu cd-ul, poate o sa-mi pun o mgazie.
florin62565
de ceva vreme de cand pornesc masina (opel astra 1,7 diesel)se aude un fasait si cred ca vine dinspre curea de distributie. insa dupa 10 min acel fasait dispare. mi se pare ciudat. inainte nu se auzea deloc. treb sa skimb curea de distributie?
masina mi-a fost adusa de cineva din germania dar n-am skimbat cureua de distributie. am cartea service si mai am 18.000 de km pina la revizie. ce ma sfatuiti sa o skimb, si daca da, cam cat m-ar costa si ce-ar mai treb sa skimb odata cu ea. multumesc de ajutor
booneK9
Traiasca Virgil !

Multzam fain pentru faza cu geamurile. Imi statea ca un pitic pe creier.
Am sa incerc chiar azi.

Vreo idee despre luminile din bord?
Marius61768
QUOTE
2. Nu am lumini pe panoul central (ala cu aerul conditionat, degivrarea, temperatura aerului...) sigurantele par a fi toate in regula. Aveti idee care ar putea fi problema? Eu vad doua posibile situatii: Prima - mi s-au parlit becurile si sunt legate in serie (putin probabil); a doua - nu am deloc siguranta pe circuitul respectiv.


Problema pare a fi legata de tabloul de sigurante. E posibil ca o siguranta sa nu functioneze. Banuiesc ca nu stii care e, asa ca te sfatuiesc sa te uiti in cartea tehnica, si sa identifici in schita panoului de sigurante care e siguranta de la panoul central, sa o schimbi, si apoi sa vezi daca e vreo imbunatatire.
daca nu e, e posibil sa ai intrrupt firul care duce de la siguranta catre becurile de pe bord (dar e putin probabil), doar daca ai facut vreu scurt si s-a ars.
Marius61768
QUOTE
de ceva vreme de cand pornesc masina (opel astra 1,7 diesel)se aude un fasait si cred ca vine dinspre curea de distributie. insa dupa 10 min acel fasait dispare. mi se pare ciudat. inainte nu se auzea deloc. treb sa skimb curea de distributie?
masina mi-a fost adusa de cineva din germania dar n-am skimbat cureua de distributie. am cartea service si mai am 18.000 de km pina la revizie. ce ma sfatuiti sa o skimb, si daca da, cam cat m-ar costa si ce-ar mai treb sa skimb odata cu ea. multumesc de ajutor


E posibil sa fie cureaua de distributie. Ideea e, daca vrei ca un sfat, e bine sa schimbi kitul de distributie (curea + role = vreo 10 mil), toate filtrele si uleiul ca sa ai tu control deplin asupra masinii (daca vrei sa o ti). Cred ca mai poti merge cu ea, daca nu face zgomotul prea strident, insa trebuie sa stii ca daca se buseste cureaua, e belea mare (ma refer la motor) si costurile de reparatii sunt mult mai mari (peste 1000 E). Asa ca tu iei decizia!
Radu36329
QUOTE(adrian70368)
am o intrebare ! Se poate schimba cas-ul original cu un cd orig si sa se pastreze display-ul.


Salut, te costa 10 000 000 daca alegi un mp3 player VDO . E piesa de origine si nu te costa decat aparatul in sine+ un adaptor de 2 000 000.

Poti pune si Sony sau Alpine sau Pioneer, dar adaptoarele lor sunt in jur de 100 de euro.

Am mai discutat chestia asta de foarte multe ori. Cauta in forumul vechi de Astra Classic.
Baby Blues
multumesc lu nicolae si lui radu!
Cam mult asa ca mai bine ma las pagubas. cu 10.mil pot sa fac alte lucruri mai utile.
multumesc oricum!
Baby Blues
vis-a-vis de luminile de panou, sfatul tuturor celor care se oupa de parte electrica este sa nu umbli la sigurante daca nu te pricepi. Ai grija sa nu resetezi ceva prin scoaterea vreuneia
si eu am aceleasi pbl, si mi- s-a spus ca sunt ledurile.bag seama ca e problema cu ele. nu te costa mult.
pe panoul de sig din dr dupa ce il scoti o sa vezi si configuratia acestora, daca te ajuta si poti sa afli care si de pe unde este.
Bornaz71042
Sa traiti!
Sint prima data pe un forum,dar acesta mi s-a parut foarte interesant.
Am si eu o problema pe care cred ca numai aici o sa o rezolv.De fapt sint 2 probleme.
Am un Astra 1.7dti din 2001.Masina e luata de la un prieten care a adus-o pentru el,dar i s-a parut prea "puturoasa" si mi-a vindut-o mie.Am cumparat-o la 112.000 km.Vreau sa va spun ca i-am scimbat atunci distributia prima data si curelele erau ca noi.
Oricum sa revenim:1.In vasul de expansiune imi apare citeodata un fel de spuma.Cei de la DiBas mi-au spus ca e ulei si trebuie schimbata quloasa sau garnitura,asta dupa ce s-a uitat cam 10 secunde.Am tot incercat sa-i arat ca nu e ulei,dar...Oricum nu pierd ulei si temp nu mi-a urcat niciodata nici macar asta vara peste 90.Puteti sa-mi spuneti daca e ceva grav si din ce cauza e?
2.Acum pe timp de iarna,mergind numai in oras un plin ma duce in jur de 600 km (la 550-600 mi se aprinde indicatorul de combustibil).Mie mi se pare un consum cam mare.Voi ce parere aveti?
Sper sa gasesc raspunsuri la problemele mele.
Traiti!
booneK9
Adrian, multzam fain pentru sfatul de a nu umbla la sigurante.
Pe de-o parte sunt de acord cu tine.
Pe de alta parte vreau sa stiu ce sa-i fac (atat cat se poate).
Spre exemplu, car dupa mine sigurante ca daca se parleste vreuna sa nu las masina in drum sau sa ma uit la ea ca curca-n lemne.
Cum spuneam, de principiu sunt de acord ca nu e bine sa-mi bag nasu' prea adanc ... ca-mi prind urechile.
Studiind cartea nu am gasit care e circuitul responsabil cu ledurile acelea...
Iar daca nu am lumina pe nici unul din cele sase controale sunt posibile doar trei raspunsuri.
Ori s-au ars toate ledurile, ori lipsesc toate, ori sunt legate in serie.
Fiecare dintre ele mi se pare ciudata.
Repet: nu sunt specialist, dar nici n-am doua maini stangi. Daca pot sa fac ceva ... de ce nu as face?
Si tocmai ca sa nu ma bag prea adanc (ca oricum nu stiu cum se desface panoul central) voi ruga meseriasu' de la service sa arunce un ochi, dar asta numai cand ma duc sa-i fac revizia regulata. Oricum m-am obisnuit sa le manevrez fara sa ma uit la ele...
Mihai52522
Am si eu o intrebare legata de bujiile astea arse. Ce se intampla daca nu se schimba? Masina porneste la fel, se aprinde un bec care la prima trecere peste 1500 rmp se stinge, nu trepideaza, nu scoate fum, nu se vede nici un efect. Creste consumul de ulei, motorina? Se poate strica si altceva?

Multumesc.
Mirea62496
Salut, stie cineva unde se poate rezolva, in Bucuresti, o fisura mica in parbriz si cam cat costa...? Merci.
Centaurus
Salut !
Uite o adresa: http://www.expertdetailing.ro/servicii/parbrize.php
Valeriu Razvan61497
salut

baieti spuneti -mi si mie ce inseamna cand pe peretii vasului de expansiune am vazut o pelicula de ulei?
Virgil47474
QUOTE(Mihai52522)
Am si eu o intrebare legata de bujiile astea arse. Ce se intampla daca nu se schimba?

Multumesc.


bujiile, la motoarele pe motorina, sunt folosite pt preincalzirea motorinei pe timp de iarna, la pornire!

deci, cand temperatura este peste x grade (nu stiu exact cat), nu sunt folosite!

singurul lucru care ti se poate intampla este sa nu-ti porneasca motorul atunci cand este suficieent de frig.... cum nu mai este cazul, nu trebuie sa-ti mai faci griji....
oricum, sunt cazuri in care motorul porneste cu o singura bujie functionala.
Dragos45550
si celelalte se intepenesc atat de tare ca nu le mai poti desface din chiuloasa...
daca ai parbrizul doar"ciobit",adica s evede un punct de diametru 2 3 mm-1 2 cm,se poate face;daca din ciobitura respectiva ti a "fugit" vreo fisura,nu prea te mai poate ajuta nimeni,sau eventual se remediaza pt un anumit timp..daca a apucat sa se crape nu mai poate fi reparat
eu am fost la ager service,pe calea serban voda, de la cimitirul belu cum cobori spre tineretului,imediat in curba pe dreapta
Bogdan62106
QUOTE(Valeriu Razvan61497)
salut

baieti spuneti -mi si mie ce inseamna cand pe peretii vasului de expansiune am vazut o pelicula de ulei?


Ti s-a dus o garnitura de prin motor (nu stiu exact de unde) si intra ulei in circuitul de racire. E o problema cunoscuta la Opel. Daca este doar o pelicula nu e problema mare dar ar fi bine sa te duci la un service pentru o verificare.
Mihai52522
QUOTE(Dragos45550)
si celelalte se intepenesc atat de tare ca nu le mai poti desface din chiuloasa...


asta se poate intampla cu tot ce este insurubat.

Oricum bujiile nu functioneaza toata vara... Si daca nu se intampla nimic rau, inseamna ca nu e nici o graba la schimbare, asta se poate face la prima revizie...

Ma speriasem putin cand am vazut atatea mesaje despre bujii arse la DTI...
florin55503
QUOTE(Bornaz71042)
Sa traiti!
2.Acum pe timp de iarna,mergind numai in oras un plin ma duce in jur de 600 km (la 550-600 mi se aprinde indicatorul de combustibil).Mie mi se pare un consum cam mare.Voi ce parere aveti?
Sper sa gasesc raspunsuri la problemele mele.
Traiti!


consumul tau e in jur de 9%. e putin cam mare. dar cum a fost frig si s-ar putea nu conduci foarte corect din punt de vedere al consumului atunci e explicabil.

daca e ulei in vasul de expansiune e garnitura de chiuloasa.
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Dragos45550)
si celelalte se intepenesc atat de tare ca nu le mai poti desface din chiuloasa...
daca ai parbrizul doar"ciobit",adica s evede un punct de diametru 2 3 mm-1 2 cm,se poate face;daca din ciobitura respectiva ti a "fugit" vreo fisura,nu prea te mai poate ajuta nimeni,sau eventual se remediaza pt un anumit timp..daca a apucat sa se crape nu mai poate fi reparat
eu am fost la ager service,pe calea serban voda, de la cimitirul belu cum cobori spre tineretului,imediat in curba pe dreapta



imi pare rau sa te contrazic dragos in legatura cu parbrizul , am avut o crapatura de 15 -20 cm si un baiat de aici din buzau scolit in germania si cu scule calumea m-i la reparat si nu se mai cunoaste cine stie ce si toata treaba m-a costat 50 ron blush.gif
Valeriu Razvan61497
tin sa multumesc tuturor baietilor care mi-au raspuns in problema uleiului din vas si banuiam de garnitura de chiuloasa pentru ca furtunele de apa erau foarte tari la apasare si imi arunca si lichid pe la capacul de la borcan acum styu sigur si sper sa fac rost repede de niste bani sa ma duc sa o rezolv.
Apropo stiti cam cat mar duce sa schimb garnitura de chiuloasa?
Dragos45550
ok,e posibil sa fi gresit eu;informatiile astea despre parbriz mi le au dat si mie baietii unde am mai "reparat" micile ciobituri de la pietre;ei mi au spus ca o data ca a "fugit" o crapatura din locul respectiv si s a crapat parbrizul,nu prea ai cum sa mai remediezi situatia;e f bine ca ai reusit sa rezolvi asa problema smile.gif

pt garnitura de chiuloasa,stiu ca manopera costa ceva,e o treaba destul de elaborioasa,tb sa desfaci "la greu" ca sa ajungi sa inlocuiesti garnitura de chiuloasa..."
eu am avut o bujie care a ramas "infipta" in chiuloasa si a tb sa o duc la prelucrat;ca sa poata sa mi dea jos chiuloasa a tb sa desfaca asa..aproape tot motorul smile.gif
toata operatiunea a fost facuta la un mecanic de la o reprezentanta opel,numai ca in loc sa dau 300 de euro pe manopera am dat numai 5 milioane smile.gif
stiu ca a tb sa desfaca asa...cam tot ce e pe/prin blocul motor,ca sa poata desface chiuloasa;
masina nu a avut nici o problema,conteaza f mult cine lucreaza la ea, am facut 20 000 km de atunci si nu e nici o diferenta la masina;

P.S:sunteti siguri ca e garnitura de chiuloasa inainte sa bagati baiatu la o cheltuiala ? smile.gif eu nu ma pricep la astea,pot da sfaturi "pertinente" doar pt situatii prin care eu am trecut,de aia am spus ca poate ramane intepenita,sau ca e mia greu de desfacuta...asa am patit eu;
pt mine a fost o invatatura de minte intrucat consider ca problema cu bujia a fost cauzata de "o mana nepriceputa" a unui mecanic dintr un service al carui nume nu doresc sa il precizez;pot numai sa va sfatuiesc sa mergeti la service uri/persoane de incredere,chiar daca poate dai un ban in plus,poti salva multi altii sau poate chiar viata ta....
cine n a auzit de masini reparate prost sau chestii ce nu au fost stranse bine...
acum vreo 4 luni am vazut cum un opel in dreptul unei treceri de pietoni a vrut sa treaca pe banda a doua , de pe prima banda,numai ca nu s a oprit decat in gardul /squarul de pe mojloc,DUPA CE I A ZBURAT ROATA!!!!
omul a zis ca efectiv nu a mai putut misca masina si a simtit ca i s a rupt ceva..nu a dat in nici o groapa nimic....si masina era facuta varza
Baby Blues
draga Eugen tocmai mi-am reparat problema cu luminile in bord.
dar ghici cum? am lovit din greseala panoul de bord mai tare si s-au aprins.
Vreau sa-ti spun ca acum se aprind cand si cand, dar cand nu se aprind dau un bobarnac sau doua mai tari si se aprind.
sper ca poti sa aplici aceasta metode sofisticata si tu, dar loveste de mai multe ori daca nu se aprinde din prima, adica insista putin
Anunta-ma daca cumva se aprind, la mine cel putin a mers.
Valeriu Razvan61497
Multumesc mult Dragos pentru raspunsul prompt pe care mi l - ai dat in legatura cu uleiul as vrea sa te rog daca se poate sa imi il intrebi pe baiatul ala( sau sa imi dai un nr de tel daca spui ca ai fost multumit de lucrarea care ti-a facut - o ) daca pot sa vin si eu la el si cam cat dureaza ?? Mai mult de o zi ? si cam ce ar trebui sa am la mine in afara de garnitura de chiuloasa?

Multumesc anticipat
booneK9
Eh, Adrian, stiam eu ca trebuie sa fie o solutie de o tehnicitate iesita din comun... Intrebarea e unde incep sa-i dau pumni? Recomanzi vreun procedeu anume? directe, croshee, un-doi-uri...

Devenind putin serios, am sa ma pun intr-un week-end cu vreme buna si am sa verific ce si cum. Am sa iau si cablajele la verificat... Vad eu...

In alta ordine de idei, a propos de discutiile cu geamuri crapate, am patit saptamana trecuta o faza tare de tot.

Stateam linistit la semafor. Pe contrasens aglomeratie. Toata lumea statea. La un moment dat se da verde pentru cei de pe sensul contrar, iar cand se pun in miscare unuia ii zboara o piulita de la roata drept in parbrizul meu. Imi pare rau ca n-am apucat sa-i atrag atentia, ca daca asa bine erau prinse, mi-e sa nu ii zboare rotile in mers...

Cam atat.
Marius71599
Pun si eu o intrebare si multumesc anticipat in acelasi timp la baieti care se pricep,deci am un astra 1.7 dti 2003 care e impecabil zic eu adica erge si se comporta ok dar si aici este si problema ind eram pe autostrada am zis sa ii dau sa vad ce poate si mam trezit la 155 cu 3500 de ture la motor ca se aprinde ledu de service acela cu masina si cheita pe el (masina are 86000km) am incetinit si sa stins.Eu acuma vreu sa ii schimb filtru de motorina ca e un pic cam vechi ma gindesc sa nu fie de la el dar totusi pun o intrebare la oameni stiutori de carte nu asa ca mine poate primesc un raspuns ca sa nu arunc cu banii pe geam la uni care nu au legatura cu masinile dar care in virtutea inertiei se ocupa de acest subiect.
Multumesc inca odata.
Dragos45550
e putin mai greu zic eu sa vii asa,din scurt....lucrarea in mod normal te tine cateva zile,nu una,dar..nici 2 saptamani smile.gif
masina mea a fost la el cam o saptamana atunci....
el este mecanic la opel si lucreaza acasa la masini seara,cand termina programul,sa ia un ban in plus,adica de la 7 incolo;ultimele dati cand am incercat sa apelez la el tipul nu a putut sa ma ajute,avea deja masini la greu inauntru la el..depinde de sitiatie;
cel mai bine ar fi sa incerci sa afli SIGUR daca problema cu uleiul e de la garnitura de chiuloasa;
eu aveam (am ) aceeasi problema cam de cand am luat masina, desi multi au sustinut imediat ca problema e de la garnit de chiuloasa...eu nu sunt ferm convins;
sunt o multime de versiuni,multi zic ca uleiul poate fi acolo din mai multe cauze;eu nu spun ca stiu care este cauza,dar nu cred ca e o problema lucrul asta;am un prieten care a adus din germania f multe astre acum ceva timp si multe dintre ele aveau ulei in vas,nu conteaza ca masinile erau cu 50 000 km sau 30 000 sau 180 000.....
incearca sa te lamureesti,incearca sa mai afli alte posibile cauze,si pe urma sa vezi daca vrei sa faci ceva...
eu zic sa stai linistit si sa nu te agiti pt uleiul din vas,daca e asa o pelicula subtire de tot pe pereti sau la suprafata,sau doar cateva"mizerii"
pt cel ce nu mai putea urca de 150 km/h si i s a aprins becul de service...cred ca s a mai discutat de cateva ori pe aici chiar despre asta...sunt mai multe variante si in cazul tau,cel mai fericit ar fi sa mergi la un tester cu masina si sa vezi ce eroare a fost stocata si care e cauza...poate fi debitmetrul de aer sau ..cine mai stie ? smile.gif
viorel68017
QUOTE(Valeriu Razvan61497)
tin sa multumesc tuturor baietilor care mi-au raspuns in problema uleiului din vas si banuiam de garnitura de chiuloasa pentru ca furtunele de apa erau foarte tari la apasare si imi arunca si lichid pe la capacul de la borcan acum styu sigur si sper sa fac rost repede de niste bani sa ma duc sa o rezolv.
Apropo stiti cam cat mar duce sa schimb garnitura de chiuloasa?

Inainte de a te aouca de garn. de chiulasa, verifica termoflotul-racitorul de ulei de sub filtru. E posibila acolo o mica defectiune, un por prin care uleiul sa patrunda in apa. un racitor costa cam 4 mil.
Dragos45550
cred ca sunt si alte chestii pe care ar trebui sa le verifici daca esti hotarat sa iti remediezi problema,inainte sa te apuci sa desfaci motorul..
Adrian71471
Salutari tuturor.

Sunt nou pe acest forum, de fapt pe orice forum. Sper sa imi fie iertate greselile datorate lipsei de experienta pe forum.

Intentionez sa imi achizitionez si eu o Astra G sh. Eu as vrea 1.6 16V insa peste tot vad 1.7 DTI. Incep sa cred ca au ceva probeme la ac. motor. Deunazi ma duc la un dealer auto si intreb de 1.6 16V si imi spune ca are unul dar "ca sa ne intelegem de la inceput" cum a zis el, mot. pe benzina de la Astra consuma ulei 7-800 ml la 1.000 km. E normal?

As vrea si eu parerile celor care au 1.6 16V. Este fiabil? Ce probleme apar mai des? La 1.7 DTI am vazut ca sunt ceva probleme dupa parerea mea.

Mentionez ca o sa fac aprox. 6-7.000 km / an. Nu ma intereseaza consumul ci mai ales linistea si fiabilitatea (costuri de intretinere). Mutumesc si astept sfaturile voastre.
florin55503
nu e normal sa consume ulei. pai daca iti consuma cu ti-a zis amicul ta 800 de ml la 1000 de km la 5000 de km ramai fara ulei.

ba 1.7 e foarte fiabil. gandeste-te cate au fost vandute. cum a pus cineva daca arunci cu o piatra dai intr-o masina VAG sau intr-un opel. trebuie sa te gandesti ca cele mai multe masini care se vand la noi de samsari sunt foste taxiuri sau masini de firma luate la preturi de nimic dati km inapoi si apoi vandute ca supermasini.

a cumparat o cunostinta un passat din 2002 la superpret dar nu i-a facut nici o verificare serioasa. cand s-a dus la PORO a vazut ca masina fusese lovita (dar nu grav) dar si mai grav masina avea 500.000 de km fisese taxi. ea la bord avea 125.000. daca vrei un passat la super pret blush.gif

si-a adus un vecin un astra 2004 1.8 16 V sport.jenti cum sunt pe astra H cadrane albe stopuri pe leduri, piele etcmasina superba a costat 8000 de eoro acolo. masina are 30.000 de km si e impecabila
Marius71599
Intrebere intrebatoare blush.gif ......sia luat cineva vreu cas oem pentru modelu asta de masina ?si cam cit la ajuns?
Am intrebat la furnizorul :minigun: de blaupunkt si ma lasat cu ochi in soare ca pe malu marii ca o fi ca o patii sau daca stiti vreo madalitate de a pune un mp3 player sau un cd player fara sa iau adaptoare si ale nebuneli,mentionez ca nu am comenzi pe volan iar acum am instalat din fabrica un blaupunkt car300 care :puke: e de trei lei

mersi
Marius61768
QUOTE
ba 1.7 e foarte fiabil. gandeste-te cate au fost vandute. cum a pus cineva daca arunci cu o piatra dai intr-o masina VAG sau intr-un opel. trebuie sa te gandesti ca cele mai multe masini care se vand la noi de samsari sunt foste taxiuri sau masini de firma luate la preturi de nimic dati km inapoi si apoi vandute ca supermasini.


Sunt de acord cu ce zice florin. Chiar e o masina fiabila. Si eu am un Astra din 2001 cu motor 1700 cmc TDI, si sunt ff multumit. Recunosc ca nu ma dau la el, si drept multumire nu-mi consuma fff mult! (cam 5,5- o medie in Bucuresti). Insa pt ca sunt ieftine si fiabile, s-a umplut tara de ele!
Adrian71471
Multumesc mult pentru raspunsuri.

Dar... Am tras concluziile anterior exprimate din ce am vazut eu pe acest forum. Majoritatea problemelor discutate aici apar la motoarele 1.7 DTI. Eu o sa fac un efort financiar destul de mare pentru a achizitiona masina. Gandul ca voi putea avea probleme (ca si ceilalti posesori) cu debitmetrul, turbina, "beculetul galben" sau mai grav pompa diesel ma cam infioara. La 1.6 16V nu am vazut pe aici sa fie probleme. Din cate stiu eu nici nu prea are ce sa cedeze, cel putin nu o piesa cu valoare mare.

Poate imi raspunde si un posesor de 1.6 16V.

M-am urcat intr-un 1.7 DTI si l-am pornit. Nu am mers cu el dar l-am tinut la relanti si pe la 2000-2500 rot/min. Destul de zgomotos. Eu am de la serviciu un Ford Transit (varianta cea mai mica) 2.0 TDI de 100 CP. Parca era acelasi zgomot, poate chiar mai mare la Opel, plus ca mai si vibra masina. Bebelica al meu cred ca nu prea ar fi incantat de acest aspect. Cum e in mers cu zgomotul? (Clio 1,5 DCI - in mers - nici nu am simtit ca e diesel)
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Dragos45550)
cred ca sunt si alte chestii pe care ar trebui sa le verifici daca esti hotarat sa iti remediezi problema,inainte sa te apuci sa desfaci motorul..



Ai putea fi mai explicit? Cam ce ar trebui sa mai verific?

Mersi
viorel68017
QUOTE(Marius71599)
Intrebere intrebatoare blush.gif ......sia luat cineva vreu cas oem pentru modelu asta de masina ?si cam cit la ajuns?
Am intrebat la furnizorul :minigun: de blaupunkt si ma lasat cu ochi in soare ca pe malu marii ca o fi ca o patii sau daca stiti vreo madalitate de a pune un mp3 player sau un cd player fara sa iau adaptoare si ale nebuneli,mentionez ca nu am comenzi pe volan iar acum am instalat din fabrica un blaupunkt car300 care :puke: e de trei lei

mersi

Incearca la Falcon elctronics un CD cu mp3 VDO cod 773, merge perfect pe Astra g, cred ca e cam 180Euro.
Dragos45550
1.7 dti nu au probleme;au probleme la cazaturile care sunt aduse de afara la "60 000 km"...e normal sa se mai strice una alta la niste masini care au mai mult ca sigur peste 150 200 mii km
sunt niste masini f bune;un astra 1.7 dti cu uleiul schimbat la 10 15 000 km si nu cu cateva sute de mii de km la activ,te asigur eu ca e o varianta f fiabila si buna;am mers si eu cu clio 1.5 dci si cu astra mea 1.7 dti;am facut chiar cu ambele niste drumuri mai lungi,cam pana in germania si inapoi asa...si vorbind strict despre motor..te contrazic rau de tot...motorul de opel e cu mult peste cel de clio

nus tiu ce alte chestii trebuie verificate,eu prefer sa merg la service, nu ma pricep/pot da sfaturi decat in situatii similare cu cele in care eu am fost sau ceva asemanator....imi pare rau...iti recomand sa te duci la un service, cu incredere..
nu vreau sa supar pe nimeni dar de exemplu eu am aflat raspuns de exemplu la intrebarea: ce se intampla daca mi se apinde becul check engine in timpul mersului,sau ramane aprins pana ce dau al cheie,dand un telefon de un minut la reprezentanta la opel....
sunt convins ca forumul este f util multor oameni si voi raspunde oricand altora la intrebari de genul astora cu placere,dar cred ca uneori se exagereaza cand se dau anumite sfaturi de catre unii"colegi " de forum;ei sustin cu tarie varianta lor ii zic omului du te la service si schimba aia sau sigur e aia...si cand coolo problema e de prin alta parte;de aici putem obtine informatii utlile care ne pot ajuta cand mergem la service..sau cand schimbam singuri ceva;niste raspunsuri pertinente tot nu cred ca pot inlocui mersul la un service si eventual o parere"avizata";nu?

si inca ceva...la un opel 1.7 dti "intreg" si intretinut si pastrat asa cum trebuie,nu cred ca vei simti vreodata ca"vibreaza masina"....
a da simti asta poate daca cobori de pe un benzinar si masina e rece..in fine...deci nu sunt de acord cu ideea ca la un 1.7 vibreaza masina;ori era masina proastra ori...era masina proasta smile.gif
Bogdan62106
QUOTE(adrian70368)
draga Eugen tocmai mi-am reparat problema cu luminile in bord.
dar ghici cum? am lovit din greseala panoul de bord mai tare si s-au aprins.
Vreau sa-ti spun ca acum se aprind cand si cand, dar cand nu se aprind dau un bobarnac sau doua mai tari si se aprind.
sper ca poti sa aplici aceasta metode sofisticata si tu, dar loveste de mai multe ori daca nu se aprinde din prima, adica insista putin
Anunta-ma daca cumva se aprind, la mine cel putin a mers.


Si eu am aceeasi problema. E vorba despre luminile din zona aer/dezaburire. Partea aia a bordului in general sta stinsa, dar dupa cateva palme aplicate bine pe bord se aprind smile.gif) Cred ca sunt niste contacte montate prost care se desfac sau oxideaza in zona. Daca desface cineva si descopera problema il rog sa-mi spuna si mie exact unde am umblat ca o sa sparg bordu' pana la urma smile.gif)
Adrian71471
Uf, tocmai cand ma hotarasem ptr. 16. 16V ... blush.gif

Masina pe care o voi lua cred ca va avea aprox. 100.000 km. De aici incolo cred ca sansa aparitiei unor probleme cu un cost ridicat este mai mare ptr. diesel. Si, Dragos, vad ca si tu recunosti ca ai avut probleme semnalate de beculetul galben. Au fost costisitoare? Ai avut probleme cu debitmetrul? Cat te-a costat daca raspunsul e da?

Astra nu am avut ocazia sa conduc din pacate. Clio 1.5 dci 65 cp m-a impresionat prin silentiozitate chiar si la vit. max. de 160 km/h. In Astra in care m-am urcat eu (1.7 DTI) era zgomot deranjant. Probabil ca o fi fost ceva in neregula cu motorul. Poti sa imi confirmi ca este mai silentios decat 1.5 DCI? Dar din punctul de vedere al vibratiilor?

Grea alegere am de facut. Deja am inceput sa nu mai dorm bine noptile. Sper sa nu va supere insistenta mea insa e un lucru foarte important pentru mine si sper sa nu regret decizia pe care o voi lua.
Dragos45550
cu ce te pot ajuta eu...te pot plimba daca vrei cu astra mea;are 120 000 km reali,carte de service,cumparata la 65 000 km din germania;am mers cu ea 30 000 km in strainatate,restul prin tara,din care 10 000 mare munte,restul in bucuresti;am avut f mare grija de masina, am mers cu grija, am pastrat o ca noua,am incercat sa fiu milos la trecerile la cale ferat,tramvai,etc;
am schimbat o bieleta antiruliu,care era"pe duca" de cand am luat o din germania,a inceput sa se auda "troncanitul"in iarna 2003(decembrie,atunci am cumparat o ),am schimbat piesa,1 300 000 reprezentanta opel si vreo 300 000 manopera;piesa originala!!!! la magazinele de piese cred ca o poti gasi chiar la juma de pret,noua
am mai schimbat un cap de bara ,cum ar veni la cealalta roata-deh,oricat de grijuliu as fi,romania e romania...asta m a costat vreo 700 000,nu l am mai luat de la reprezentanta,m am lamurit ca daca le cumpar DE LA UN MAGAZIN BUN,SIGUR,economisesc ceva bani si calitatea e aceeasi;am schimbat placutele de frana,de pe toate cele 4 roti,o data la 75 000 km si inca o data acum , pe la 115 000 km;cam 2 milioane placutele pagid parca,1 milion manopera la reprezentanta opel pt montare si verificare sistem franare;
am inlocuit debitmetrul,la 100 000 km,6 milioane,bosch,fata de 12 milioane acelasi debitmetru produs de bosch ,doar ca scrie G(eneral)M(otors) pe el-vezi de ce m am hotarat sa iau piese nu neaparat originale,dar bune,pentru chestii de genul cap de bara,placute de frana etc
am inlocuit o bujie de aprindere,700 000 lei,ngk,d astea sunt si pe masina ,originale gm,cu preturi de la 1 mil juma la vreo 3 smile.gif
am inlocuit cureaua de la alternator,care incepuse sa scartaie si se cam uzase,a fost 6-700 000 lei parca;am inlocuit cureaua de distributie,desi teoretic in carte scrie 150 000 km,am preferat sa pun curea originala isuzu,gm,a fost...6 milioane cureaua sad.gif-da,asta a fost mai scumpa,dar este un element f important pt masina,am preferat sa pun originala....ca nu o iau de prea multe ori..mai precis..stiu sigur ca daca vreau sa mai merg 100 000 km...ma tine fara pb smile.gif
am mai inlocuit un oring de la sistemul de racire pe unde pierdea antigel;
astea au fost reparatiile pe care le a necesitat masina mea,in 60 000 km;kitul de distributie ,daca ai masina luata sh si are SIGUR km reali,il schibi abia pe la 150 000 km,atata scrie in carte,cieste pe aici si o sa gasesti sigur f multe mesaje,chiar scrise de mine unele,pe tema asta
sunt f multumit de masina asta;oricand vrei tu,daca ai chef,iti fac un drive test...si poate o sa vezi ce inseamna un astra 1.7 dti "adevarat"... smile.gif adica bine intretinut si cu care s a mers cu atentie,la 120 000 km...
nu imi troncane nimic,nu imi "zbarnaie"ninic,consuma la fel de mult ca inttotdeauna....intre 6 si 7 in bucuresti,intre 4.2 si 6 afara;la 160 km/h intins,ia cam 7 jumate,la 130 5l/100km , la 80 cu 110-120-vitezele de romania, 4.3l/100 km
astra 1.7 dtiare viteza maxina in jur de 170 180 km/,conteaza f mult motorina,in tara nu am trecut niciodata de 165km/h ,in austria mergeam si accelera incredibil pana pe la 190 iar in germania franta etc..pana pe la 180;am mers portiuni bune pe autostrazi in germania cu 160 km/h intins ,chiar sute de km,si masina nu a avut nici un fel de problema..s a comportat excelent;e adevarat ca am avut acelasi consum ca un bmw 318d la vitezele astea"de croaziera",poate chiar un pic mai mare smile.gif;dar deh...el merge pana la 220,eu pana pe la 180..mi se pare rezonabil smile.gif
nu spun ca sunt niste masini "excelente",spun numai ca sunt ffiabile din punctul meu de vedere iar motorul de 1.7dti este SIGUR mai bun ca cel de 1.6 16v
la noi in tara se vand numai "oboselii"sh din germania cu sute de mii de km "manariti" la 50-60 000 km.e normal sa mai aiba ceva pb la km aia nu ? smile.gif
becul galben...se mai intampla sa se aprinda,uneori,la mine se intampla asta doar cand merg mai repede,ma grabesc si"trag" de masina mai tare;mi s a spus ca totusi nu sunt probleme daca becul ala nu ramane aprins sau se stinge daca opresc si pornesc din nou motorul,sunt f multi senzori pe masina si daca unul dintre ei "s a zapacit",pe buna dreptate sau nu,se aprinde becul
si cei de la opel mi au spus ca doar in f putine cazuri,becul arata niste probleme"reale";la mine am observat de exemplu ca se aprindea cu regularitate imediat ce porneam motorul,in mijlocul verii;m am dus la service ,mi au spus ca am o bujie arsa si tb schimbata,am schimbat o si gata....
asta a fost singura problema"adevarata" indicata de becul galben,chiar daca el s a mai aprins de destule ori de atunci si pana atunci.....
nu incerc sa te conving sa iti iei astra 1.7 dti...incerc doar sa iti spun ca ,daca ajungi sa te gandesti la o astfel de masina..nu e chiar rea smile.gif
eu de exemplu vreau sa imi iau in curand astra h 1.7cdti ,cu acelasi motor de pe astra g;toate au la baza acest motor facut de isuzu de 1.7 dti care si a dovedit fiabilitatea in toti acesti multi ani de cand tot echipeaza opelurile;un f mare avantaj dupa parerea mea il reprezinta consumul incredibil de scazut,are cel mai mic consum de combustibil intre masinile din clasa ei,am mers si cu golf si cu focus ,in acelasi stil,si tot opelul a iesit"invingator"la capitolul asta;am mers cu masina asta pana in spania,am facut 8000 de km in strainatate,intr o luna,am ajuns pana in spania si nu am avut nici pentru o clipa teama sau gandul ca m ar putea lasa in drum.......
daca vrei sa iti iei un opel cu 100 000 km,ai grija sa fie "din surse sigure",nelovita,cu km reali,ingrjita...se vede f usor lucrul asta
inca o data iti spun si inchei,nu incerc sa te conving sa ti iei astra din asta,incerc sa iti spun punctul de vedere al unui proprietar ce A STIUT PE CE DA BANII si ar face oricand acelasi lucru;imi pastrez invitatia la drive test...salut
Baby Blues
Draga Bogdan62106, si am scris si cifrele pt ca observ ca mai sunt si sosii pe forum si sa nu ne confundam, pot sa-ti spun ca problema este exact cum ai spus tu asa ca nu-ti ramane(sau ne ramane) decat sa intrebam pe acest forum cum se desface panoul de bord ori sa mergem la un electrician fara sa spargem bordul care intre noi fiind vorba oricum sufera.
acum pun si o intrebare la 2000 break bate a cincea usa sau roata de rezerva?
daca bate usa atunci cei care au break sunt rugati sa-mi spuna cat de normal este ca altfel o leg cu sarma.
Baby Blues
am pus si eu intrebarea odata daca merge sa schimb cas-ul orig cu un cd si sa-mi pastrez display-ul.
cd-ul mentionat mai sus banuiesc ca nu merge pe afisajul masinii?
Dragos45550
la o masina"intreaga"nu ar tb sa bata nimic..nici usa nici roata nici..nimeni smile.gif...si ce inseamna"bate usa sau roata de rezerva " ?
nu te iau CHIAR la misto.. biggrin.gif poti sa fii putin mai explicit..adica "ce auzi" ?
Adrian71471
Dragos, iti multumesc foarte mult pentru raspunsul tau. Este cu mult mai mult decat ma asteptam. Astept sa imi dai un mesaj in legatura cu plimbarea, daca mai e valabila oferta. Acum sunt in cumpana mai mult ca la inceput. Ideea e ca nu mai sunt asa speriat de 1.7 DTI.

Vad ca nu raspunde nimeni care are 1.6 16V. Sa nu fie posesori de asa ceva pe aici? blush.gif ... sa insemne asta ceva? blush.gif
Alex71827
Buna Ziua, Detin Opel Astra G 2001 1.7 dti
Sunt nou pe forum si as fi recunoscator daca cineva imi poate zice unde gasesc sonda care indica Temperatura pe ceasul de bord.
Precizez ca, uneori temperatura este indicata, uneori nu. Posibil sa fie un contact imperfect. As fi multimit sa stiu unde este pozitionata sonda respectiva sa incerc sa rezolv problema.
Multumesc si astept un raspuns.
Marius61768
Adrian, ca si Dragos nu incerc sa te conving ce sa alegi! Pana la urma sunt banii tai si cred ca esti major (deci stii singur ce sa faci cu ei). Pot sa-ti spun ca are mare dreptate in ceea ce spune (legat de Astra 1,7 DTI). Intamplator am si eu una. Trebuie sa te gandesti ca la drumurile noastre e normal sa mai schimbi una, alta. Cert e ca daca o ingrijesti bine, intretinerea ei este ieftina. Nu cunosc motorizarea cu 16V. Dar cred ca dupa un "drive test" poti sa tragi concluzia:merita sau nu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.