cu ce te pot ajuta eu...te pot plimba daca vrei cu astra mea;are 120 000 km reali,carte de service,cumparata la 65 000 km din germania;am mers cu ea 30 000 km in strainatate,restul prin tara,din care 10 000 mare munte,restul in bucuresti;am avut f mare grija de masina, am mers cu grija, am pastrat o ca noua,am incercat sa fiu milos la trecerile la cale ferat,tramvai,etc;
am schimbat o bieleta antiruliu,care era"pe duca" de cand am luat o din germania,a inceput sa se auda "troncanitul"in iarna 2003(decembrie,atunci am cumparat o ),am schimbat piesa,1 300 000 reprezentanta opel si vreo 300 000 manopera;piesa originala!!!! la magazinele de piese cred ca o poti gasi chiar la juma de pret,noua
am mai schimbat un cap de bara ,cum ar veni la cealalta roata-deh,oricat de grijuliu as fi,romania e romania...asta m a costat vreo 700 000,nu l am mai luat de la reprezentanta,m am lamurit ca daca le cumpar DE LA UN MAGAZIN BUN,SIGUR,economisesc ceva bani si calitatea e aceeasi;am schimbat placutele de frana,de pe toate cele 4 roti,o data la 75 000 km si inca o data acum , pe la 115 000 km;cam 2 milioane placutele pagid parca,1 milion manopera la reprezentanta opel pt montare si verificare sistem franare;
am inlocuit debitmetrul,la 100 000 km,6 milioane,bosch,fata de 12 milioane acelasi debitmetru produs de bosch ,doar ca scrie G(eneral)M(otors) pe el-vezi de ce m am hotarat sa iau piese nu neaparat originale,dar bune,pentru chestii de genul cap de bara,placute de frana etc
am inlocuit o bujie de aprindere,700 000 lei,ngk,d astea sunt si pe masina ,originale gm,cu preturi de la 1 mil juma la vreo 3
am inlocuit cureaua de la alternator,care incepuse sa scartaie si se cam uzase,a fost 6-700 000 lei parca;am inlocuit cureaua de distributie,desi teoretic in carte scrie 150 000 km,am preferat sa pun curea originala isuzu,gm,a fost...6 milioane cureaua
-da,asta a fost mai scumpa,dar este un element f important pt masina,am preferat sa pun originala....ca nu o iau de prea multe ori..mai precis..stiu sigur ca daca vreau sa mai merg 100 000 km...ma tine fara pb
am mai inlocuit un oring de la sistemul de racire pe unde pierdea antigel;
astea au fost reparatiile pe care le a necesitat masina mea,in 60 000 km;kitul de distributie ,daca ai masina luata sh si are SIGUR km reali,il schibi abia pe la 150 000 km,atata scrie in carte,cieste pe aici si o sa gasesti sigur f multe mesaje,chiar scrise de mine unele,pe tema asta
sunt f multumit de masina asta;oricand vrei tu,daca ai chef,iti fac un drive test...si poate o sa vezi ce inseamna un astra 1.7 dti "adevarat"...
adica bine intretinut si cu care s a mers cu atentie,la 120 000 km...
nu imi troncane nimic,nu imi "zbarnaie"ninic,consuma la fel de mult ca inttotdeauna....intre 6 si 7 in bucuresti,intre 4.2 si 6 afara;la 160 km/h intins,ia cam 7 jumate,la 130 5l/100km , la 80 cu 110-120-vitezele de romania, 4.3l/100 km
astra 1.7 dtiare viteza maxina in jur de 170 180 km/,conteaza f mult motorina,in tara nu am trecut niciodata de 165km/h ,in austria mergeam si accelera incredibil pana pe la 190 iar in germania franta etc..pana pe la 180;am mers portiuni bune pe autostrazi in germania cu 160 km/h intins ,chiar sute de km,si masina nu a avut nici un fel de problema..s a comportat excelent;e adevarat ca am avut acelasi consum ca un bmw 318d la vitezele astea"de croaziera",poate chiar un pic mai mare
;dar deh...el merge pana la 220,eu pana pe la 180..mi se pare rezonabil
nu spun ca sunt niste masini "excelente",spun numai ca sunt ffiabile din punctul meu de vedere iar motorul de 1.7dti este SIGUR mai bun ca cel de 1.6 16v
la noi in tara se vand numai "oboselii"sh din germania cu sute de mii de km "manariti" la 50-60 000 km.e normal sa mai aiba ceva pb la km aia nu ?
becul galben...se mai intampla sa se aprinda,uneori,la mine se intampla asta doar cand merg mai repede,ma grabesc si"trag" de masina mai tare;mi s a spus ca totusi nu sunt probleme daca becul ala nu ramane aprins sau se stinge daca opresc si pornesc din nou motorul,sunt f multi senzori pe masina si daca unul dintre ei "s a zapacit",pe buna dreptate sau nu,se aprinde becul
si cei de la opel mi au spus ca doar in f putine cazuri,becul arata niste probleme"reale";la mine am observat de exemplu ca se aprindea cu regularitate imediat ce porneam motorul,in mijlocul verii;m am dus la service ,mi au spus ca am o bujie arsa si tb schimbata,am schimbat o si gata....
asta a fost singura problema"adevarata" indicata de becul galben,chiar daca el s a mai aprins de destule ori de atunci si pana atunci.....
nu incerc sa te conving sa iti iei astra 1.7 dti...incerc doar sa iti spun ca ,daca ajungi sa te gandesti la o astfel de masina..nu e chiar rea
eu de exemplu vreau sa imi iau in curand astra h 1.7cdti ,cu acelasi motor de pe astra g;toate au la baza acest motor facut de isuzu de 1.7 dti care si a dovedit fiabilitatea in toti acesti multi ani de cand tot echipeaza opelurile;un f mare avantaj dupa parerea mea il reprezinta consumul incredibil de scazut,are cel mai mic consum de combustibil intre masinile din clasa ei,am mers si cu golf si cu focus ,in acelasi stil,si tot opelul a iesit"invingator"la capitolul asta;am mers cu masina asta pana in spania,am facut 8000 de km in strainatate,intr o luna,am ajuns pana in spania si nu am avut nici pentru o clipa teama sau gandul ca m ar putea lasa in drum.......
daca vrei sa iti iei un opel cu 100 000 km,ai grija sa fie "din surse sigure",nelovita,cu km reali,ingrjita...se vede f usor lucrul asta
inca o data iti spun si inchei,nu incerc sa te conving sa ti iei astra din asta,incerc sa iti spun punctul de vedere al unui proprietar ce A STIUT PE CE DA BANII si ar face oricand acelasi lucru;imi pastrez invitatia la drive test...salut