Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Baby Blues
Foarte bun efectul. Daca dai cu el pe bord nici prafgul nu se mai pune.
Daniel Mihai52950
QUOTE(cristian95382)
Care dintre voi este bun cu mine si imi spune si mie cat costa un telescop fata pentru astra G 1.7 dti nou si secand dc se merita secand? Ms


Depinde de unde il cumperi.Intre 250 si 310 lei
Daniel Mihai52950
QUOTE(cristian95382)
O intrebare pentru toti , care stie sau are o idee cum sa prind afurisitele alea de pleoape pe far.Multumesc anticipat!


Daca nu au urechi de prindere le poti lipi cu silicon incolor (gasasti la magazinele auto).Cand nu le mai vrei se pot dezlipi fara a afcta sticla farului.Am facut-o eu la un Golf 4.Cu superglue...la revedere far!(mai ales daca se scurge putin)
Baby Blues
Am o mare problema si vreau ajutor. Am schimbat toate fillltrele, uleiul,motorina, etc. Cand sa pornesc mi-am cam nenorocit bateria si a trebuit sa o trag impiunsa. Banuiesc ca nu s-a amorsat pompa dand numai la automat. Am tras masina si mi-a pornit relativ usor ! Am dat iar de vreo trei patru ori la automat si a pornit. A doua zi, adica azi am avut ceva prbleme la a doua pornire din timpul zilei. Deci nu la cea facuta la rece ci la cea la cald. Tot fataindu-ma prin oras am pornit-o cand foarte usor cand foarte greu. Nu stiu ce sa mai cred. Oare ce s-a intamplat? Mentionez ca nu am avut probleme inainte de schimbul filtrului de motorina ( banuiesc ca de la el se trage) cu pornirea .
Azi am auzit si un suierat usor la pornirea de pe loc. Sa fie cureaua de la alternator? La modelul de mai jos am inteles ca are vreo 1.80 m. E adevarat?
eddie
Verifica releul de amorsare pompa.Pompa se amorseaza si dupa ce dai de cateva ori la automat,asta prima data,in timpul zilei iti poate porni din prima...am patit-o si eu.
La Cielo,pur si simplu am mers cu chestia asta 1300 de km,pana si-au dat seama ca nu aveam releul deloc...Probabil avusesera aia care mi-au livrat masina sa-l ia....si costa numai 100.000 de lei in 1999 !
nicu56776
salut , am si eu o problema la un opel astra G 1,7 dti dimineata dupa ce am pornit si am mers cam 15 min prin uras sa aprins un martor galben care cred eu ca e de la pomapa de injectie in fine nu stiu exact ce semnifica dar poate imi explica cineva ce e, este situat intre martorul de la baterie si ala de ulei , am mai avut anul trecut probleme cu el se aprindea la 140km/h si am fost la service si mi/a schimbat o chestie la aer un fel regulator a mers atunci si tragea si mai bine dar acum nu vad de la ce , ok atunci cand se aprindea am observat ca nu mai tragea si desurubam capacul vasului de expansiune acesta fiind sub presiune asa am facut si acum , intradevar am pornit din nou si nu se mai aprinde ,si totusi sunt nelinistit poate sa explice cineva ce se intampla si de la ce ? va multumesc .
Baby Blues
URAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Am rezolvat! Aviz celor care patesc ca mine. Nu stransese mecanicul meu drag si iubit din graba nu stiu ce conducta si tragea aer fals "saraca " masina.
biggrin.gif :bash: . Aia e cand la faci pe graba.
Robert43261
Salutare,masina e adusa din germ. si e din 2002, prima problema,la roata din fata stinga,cind este ud jos daca apas frina brusc se aude un fisiit cam de la jumatatea cursei si pina aproape de oprirea totala,daca apas usor nu se aude nik,roata nu ramine bloca sau sa se incinga...
Si a 2-a problema,nu sunt multumit de aerul care i-l baga in mas clima.daca schimb treptele la aeroterma se simte diferenta doar ca zgomot,nici cu AC nu am mai mult noroc,daca ma poate indruma cineva sau sa verific cumva,va multumesc..... :minigun:
Robert43261
Salut ,am gasit cite ceva din probleme dar tot nelamurit,asta ptr ca nu sunt un as in mecanica....
wallbash.gif wallbash.gif
Eu am o mica problema,se abureste nu foarte tare doar geamul dreapta spate, ?? e posibil sa fi fost lovita acolo si n-a fost reparata cum trb...
Si inca o problema,la aeroterma treapta 1 e aproape insesizabila ,la 2 ,3 si 4 e ceva activitate dar prea putin,chiar si cu AC ,e posibil sa am ceva infundat si sa nu ajunga aerul in masina???? :tomato:
Va rog ajutatima,ca acum vine vara si iar ma coc ca in cuptor pe strazile din Buc...Multumesc anticipat...
mihai79646
In treapta a 4-a trebuie sa 'te ia vintul';mai mult ca sigur ai filtrul de polen infundat,schimba-l pina nu se arde aeroterma sau rezistentele ei
nicu56776
QUOTE(nicu56776)
salut , am si eu o problema la un opel astra G 1,7 dti dimineata dupa ce am pornit si am mers cam 15 min prin uras sa aprins un martor galben care cred eu ca e de la pomapa de injectie in fine nu stiu exact ce semnifica dar poate imi explica cineva ce e, este situat intre martorul de la baterie si ala de ulei , am mai avut anul trecut probleme cu el se aprindea la 140km/h si am fost la service si mi/a schimbat o chestie la aer un fel regulator a mers atunci si tragea si mai bine dar acum nu vad de la ce , ok atunci cand se aprindea am observat ca nu mai tragea si desurubam capacul vasului de expansiune acesta fiind sub presiune asa am facut si acum , intradevar am pornit din nou si nu se mai aprinde ,si totusi sunt nelinistit poate sa explice cineva ce se intampla si de la ce ? va multumesc .

imi da si mie un raspuns la cele expuse mai sus va rog . multumesc anticipat.
booneK9
Eu unul n-am inteles nimic in afara de beculet. Dar am sa ma chinui sa extrag ceva din postul tau.
Daca am priceput desfaci capacul vasului de expansiune si merge ok. Capacul ala trebuie sa aiba o mica supapa care sa permita egalizarea presiunilor. Daca esti nevoit sa desfaci capacul, e posibil sa se fi blocat supapa respectiva.
Asta e tot ce pot sa-ti spun.
Recomandare: Descrie mai coerent ce se intampla si poate vei primi un raspuns, dar nu uita ca nimeni nu e obigat sa raspunda. Cine stie ce se intampla, poate da o recomandare si are si timp pentru asta, o va face.
Succes.
GEORGE82166
Salut!
Am si eu o problema cu un Opel Astra 2001,benzina 1,6.
Dupa ce merg constant cu o anumita viteza sau fac usor frana de motor,la accelerare, imi da un mic rateu. Este ca si cand ai avea o treapta prea mare.Cum ar fi sa-i dai a cincea pe la 40km/h si ai accelera brusc.
A inceput sa faca asa dupa ce am mers vreo 60-70 de km cu viteza intre 130 si 170 km/h.
La relanti merge bine.

Ce sa fie?

Debitmetru?
Filtru benzina?
La tester mi-ar putea spune despre ce e vorba daca mie numai in mers imi face asa?

Multumesc anticipat!
dan98246
salut,
am un opel astra 1.6 pe benzina, ce are aproape 90.000 km. nu stiti ce ar trebui schimbat la revizia de de 90.000, si cam cat m-ar costa ea?
si inca ceva .... stie careva un service opel aproape de bistrita?
nicolae70534
dan in cartea tehinca scrie urmatoarele:
- La fiecare 2 ani, indiferent de numarul de km parcursi, se schimba lichidul de frana.
- La fiecare 2 ani sau 30.000 km se inlocuieste filtrul de polen;
- La fiecare 4 ani sau 60.000 km se inlocuiesc bujiile si filtrul de benzina;
- La fiecare 6 ani sau 90.000 km se inlocuiesc cureaua de distributie si rola intinzatoare, se verifica rola de ghidare si pinionul arborelui cotit;
nicu56776
are cine o idee cat costa senzorul de frana la un opel astra G 1,7 dti?
nicolae70534
adica senzorul de ABS??
adrian4u82
Cand am fost zilele trecute la leasing am avut marea surpriza ca eu am circulat un an fara rovinieta. Asta din cauza nenorocitului de autocolant al asigurarii rca si pot spune ca a fost vina si celui de la asigurari ca nu mi-a spus ce reprezinta , dar si vina mea ca nu am intrebat!
Dar cand se termina cu bine zambesti biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Mai trist era daca ma oprea nenea garcea si imi cerea rovinieta, concluzie... ma "premia" cu o amenda de aprox 400 ron
adrian4u82
autocolantul asigurarii rca
adrian4u82
autocolantul rovinietei
adrian4u82
Un lucru nu l-am inteles... cei de la benzinarie mi-au dat autocolantul rovinietei cu anul 2006 - 2007 dar eu am platit-o in 2007 deci trebuia normal sa mi-l dea cu 2007 - 2008, nu?

Replica celui de la benzinarie: "Las-o domne' ca nu te intreaba nimeni la noi in Romania de ceea ce este scris pe autocolant ! Important este sa ai chitanta!"
De acord cu el pana la un punct dar daca nenea garcea zice ca am colantul de anul trecut, rovinieta de anul asta si autocolantul de anul asta l-am dat altcuiva? blink.gif
eddie
Rovigneta aia de anul trecut era 2005/2006.Asa ca asta 2006/2007 e OK.
Hai sa revenim la discutiile despre Opel,sa nu fim off-topic !
cristian95382
Am desfacut de curand filtru de polen sa vad cum arata pt ca nu m-am uitat la el de cand am masina si am descoperit multa mizerie pe filtru si in locasul unde intra acesta.Inca nu am apucat sa il schimb doar l-am curatat dor am observat ca atunci cand dau drumul la AC scapa destul de mult aer pe la capacu care care ar trebui sa fie etans nu? Scapa in partea de sus si nu garnitura e de vina ci mi se pare ca capacul este deformat in acea parte, ce e de facut pt ca asa nu are asa debit mare aerul care iese in habitat.
Si inca o chestie am tot citit pe forum unde este filtru de polen si toti a-ti zis ca este prins cu patru cleme, pai la mine are trei cleme , doua sus si una jos , apoi mai vine prins inca in trei suruburi. Sper ca filtru de polen l-am dat jos( lung de ~25cm si lat de ~15cm). Ms
booneK9
La astra G se poate dezactiva sistemul de control al tractiunii?
Daca da, cum? Ca n-am vazut nici un buton in bord, in carte nu scrie nimic (sau n-am vazut eu).
Multzam fain.
eddie
Nu se poate,la fel si la Zafira.Am auzit ca se poate dezactiva numai scotand siguranta aferenta TC.
mihai101510
Salut. Sunt nou pe aici si mi se pare un forum foarte interesant si de foarte mare ajutor. Am si eu cateva intrebari daca ma poate ajuta careva. Am un opel astra classic nou nout de cateva zile luat 1.7 tdi ..ce mi se pare mie cam ciudat e ca consuma cam mult, nu am facut un consum dar cam asa mi se pare la prima vedere. Asa se intampla de obicei cand e masina noua? Am inteles de la niste prieteni ca nu prea e bine sa bag piciorul in ea mult pana cand nu fac mai multi km cu ea. E adevarat? Astept pareri. blink.gif
eddie
Vezi ce consum ai in primul rand.Nu trebuie 1500 km sa depasesti turatia de 2500.Se poate sa nu te fi obisnuit tu cu condusul diesel-ului.Ai mai condus inainte diesel ? Diferenta intre consumul unei masini noi noute si uneia la 10.000 de km. nu este semnificatifa,dar totusi exista.
florin55503
banuiesc ca tu conduci subturat avand in vedere cele spuse de amicii tai. si subturarea poate duce la cresterea consumului dar nu la cote ametitoare. oricum motorul tau ar trebui sa consume destul de putin
Robert43261
QUOTE(mihai79646)
In treapta a 4-a trebuie sa 'te ia vintul';mai mult ca sigur ai filtrul de polen infundat,schimba-l pina nu se arde aeroterma sau rezistentele ei

Mersi mult ,voi schimba filtrul de polen````
Robert43261
QUOTE(Robert43261)
QUOTE(mihai79646)
In treapta a 4-a trebuie sa 'te ia vintul';mai mult ca sigur ai filtrul de polen infundat,schimba-l pina nu se arde aeroterma sau rezistentele ei

Mersi mult ,voi schimba filtrul de polen````

Salutare,locuiesc in sectorul 3, stie cineva un service ,care mecanici sa se priceapa la opel,dar nu la di-bas ca te jupoaie aia,prin sector, la ce am eu de schimbat placute de frina si filtre polen si aer inclusiv schimbul de ulei si verificarea intinzatorului si curelei, parca nu-mi vine sa dau bani degeaba la di-bas...
mihai101510
Nu, nu am mai condus diesel pana acum si sincer sa fiu nu prea sunt obisnuit cu motoarele diesel. Pana sa-mi iau opelul am condus dacii si matiz. blush.gif Care este turatia normala pentru diesel? Nu consuma exagerat poate mi se pare mie dar am sa fac un plin si vreau sa vad cam cati km fac cu un plin. Stie cineva in mare cam cati km se poate face cu un plin? (ma refer la mers prin bucuresti.) A si mai am inca o intrebare...cam cat costa prima revizie? Sera buna la toti si ms pe sfaturi. biggrin.gif :wave:
mihai101510
Cand am spus data trecuta ca niste prieteni mi-au spus sa nu bag prea tare piciorul in ea ma refeream la faptul ca cel mai mult i-am dat 115 km/h. Am auzit ca nu prea e ok sa-i dau mai mult acum ca e masina noua. Care tre sa fie turatia normala cand schimb viteza? Peste 2500? sau 2500?
cristian95382
Minim 2500 rpm! Nu e o lege ca chiar la 2500 rpm sa schimbi viteza dar pt motor e bine de la 2500 rpm in sus.
Baby Blues
Mihai trebuie sa dai si ceva detalii despre masina pe care o posezi. Motor , cai putere,etc. :wave: . Conteaza destul de mult. Dar avand in vedere ca spui ca-i noua , banuiesc ca e un Astra Clasic cu 1.7 cdti, nu?
mihai101510
Buna seara. Da ai dreptate este un astra classic 1.7 tdci negru. E super misto masina imi place la nebunie. Singura chestie care ma cam deranjeaza putin e faza cu consumul dar cred ca mi se pare mie. In seara asta acul ajunsese aproape de prima linie rosie am fost la un lukoil si am bagat 20 l de motorina si am dat km la 0 ca sa vad cam cati km fac cu 20 de l. In rest sunt foarte multumit de masina pana acum. band.gif band.gif band.gif
booneK9
genial!
Calculul de consum se face de la plin. Baga un plin, mergi cat mergi si apoi faci plinul din nou. Si apoi regula de trei simpla.
Mirea62496
Salut! Stie cineva daca la di bas se pot monta detectoare de radar fara sa dea gauri in bordul masinii si cam cat ar costa toata afacerea?
eddie
Dar ce detector vrei tu sa iti montezi ? Daca vrei din acela modular,adica cu senzorul in bara,trebuie sa iti dea ceva gauri si prin bord si prin bara.Cel mai bine iti iei un detector normal,cu prindere in ventuze .
Mirea62496
Exact! Un detector cu prindere in ventuze as vrea...cam cat costa cu tot cu manopera?
eddie
Intreaba aici

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...57&start=40
nicu56776
QUOTE(nicolae70534)
adica senzorul de ABS??

nu e senzorul de ABS este un contact sub pedala de frana , cand actionezi frana contactul ala transmite comanda mai departe si se aprind becurile etc.
Baby Blues
O sa-ti raspunda sigur posesorii de 1.7 , dar dupa cate stiu eu nu o sa-ti sara de 4.5- 5 la drum lung. S-o stapanesti sanatos! biggrin.gif
GST
QUOTE(Mirea62496)
Exact! Un detector cu prindere in ventuze as vrea...cam cat costa cu tot cu manopera?

Se gasesc in mai toate magazinele de electronice in zilele astea....sunt si o gramada de magazine numai cu detectoare...
Am cumparat vara trecuta un cobra destul de bun cu 4 mil si ceva are raza 1km, isi face treaba.
Manopera nu prea intra in discutie...sau daca vrei tu sa platesti pe cineva sa iti libeasca 2 ventuze in geam si sa iti bage firu la bricheta...okey...dar si verisoara mea de clasa 1 poate sa faca chestiile astea legata la ochi wink.gif
eddie
Va rog sa terminati cu detectoarele aici !
V-am dat link-ul cu detectoare mai sus,continuati discutia acolo...
Orice off-topic de aici va fi sters !
adrian4u82
VA anunt ca am facut o noua achizitie pentru mashinuta mea: alarma MAAT 7500. GFM-7500 este compusa din 3 componente principale: unitatea centrala, tranceiver-ul si pager-ul bidirectional. Unitatea centrala se monteaza in interiorul habitaclului. Dupa instalare aceasta controleaza de la distanta prin intermediul telecomenzii pager multe functii cum ar fi: inchiderea centrala, deschiderea portbagajului, etc. Pentru unele din functii trebuiesc montate relee suplimentare. Prin apasarea butonului "pager" pasagerul poate semnaliza prin pager soferului.
Daca sistemul in stare "armat" este declansat el va transmite diverse semnale ctre pager care le va transforma in indicatii vizuale. Sistemul include si o a doua telecomanda de rezerva (fara pager).
adrian4u82
Iata și câteva date referitoare la ce știe sa facă:
• Armarea/Inchiderea usilor
• Inchiderea automata a geamurilor
• Bypassarea zonelor defecte
• Dezarmarea/Deschiderea usilor
• Plafoniera
• Diagnostic securitate
• Auto rearmare
• Blocarea usilor dupa pornire
• Autoarmare sau armare ultima usa inchisa
• Deblocarea/Blocarea usilor
• Oprire sirena/claxon din telecomanda
• Avertizare la deschiderea usilor
• Raport zona defecta si armare bypass
• Localizarea/Cautarea masinii
• Telecomanda panica
• Anti-carjack prin telecomanda sau intrerupator
• Mod Valet pornit/oprit din telecomanda
• Deschidere portbagaj din telecomanda
• Avertizare prin pager de la masina
• Posibilitatea invatarii de noi telecomenzi
• LED indicator status sistem
• Programarea telecomenzii
• Monitorizarea din telecomanda de la distanta
• Lumina fond si vibrator
adrian4u82
Astept pareri!!!
booneK9
adrian4u82, deschide-ti un topic doar al tau, despre masina ta.
La fel ca adi.mitrea.
e mai delicat decat sa umpli pagina asta generala.
Mirela102718
QUOTE(nicu56776)
QUOTE(nicu56776)
salut , am si eu o problema la un opel astra G 1,7 dti dimineata dupa ce am pornit si am mers cam 15 min prin uras sa aprins un martor galben care cred eu ca e de la pomapa de injectie in fine nu stiu exact ce semnifica dar poate imi explica cineva ce e, este situat intre martorul de la baterie si ala de ulei , am mai avut anul trecut probleme cu el se aprindea la 140km/h si am fost la service si mi/a schimbat o chestie la aer un fel regulator a mers atunci si tragea si mai bine dar acum nu vad de la ce , ok atunci cand se aprindea am observat ca nu mai tragea si desurubam capacul vasului de expansiune acesta fiind sub presiune asa am facut si acum , intradevar am pornit din nou si nu se mai aprinde ,si totusi sunt nelinistit poate sa explice cineva ce se intampla si de la ce ? va multumesc .

imi da si mie un raspuns la cele expuse mai sus va rog . multumesc anticipat.


Buna. Sper sa iti fiu de ajutor. Eu am un Astra dar 1.6 benzina. Si acum un an am avut aceeasi problema. Se aprindea pe bord un bec - ceva cu pompa de injectie. Am fost la servici Radacini pe Timisoara. Si cica aveam o problema cu supapa de evacuare a gazelor. EGR - 7.000.000 lei. Am schimbat-o. Mi-au explicat ca ar fi din cauza ca nu turez destul masina si din cauza benz. proastem desi puneam numai 98 fara pb.Dupa 2 sapt. acelasi bec Ma duc din nou la ei. Am facut scandal, nu mi se parea normal la caruta de bani pe care o dadusem. Mi-au curatat injectoarele si au schimbat bujiile. Totul bun si frumos pina anul asta, adica dupa aprox. un an. Acelasi bec. Ma duc din nou la ei. Au pus-o pe tester si mare lucru nu au spus. Era in garantie la ei la lucrarea asta. Ca ar fi supapele, tot din cauza ca nu era turata, cica sau benzina. Nu stiu care era cauza. Mi-au zis sa pun benzina efix - rompetrol si un aditiv de curatat injectoarele in benzina si ies cu masina la drum intins si sa o turez la 4000-4500. Cica daca nu isi da drumul singura, tb sa vin sa imi demonteze chiuloasa....nu prea am inteles eu. Dar e o timpenie asta. masina nu are decit 55.000 km. sa umble la motor e o prostie. Asa ca am pus benzina, aditiv si am iesit cu ea. Am turat-o asa vreo 60 km. Nu si-a dat drumul din prima, dar dupa 2 zile s-a stins becul. De atunci merg mai turat si nu mai am probleme.Sfatul meu e sa te duci la un servici intai, dar nu la Radacini - pe Timisoara. Sint niste hoti. sau sa incerci asa ca mine. am auzit ca cei de la GTT ar fi mai seriosi. Bafta! :wave:
Dan102663
De 5 zile sunt mandru sa ot intra in clubul vostru (daca ma primiti). Mi-am luat un classic II 4 usi, 1.7 cdti, si sunt foarte bucuros. Totusi, am impresia ca mananca cam mult. Am facut doar 150 km, prin bucuresti, si s-au cam dus cei 15 l motorina pe care i-am bagat. E normal, aveti idee?
Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.