Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Ciprian42576)
pentru razvan, zi-mi si mie unde anume la pitesti? da-mi un nr de telefon daca ai.
ti-ai facut si pe fatza? poate pui si tu o poza sa le vedem si noi!


Salut

Pachet complet fata / spate (caravan) deci inn total 7 geamuri

fata cica 30% spatele 80 - 90% nr de tel nu stiu daca am voie sa il dau pe forum daca te mai intereseaza dami un mp si til voi trimite
Valeriu Razvan61497
QUOTE(marius58516)
Dezaburirea nu afecteaza ionizarea? Si ce geamuri ti-ai ionizat?


Am inteles de la baietii care mi le-au pus cumm ca nu ar afecta sincer am evitat dezaburirea pentru ca am vazut la unchimiu pe o dacie care si le-a facut in republica moldova prin 91 - 92 ca sar fi decojit pe langa filamente. Singura chestie pe care miau zis-o baietii a fost de intretinere dupa se nu le sterg cu nu stiu ce solutii de spalat geamuri ci numai cu spirt.
Sper sa iti fi fost de ajutor
biggrin.gif
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Ciprian42576)
pentru razvan, zi-mi si mie unde anume la pitesti? da-mi un nr de telefon daca ai.
ti-ai facut si pe fatza? poate pui si tu o poza sa le vedem si noi!



scuze de poze am uitat sa iti raspund
voi face zilele aste niste poze si le voi pune aici sa vezi cum arata
vreau sa spun ca eu sunt foarte multumit de cum da avand in vedere ca masina este grui metalizat.. Sa nu te astepti ca cei de la pitesti sa iti faca geamurile ce culoare vrei u se fac numai fumurii dar cum am spus-o anterior omologarea conteaza ca nu iti mai zice nici un gabor nimic de luat certificat amenzi etc( cum am patit la dacie cu folie oglinda). beer.gif
Valeriu Razvan61497
salut


Spuneti-mi si mie va rog daca stiti cumva cam ce ma asteapta pentru un astra 1,7 tdi in curand trebuie sa ii sckimb si eu distributia si as vrea sa stiu ce mai imi trebuie in plus.
Cand am fost la magazin mi-au spus numai de curele si role intinzatoare,
sa mai ma astept si la alte surprize pe parcurs?
Ciprian42576
Salut!
Nu imi mai trebuie nr de la Pitesti, ca am facut rost de el. Oricum multumesc.
Pai rolele si cureaua si atat!Asta e tot kitul de distributie.
Daca mai vrei sa schimbi altceva, bineinteles ca te mai costa, insa la distributie doar atat tre sa ai.
Valeriu Razvan61497
dupa cum v-am promis poze cu geamuri fumurii
Valeriu Razvan61497
si mai multe
Seri
Arata bine! Din interior cum se vede inafara? Nu afecteaza vizibilitatea? Pentru ionizare este necesar sa demontezi fiecare gemulet?
Florin Ristei
salut ... am si eu o rugaminte ... daca poate cineva sa-mi scrie aici preturile pentru urmatoarele piese ... pentru opel astra g

Amortizor
Toba
Bara
Oglinda
Volan airbag
Geam parbriz
Geam luneta
Proiector ceata
Far
Lampa spate
Spoiler față
Scut
Radiator cu AC
Capota portbagaj
Capota fata
Usa fata
Usa spate
Janta
Planetara
Placutele de frana
silviu39723
Florine, vrei sa vezi daca iti iesea mai ieftin daca o cumparai pe bucati si o asamblai singur? biggrin.gif
Nu, serios acum... biggrin.gif
cezar62399
Salutare ! Am si eu o intrebare PENTRU Andrei62545 SI Octavian66551 sau pt oricine altcineva care este posesor de Astra G 1.4 twinport-90cp
Va rog sa-mi spuneti masa proprie a automobilului pt varianta voastra de motorizare ! VA MULTUMESC !
Dragos45550
asa sunt la mine geamurile;tot autorizate;eu mi am pus folia cea mai deschisa posibil;nu deste nici o diferenta de vizibilitate din interior;mie sincer nu imi plac geamurile ionizate si cu atat mai putin alea cu folie neagra din targ de ti se face bezna in masina;este oricum vorba de gusturi;
P.S: masina mea era cam "neterminata atunci la praguri si laterale..acuma arata un pic altfel.. smile.gif
Dragos45550
adica asa biggrin.gif
Silviu65841
Salut, eu am o astra G din 2001 cu motor 1.7 Dti de Isuzu cred, ca scrie isuzu pe cureaua de alternator.
As vrea sa stiu voi ce uleiuri folositi pt motorul asta sau pt dti in general.
Masina are 85.000. Mersi
Dragos45550
ulei opel 10 w 40 schimb la 15 000 km sau un an
Mirea62496
STIE CINEVA LA CE TURATIE TREBUIE SCHIMBATE TREPTELE DE VITEZA...?
EU UNUL SCHIMB PE LA 2500...E OK?
Silviu65841
SI eu tot ulei opel 10w40 i-am pus ca asa mi-au mai zis si altii. Dar mi sa parut cam ieftin doar 500.000 5 litri. Ma gandeam sa pun un 5w30 tot de la opel sau un Valvoline Dura Blend 10W40. Voi ceilalti tot ulei opel folositi? Ma intereseaza chestia asta pt ca dupa mine uleiul e cel mai imp lucru la motor. Salut.
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Serban52542)
Arata bine! Din interior cum se vede inafara? Nu afecteaza vizibilitatea? Pentru ionizare este necesar sa demontezi fiecare gemulet?



Da din pacate da trebuie demontate toate geamurile si se baga in un cuptor vreo 2 ore dupa care le scoate si le monteaza pe masina.
In legatura cu vizibilitatea sa stii ca nu e o problema noaptea vreau sa zic ca e super nu te mai orbesc farurile celor din spate e beton rau.

Pun si o poza cu interiorul sa tineti cont ca aceasta poza a afost facuta o data cu celelalte si era ceva soare afara
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Dragos45550)
asa sunt la mine geamurile;tot autorizate;eu mi am pus folia cea mai deschisa posibil;nu deste nici o diferenta de vizibilitate din interior;mie sincer nu imi plac geamurile ionizate si cu atat mai putin alea cu folie neagra din targ de ti se face bezna in masina;este oricum vorba de gusturi;
P.S: masina mea era cam "neterminata atunci la praguri si laterale..acuma arata un pic altfel.. smile.gif


Salut

spune-mi si mie te rog daca geamurile tale cu folie sunt autorizate sau omologate pentru ca nu vreau sa se inteleaga gresit autorizarea inseamna un abtipild cu RAR pe cutia de la folie iar omologarea este de fapt certificat de omologare care mi lau dat de la Pitesti si Politia nu imi face absolut nimic pe cand la tine dac nu ai certificatul de omologare sar putea sa iti cam ia certificatul de inmatriculare. blush.gif

M-am interesat inainte sa le fac la pitesti , pentru folie si ma costa 800 RON folia cu omologare. :bash: si cu astea ma costat 400 RON
Dragos45550
am o chestie cu "produs autentic rar autorziatia bla"..nu stiu exact, lipit pe geam , produs autorizat, nici nu stiu exact acum ce scrie pe el;e lipit pe geamurile din spate in colt;mai am o hartie pe care mi au dat o cei unde am pus folia pe care e scris numarul masinii locul unde a fost montata tipul foliei si ca ea e autorizata rar cu nr ....;
intr o zi eram pe magheru si am dat de un cap de creta"revolutionar" care facea gura si dadea din maini.eu tot incercam sa ma parchez undeva si pt 30 de secunde am intrat cu 1 m pe prima banda pe magheru-la j info turs,evident m a oprit cand am plecat si m a luat la intrebari;a vazut ca am folie , a inceput cu :a da voi astia smecheri faceti numa cum stiti voi , incepusem deja sa ma enervez, cand mi a zis: aaa ai folie pe geamuri;vezi ca daca nu sunt autorizate iti iau talonul iti spun de acuma;s a uitat la ala lipit pe geam , mi a cerut hartia data de aia unde am pus, certificatul ala , s a uitat si a plecat;spun inca o data ca NU am folie si pe geamurile din fata, daca aveam imi lua talonul , ca m a pus sa ii ridic geamul de pe fata-era lasat, si sa vada ca nu este pusa folie si pe el
florin55503
QUOTE(Florin Ristei)
salut ... am si eu o rugaminte ... daca poate cineva sa-mi scrie aici preturile pentru urmatoarele piese ... pentru opel astra g

Amortizor
Toba
Bara
Oglinda
Volan airbag
Geam parbriz
Geam luneta
Proiector ceata
Far
Lampa spate
Spoiler față
Scut
Radiator cu AC
Capota portbagaj
Capota fata
Usa fata
Usa spate
Janta
Planetara
Placutele de frana


amortizor sachs-1400000-1800000 depinde de unde il cumperi (fata)
se mai potrivesc si niste amortizoare gabriel frantuzesti dar nu recomand care sunt 1 mil buc
placute de frana- iar depinde de firma si de unde le cumperi intre 600-900 000
far-1200000-1500000
o aripa intre 3 si 4 mil
parbrizul e mult mai ieftin decat la logan. de fapt la logan e mai scump decat la 307
oglinda 1200000-1700000
mai ieftine la gasesti la turcii de pe vacaresti. dar de la ei e recomandat sa cumperi numai faruri stopuri etc nu si elemente de articulatie, piese ale motorului si mai stiu eu ce care sunt de o calitate indoielnica. originale sunt cu cateva sute de mii mai scumpe.

observ ca inca te mai bantuie comparatia cu loganul

preturile la opel sunt mai mici pt ca exista foarte multi producatori cu licenta
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Dragos45550)
am o chestie cu "produs autentic rar autorziatia bla"..nu stiu exact, lipit pe geam , produs autorizat, nici nu stiu exact acum ce scrie pe el;e lipit pe geamurile din spate in colt;mai am o hartie pe care mi au dat o cei unde am pus folia pe care e scris numarul masinii locul unde a fost montata tipul foliei si ca ea e autorizata rar cu nr ....;
intr o zi eram pe magheru si am dat de un cap de creta"revolutionar" care facea gura si dadea din maini.eu tot incercam sa ma parchez undeva si pt 30 de secunde am intrat cu 1 m pe prima banda pe magheru-la j info turs,evident m a oprit cand am plecat si m a luat la intrebari;a vazut ca am folie , a inceput cu :a da voi astia smecheri faceti numa cum stiti voi , incepusem deja sa ma enervez, cand mi a zis: aaa ai folie pe geamuri;vezi ca daca nu sunt autorizate iti iau talonul iti spun de acuma;s a uitat la ala lipit pe geam , mi a cerut hartia data de aia unde am pus, certificatul ala , s a uitat si a plecat;spun inca o data ca NU am folie si pe geamurile din fata, daca aveam imi lua talonul , ca m a pus sa ii ridic geamul de pe fata-era lasat, si sa vada ca nu este pusa folie si pe el



Multumesc pentru raspunsul promt si cred intradevar ca sunt omologate din moment ce tiau dat foaia aia la mana dar nu miai spus si mie cat tea costat pana la urma blush.gif
Radu36329
QUOTE(Virgil47474)
aerul conditionat functioneaza si iarna, chiar la -25 de grade.
de aceea se foloseste pentru dezaburirea geamurilor.

conditia pt a porni compresorul este ca in habitaclu sa fie o temperatura suficient de ridicata.
asta inseamna ca, sa nu va asteptati sa cupleze compresorul imediat dupa pornirea motorului.

cine nu crede, sa faca singur testul urmator: dupa ce incalzeste bine motorul (apa are ceva grade bune), in habitaclu caldura suficienta, sa porneasca AC.
daca are curiozitatea, poate sa ridice capota si sa puna mana pe conductele de la compresor.....


==============
@radu36329 pentru dezaburire se foloseste a/c si temperatura setata pe orice pozitie, cald sau rece, pentru ca instalatia de a/c extrage umiditatea din aer

Iti recomand sa citesti manualul Opel unde iti spune clar sa-l folosesti pe aer rece. wink.gif


=============
sustin acelasi lucru si eu , ce naiba mai..iarna pe - 3 -5 grade cand ninge , daca mi se aburesc geamurile si dau drumul la aer conditionat , pe cald , imedieat mi se dezabureste" ar fi si culmea sa dau drumul pe rece..
=============

M-am interesat un pic pe tema asta, ca si eu ma tot intrebam cum sta treaba.

Deci:

Se foloseste aer rece la dezaburire atunci cand temperatura de afara este totusi ridicata( nu va ganditi la 40 de grd). De ce?
Pentru ca aerul rece are un continut de umiditate foarte mic si atunci are capacitatea de a prelua de pe geam excesul de umiditate.
Cu cat temperatura e mai coborata cu atat continutul de umiditate din aer este mai mic. Relatia este valabila si invers.

Iarna cand sunt -5 grade nu folosesti aerul rece sa-ti dezaburesti deoarece , instalatia preia un aer foarte rece de afara ( umiditate mica0 il incazeste uscat( adica nu-i aduce umiditate) si il refuleaza in masina. Deci Dragos a zis bine, desi nu cred c-o stia p-asta cu umiditatea. Nici eu nu stiam biggrin.gif Oricum a zis bine!

Instalatie de climatizare si instalatie de aer conditionat sunt 2 lucruri diferite rau. Climatizare au avioanele. Pentru ca acolo e nevoie de prepararea aerului si din punct de vedere al presiunii, al temperaturii si al umiditatii.
La masini e o instalatie de aer conditionat doar. Adica un racitor.

Ajung acum la faza cu compresorul care functioneaza la -25 de grade. Da! Functioneaza dar cu randament 0.

Instalatiile de climatizare / AC sunt consturite pentru un ecart de temperatura maxim. Cifra se afla undeva intre 10-15 grade. In afara de aceasta conditie, mai auprintre altele, o cerinta: e vorba de un domeniu de temperaturi exterioare.
Ce inseamna asta: In orice conditii instalatia stie sa dea o temperatura egala cu diferenta sau suma dintre temperatura exterioara si ecartul de temperatura.Cu alte cuvinte o instalatie de aer conditionat are niste limite : Cum ar fi, temp exterioara intre -5 si 40.
Asta inseamna ca la 40 de grd ext ea poate sa iti livreze in interior o temperatura de 40-(10/15) =25grd. In acelasi mod la -5 poate livra maxim +10.
Coborarea parametrilor sub valorile stabilite, duce la degradarea ciclului termodinamic de functionare, pana la un moment in care ea consuma fara sa mai poata sa faca nimic. Deci la -25 cu ecartul de 15 ea ar trebui sa dea -10 . Datorita temperaturii exterioare peste limita, nu va reusi sa ajunga nici macar la -10.

Legandu-ne acum de motorul cu ardere interna si in mod special de cel de masina avem un avantj/dezavantaj.
Din punct de vedere al randamentului motorului, caldura rezultata in urma functionarii trebuie evacuata .Cu cat mai mult evacuez cu atat am un lucru mecanic mai bun, deci randament mai bun. Deci pentru functionarea motoruluiexcedentul de caldura e un dezavantaj.
Pentru constructorul auto e un avantaj. Dispare nevoia de a monta o instalatie de aer cu pompa de caldura ( AC - rece/cald) .Cantitatea de caldura obtinuta de la motor este cu mult mai mare decat cea necesitata pentru incalzirea interiorului.

Cine spune ca la -25 baga porneste motorul si aerul conditionat si in secunda 2 simte jet de aer cald, cam viseaza.

Acum vin si va mai intreb ceva. De ce la masinile scumpe, ex.A8, in lista de optiuni apare sistemul de incalzire electric suplimentar.
BTw: am vazut optiunea si pe Astra H.smile.gif
Ce nevoie mai ai de incalzire suplimentara, daca functioneaza in orice conditii si instant AC-ul?

Sau poate la modelele scumpe AC-ul e mai prost?
smile.gif

Ce am mai citit despre AC, este ca e bine sa fie pornit cel putin la o saptamana pentru cateva minute. Intr-adevar, cum spunea un alt coforumist ceva mai sus, astfel se mentine circuitul in buna stare.Deci e bine sa facem asta.


Daca v-am plictisit, imi pare rau.
Eu doar am incercat sa va arat, zic eu cu niste argumente ceva mai solide, cum sta treaba. Un frigotehnist sau un termoenergetician bun ne-ar putea explica cel mai bine. Poate avem printre noi.
biggrin.gif Energetica am facut si eu dar nu intr-atat de bine incat sa-mi expun opiniile proprii. D-asta am preferat sa ma uit un pic prin ceva carti.
smile.gif


Sper sa nu mi-o luati in nume de rau.
Radu36329
Felicitari baieti, am vazut niste folii la voi cum n-am vazut prea des.

Oricum, desi arat perfect, si intr-adevar din poze se vede si cat impiedica vederea, totusi trebuie sa recunoasteti ca un 5% tot impiedica.


Cunosc pe cineva, care prin etnia lui, are o afinitate pentru BMW,Mercedes si potcoava de cal pe bot.

Eh, aceasta persoana si-a luat un 735 cu geamuri negre, nu fumurii. Intr-o seara, a vrut sa dea inapoi, in plina strada. N-a vazut prin geam masina din spatele lui, desi avea luminile aprinse.

Omu avea folie pe toate geamurile, mai putin parbriz. Daca ar fi fost dupa capul lui cred ca si pe parbriz isi punea.

D-atunci am eu boala pe folie.


Oricum, recunosc, masinile voastre arata bine!
Dragos45550
ok radu..o sa iti fac o poza dinmasina mea , din interior sa vezi cam care este problema cu vazutul in exterior..tocmai asta incerc sa iti spun ca o folie buna,din cele autorizate , nu iti impiedica vederea nici ziua si nici noaptea;chiar o sa fac niste poze...dar nu stiu cat o sa te lamuresti;
si eu eram impotriva foliei tocmai pt ca m am urcat la cativa prieteni la care era "bezna" in masina si ziua si noaptea ...nu mai vb smile.gif;nu e vorba de o disputa, e vorba de o parere gresita pe care o ai tu..nu la toate foliile montate se intampla la fel;te asigur ca daca vedeam vreo inrautatire in vizibilitate, nu imi mai puneam
Dragos45550
6 milioane m a costat;dureaza cam 4 5 ore, se dau jos geamurile de pe usile laterale,cele din spate nu;a fost pusa f bne peste tot,nici nu se observa ca e folie pusa nici daca te uiti cu atentie la masina;asta e parerea mea..se schimba total aspectul masinii;pentru ca nu am vrut sa imi pun si pe fata sa nu am probleme cu politia, si masina e si deschisa la culoare , am preferat sa imi fac nuanta de negru" cel mai putin negru"...sa nu fie vreo diferenta prea mare la aspectul exterior geamuri fata/spate
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Dragos45550)
6 milioane m a costat;dureaza cam 4 5 ore, se dau jos geamurile de pe usile laterale,cele din spate nu;a fost pusa f bne peste tot,nici nu se observa ca e folie pusa nici daca te uiti cu atentie la masina;asta e parerea mea..se schimba total aspectul masinii;pentru ca nu am vrut sa imi pun si pe fata sa nu am probleme cu politia, si masina e si deschisa la culoare , am preferat sa imi fac nuanta de negru" cel mai putin negru"...sa nu fie vreo diferenta prea mare la aspectul exterior geamuri fata/spate


spune-mi si mie te rog cat te-a costat kitul exterior pentru masina ta ( praguri spoilere)
Dragos45550
kitul e cumparat din germania , m a costat 350 bara fata si 220 adaugare bara spate,350 tobele;pragurile sunt cele originale, stoc, numai ca le am vopsit albe, lucios, si au iesit super bine, conteaza f mult sa le faca cineva care se pricepe cu adevarat...;daca imi cumparam altele, mai joase , dadeam cu ele de pamant peste tot pe unde mergeam,la prima am spus ca va fi o solutie "temporara",pana imi voi gasi niste praguri frumoase, acum m am hotarat sa le las asa pt ca mie unul chiar imi place cum au iesit;au fost vopsite f bine si nu mi a sarit vopseaua etc.....toate sunt de o calitate f buna si sunt lucrate f bine..si se vede asta
Dragos45550
kitul e cumparat din germania , m a costat(in euro) 350 bara fata si 220 adaugare bara spate,350 tobele;pragurile sunt cele originale, stoc, numai ca le am vopsit albe, lucios, si au iesit super bine, conteaza f mult sa le faca cineva care se pricepe cu adevarat...;daca imi cumparam altele, mai joase , dadeam cu ele de pamant peste tot pe unde mergeam,la prima am spus ca va fi o solutie "temporara",pana imi voi gasi niste praguri frumoase, acum m am hotarat sa le las asa pt ca mie unul chiar imi place cum au iesit;au fost vopsite f bine si nu mi a sarit vopseaua etc.....toate sunt de o calitate f buna si sunt lucrate f bine..si se vede asta
Mirea62496
STIE CINEVA LA CE TURATIE TREBUIE SCHIMBATE TREPTELE DE VITEZA...?
EU UNUL SCHIMB PE LA 2500...E OK?

IN CARTE SCRIE CA NICI SUBTURAT NICI PREA TURAT NU TRBUIE MERS CU MOTORUL, DAR NU ZICE O TURATIE OPTIMA...MA AJUTA CINEVA SAU E PREA STUPID SUBIECTUL?
Mirea62496
STIE CINEVA LA CE TURATIE TREBUIE SCHIMBATE TREPTELE DE VITEZA...?
EU UNUL SCHIMB PE LA 2500...E OK?

IN CARTE SCRIE CA NICI CU MOTORUL SUBTURAT NICI CU EL PREA TURAT NU E BINE SA MERGI, DAR NU ZICE DE O TURATIE OPTIMA...MA AJUTA CINEVA SAU E PREA STUPID SUBIECTUL?
Dragos45550
eu schimb intre 2000 si 2500;asa "simt" ca ii place si masinii si asa mi s a spus si de la reprezentante;este vorba de motorul 1.7 dti;conteaza mai multi factoril;vezi ca s a mai dezbatut subiectul asta cred, sau,cel putin , destul de multe informatii gasesti daca incerci sa cauti;
Mihai52522
Am si eu o rugaminte la cei cu computere de bord: as dori sa puneti pe forum consumul instant in diferite trepe de viteza la diferite viteze... ( 50 km/h in a 2-a, a 3-a, a 4-a, a 5-a)
Johnny Bravo
QUOTE(Mirea62496)
STIE CINEVA LA CE TURATIE TREBUIE SCHIMBATE TREPTELE DE VITEZA...?
EU UNUL SCHIMB PE LA 2500...E OK?

IN CARTE SCRIE CA NICI CU MOTORUL SUBTURAT NICI CU EL PREA TURAT NU E BINE SA MERGI, DAR NU ZICE DE O TURATIE OPTIMA...MA AJUTA CINEVA SAU E PREA STUPID SUBIECTUL?



Ce motor ai???
Daca e diesel, e ok si la 2500 insa cred ca la schimbarea in treapta superioara vei ajunge la o turatie mai mica de 2000 ceea ce nu e foarte bine.

Daca e pe benzina, nu e bine. Schimba mai sus, 3000 - 3500 macar.
Radu36329
Cred ca cel mai bun sfat legat de turatie ni-l poate oferi cineva cu computer de bord. Cand schimbi in zona optima, consumul ramane aprox. constant. Daca schimbi deturat sau supraturat, iti arata un consum mai mare, care apoi se stabilizeaza functie de turatia la care ajunge motorul.

Si am uitat sa va mai spun o chestie misto, de Romania!

Am gasit usa dreapta spate zgariata ca de grebla, in parcare. Marfa, nu? :evil:
Seri
Sistemul de incalzire electric il gasesti in lista de optionale cu denumirea "incalzire stationara", adica motorul nu trebuie sa fie pornit ca sa ai caldura, dar atunci consuma bateria. De aceea se gaseste, de exemplu la A6, plafon cu celule fotovoltaice (panouri solare), care asigura alimentarea cu energie electrica fara a consuma baterie. Astra H nu are panouri solare.
Aeroterme electrice auto sunt folosite in general pe TIR-uri.

Ca sa se dezabureasca mai repede parbrizul, coborati parasolarele, astfel curentul de aer ramane in zona parbrizului si nu se pierde in habitaclu. Acest sfat l-a dat Gerhard Plattner la Pro Motor.
Mirea62496
Dar in legatura cu viteza maxima pe care e bine sa nu o depasesti (din p.v. tehnic) intr-o anumita treapta de viteza cam care ar fi intervalele...

In ce ma priveste cu a doua eu merg pana la vreo 40-45 de km/ora...
vma
Salut,
Lola mea are geamurile ionizate din fabrica. De fapt tot ce este pe ea este original Opel si nu se vede prin luneta sau geamuri spate. Momentan nu am poze din spate sad.gif
Stie cineva unde gasesc niste piese de tunning mai ieftine? vreu faruri Angel Eyes, am gasit in RO cu 950 RON dar ebay sunt 140E. Si mai vreau un eleron spate cu stop pe el. Un site ceva? Mersi!
Si o poza sa ma laud tongue.gif
florin55503
QUOTE(Mihai52522)
Am si eu o rugaminte la cei cu computere de bord: as dori sa puneti pe forum consumul instant in diferite trepe de viteza la diferite viteze... ( 50 km/h in a 2-a, a 3-a, a 4-a, a 5-a)


e foarte greu de obtinut un consum instant exact pt ca depinde foarte mult de cum calci pedala de acceleratie. la fix 50 de km cu viteza a doua cu motorul cald12-13%, cu a treia 6-7%, iar cu viteza a patra curios pt mine pt ca era subturata 4% chiar si 3 %
cezar62399
Apropos de Gerhard Plattner , mosneagul ala se plictiseste si incerca sa obtina consumuri mici ca sa plece de linga baba lui de acasa cat mai mult :-) ...o mare prostie care-am vazut-o pe pagina de la Skoda , la reguli de consum economic.., CITEZ "Nu lăsați motorul să se încalzească stând pe loc. Imediat ce porniți motorul trebuie să plecați de pe loc. Nu uitați să vă puneți centura înainte de a porni motorul;" CINE E DE ACORD CU CHESTIA ASTA ? Eu am citit articole scrise de Titi Aur , cu sfaturi pt un condus mai economic care spune ca este necesar un minut de incalzire a motorului chiar si cand temperaturilke nu sunt negative , pt a avea apoi un consum optim...si mai scrie mosul ala ceva acolo pe pag.Skoda ca CITEZ "Mersul cu farurile aprinse pe timpul zilei (cu excepția modelelor la care farurile pornesc automat odată cu motorul) costă până la 0,2 litri suplimentari la suta de kilometri;" blink.gif , ce legatura are bateria cu consumul de combustibil....astept pareri si din partea voastra ca eu poate nu ma pricep...dar nu mi se pare logic !
Forbes49937
Cezar inclusiv in manualul Opel scrie ca sa nu stai pe loc sa incalzesti masina ci sa pornesti imediat ptr a reduce consumul. Si tot acolo scrie si de faptul ca daca trebuie sa stai mai mult de 1minut pe loc , ptr consum mai mic, e bine sa opresti motorul, adica ce zicea si tipul ala la ProMotor.
Apropo de un post mai sus tot legat de consum e bine sa schimbi in jur de 2500RPM ptr ca, in funtie de motor, sa ajunzi la o turatie de 2000RPM si sa ai un consum redus. Schimbarea la 3000RPM-3500RPM e mai mult sportiva daca pot sa-i spun asa desi as cosidera sport daca schimbi pe la 4000-4500RPM. La 3000 schimbi cand mergi mai agresiv prin oras....
cezar62399
Forbes , spune-mi te rog ce varianta e astra ta , cu 4 sau 5 usi,sau caravan , si apoi greutatea proprie a masinii din talon.Multumesc Frumos ! aaa...si inca o intrebare , pt masina in general e bine sa pleci de pe loc cu motorul rece si sa opresti si sa tot pornesti la fiecare semafor ?...si inca o chestie ...am sa caut din nou articolul scris de TITI AUR si-am sa-l postez aici...sa va dati si voi o parere.Merci Mult !
Dragos45550
am observat eu cam cum e treaba la fratimiu la bmw ,unde are consum instantaneu;daca schimbi de exemplu in treapta 4, la 50 60 km/h, si doar"tii " usor acceleratia, nu accelerezi deloc, consumul era la el cam de 6 7 ;aceeasi valoare o avea si in treapta 3, la 50 km/h de exemplu(are un motor diesel,bmw 318d);diferenta este ca , daca in treapta 3, acelera usor, de exemplu dela 50 la 60, cu mila, consumul nu varia f mult..sa zicem tot aici..7 8 ;daca insa in treapta 4, la 50 km/h am incercat sa aceelerez, consumul a crescut izbitor spre 10...valori indicate pe consumul instantaneu;
ideea e ,pe scurt, si in treapta 3 si in treapta 4, la 50 km/h sa zicem , repet, la diesel, ai cam acelasi consum;singura diferenta ca in treapta 4 masina o sa fie subturata si abia o sa iti accelereze, in treapta 3 o sa accelereze mai usor,si , culmea, sa consume chier mai putin;oricum, in treapta 4, consuma mai mult pana cand masina ajungea la o turatie mai mare, adica sa nu mai fie subturata, in jur de 1800 de ture sa zic
acelasi lucriu l am constatat si eu la mine la masina;daca merg cu treapta 3 la 2000 si ceva de ture sa zic, la 50km/h sau in treapta 4 la 1500-1700 de ture, consumul e acelasi;s au purtat o gramada de discutii in care se zice ca daca accelerezi masina in turatii mici , vezi situatia asta, 50 la ora in treapta 4, strici turbina si altele;mai..eu cred ca le strici daca bagi piciorul in ea, o fortezi , si te miri de ce nu pleaca masinuta cum te asteptai tu, "ca din pusca"....
eu cand am luat masina am intrebat in mai multe locuri cam cand e bine sa schimb in treapta superioara, in oras, pt regim economic si sa nu stric maisna;am primit mai multe raspunsuri de genul..pe la 2000 si un pic, cam dupa ce incepe sa ""suiere"turbina, dupa ce intra turbina in functiune-ma rog, adica atunci cand incepe sa se simta ca lucreaza, etc...nu stiu cum o fi mai bine;
eu asa merg cu masinuta asta de f mult timp si sunt multumit de ea;vedeti si voi astia cu benzinarele cam ce faceti....mai intrebati,mai vedeti....cat despre faza cu grebla..nu ma mira...mi am primit in total 3 chei pe masina, una pe aripa, una pe capota, una deasupra busonului de la rezervor, plus , atunci cand nu aveam casco, mi am gasit masinuta atinsa in fat..cineva , o dacie din aia cu suport din ala pt remorca am impresia, a dat in spate...si nu s a uitat..fix cat sa imi sparga bara pe fata-doar"plasticul", sa imi sparga grila si sa indoaie un pic de tot capota...nu s a stricat nimic altceva dar..a tb sa o fac pe banii mei;si mi a parut rau..ca masina era si este nelovita...adica nu a mai fost niciodata "atinsa" in vreun accident, la orice alt element... niciodata pana acum , de la 0 km... sad.gif;
ori au trecut aia de la rebu, cu greblele etc, in timp ce"faceau " curat, ori vreun invidios, ori..vreun cunoscut..ca e si varianta asta sad.gif
Octavian66551
Frumos.

Acum o saptamana am comandat la GTT un Opel Classic II 1,4 cu optiunile computer de bord, vopsea metalizata, scut motor si oglinzi colorate.

Masina era pe stoc cu tot ce vroiam eu in afara de computer de bord. Si cum eu la masina mea din 86 am computer de bord si il folosesc mereu, m-am gandit sa mai astept 2 luni (atata dureaza o comanda) pentru acest accesoriu de 250 de euro. Toate bune si frumoase. Numai ca astazi m-a sunat dealer-ul si m-a anuntat cu "mahnire" in glas ca pe motorul de 1,4 nu se poate monta computer de bord asa cum era in oferta lor. Eu stiam lucrul acesta si am fost surprins cand am vazut acolo ca se poate si pentru 1,4 insa am zis ca stiu ei mai bine. EI BINE NU !!! Ei nu stiu mai bine !!! Asa ca un sfat de la mine: cercetati, cercetati, cercetati ... cititi si informati-va pentru ca suntem in Romania si nimeni nu e interesat de clienti beer.gif ... Acum imi pare rau ca nu am insistat sa introduc clauza de penalitati in cazul in care masina nu e asa cum scrie pe foaie ...

Am pierdut o saptamana si e foarte nasol atunci cand iti faci in minte o imagine despre viitoarea ta masina si o visezi in fiecare noapte si etc ... si numeri zilele si orele si minutele pana te duci sa o iei si vine unu si da cu mucii-n fasole. Asta e ... ce sa-i faci (vorba romanului).
Adrian47263
OCTAVIAN, incearca sa comanzi un 1.6 sau un diesel...
Valeriu Razvan61497
pentru dragos

Salut dupa cum stii am o astra cam ca a ta cred a mea e din 2002 fara comp de bord si in sperenta ca nu voi fi off topic cu foarte mult am condus un fiat doblo timp de 3 luni intradevar la viteze mici in a 5 -a la 70 la ora aveam consum minim 4,5 4,8 % intradevartoata treaba am observat ca trebuie sa o tii pana sa intra turbina ca atunci cand intra incepe sa pape , consider ca oricine a mers cu un tdi observa ca pedala se apasa un pic mai greu dupa o anumita cursa a ei atunci incepea turbina sa lucreze si sa creasca consumul deci parerea mea este ca daca mergi cu masina pana sa intre turbina cred ca va scadea consumul considerabil acum nu stiu daca se intampla ceva nasol cu masina.
Dragos45550
daca mergi cu masina exact la limita de "pana sa intre turbina",de jos, si nu accelerezi masina brusc, adica sa zicem schimbi a 4 a la 50 -60 si o tii asa, nu accelerezi mai tare, masina o sa aiba probabil cel mai mic consum;"nu papa" foarte tare daca mergi cu ea un pic mai sus, diferenta e mica dupa mine;eu am mers cu masina asta si in regim de ..graba+stopuri si mers normal si nicioata nu mi a sarit de 7,vara iarna..fie ce o fi..cu AC sau fara....
daca tii masina "pana sa intre turbina" in treapta 4 de exemplu ,la turatii mici-50 60 km/h, si vrei sa accelerezi si sa pleci brusc, din treapta 4, si apesi ca"nemancatu" pe pedala, atunci iti cam fortezi si strici masinuta...adiac daca e subturata si' dai in ea"
si. tot asa, daca la 50-60 accelerezi un pic , atunci cand masina este subturata nitel , o sa obtii un consum mai mare mergand astfel, mai des, decat daca ai merge in treapta 3.....
eu mi am pus facut chip tuning si masinuta mea nu mai are nici un gret nici la turatii mici biggrin.gif; asta mi se pare un foarte foarte mare avantaj sincer..pe langa faptul ca nu se compara modul cum accelereaza la viteze ce sar de 100 km/h , depasiri sau orice altceva de genul, la turatii mici(1500-2000 de ture) masina parca nu mai este subturata..asta a fost primul primul lucru pe care l am observat..merge mult mult mai bine...
consider chip tuning ul un f pare"progres" in comportamentul masinii mele;consumul masinii este acelasi , creste numai atunci cand" nu te poti abtine" sa te bucuri de noua masina pe care o ai , cand te mai apuca pandaliile-vezi cazul meu biggrin.gif si incepi sa bagi piciorul in ea....
Aurel67370
Salut,

Am vazut ofertele de la Opel in ultima vreme si m-am hotarat ca vreu masina. Dar acum au inceput dilemele... Sa fie Corsa ... Sa fie Astra Classic II ???

Nu prea ies din Bucuresti, iar cand o fac nu ajung mai departe de munte sau mare si mi-am zis ca e ok un Corsa. Cand am inceput sa citesc pe acest forum despre problemele pe care le-ar avea, nu i-am mai dat importanta, desi cred ca pe modelul actual (ma refer la ce exista pe piata ca an de fabricatie 2005) cred ca multe din probleme s-au rezolvat.

Am trecut la Astra Classic II si iar ma intreb... Mi-a placut mai mult decat Corsa, care i-a facut ochi dulci prietenei mele (la fel si cei 2000eur diferenta biggrin.gif ). Dar...
Se merita motorul de 1.6l fata de cel de 1.4l? Se simte diferenta de 15CP?
Pe site am vazut mai multe lucruri legate de motoarele diesel si mai putin de benzina. Poate cineva sa detalieze un pic cam care este comportamentul si legat de revizii - cam la cat ajung.

Multumesc.

Legat de schimbarea treptelor, daca mergi cu masina subturata in oras o sa ai un consum maricel. Cred ca stilul asta merge mai bine in afara unde acum, si cu camerele de supraveghere, accelerarile nu or sa mai fie asa de rapide la succesiunea de localitati pe drumul Buc - Azuga. Am fost cu Nubira II pana la azuga si inapoi in stilul asta si am consumat undeva la 15L benzina, ceea ce pentru Nubira la atatia km este putin.
Octavian66551
Stie cineva ce taxe trebuie platite cand iti iei masina ? Am inteles ca dai vreo 3-4-5 mil la dealer pentru niste acte... stie cineva despre ce e vorba ? Multumesc anticipat
Aurel67370
150eur pentru - RAR, inmatriculare si RCA.

PS: Imi raspunde si mie cineva la postul de mai sus... se merita 1.6l sau 1.4l astra classic 2.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.