Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
dan37349
neata
am citit in acest topic despre o gramada dintre voi care aveti astre din 2000 si peste, si care sunt aduse din afara, deci sa inteleg ca toate astrele din 2000 si peste au euro 3?
adi.mitrea
@ andrey74344

Becul acela cu masina cu o cheie pe ea este normal sa se aprinda si sa stea aprins cat timp este contactul pus. La fel de normal este ca el sa se stinga atunci cand motorul a pornit sau la cateva secunde (pana in 8-10 secunde) dupa. Daca nu se intampla asa inseamna ca ai probleme cu calculatorul de carburant ca sa zic asa (ECU).

Sa nu lasi contactul pus minute in sir pentru ca vei suprasolicita bobina de inductie!

Pe viitor citeste intreg topicul despre ASTRA G sau Classic si vei vedea ca este analizata din toate punctele de vedere. Din topicul de aici ai mai multe de invatat decat din manualul utilizatorului masinii.

Succes!
Baby Blues
si eu am patit ca si Cosmin cu aerul conditionat. Masina am cumparat-o iarna si nu am stiut ca nu merge aerul conditionat asa ca am aflat acum.
Am inteles de la niste prieteni ca exista varianta sa cumperi un tub de umpere cu freon si un frigotehnist il poate umple si se poate iesi mai ieftin cu vreo 500-600 mii. Tubul am inteles ca e vreo 300.
Deci cine are probl cu AC se poate interesa si de varianta asta de cat sa se duca la un service .
andrey74344
multumesc pentru raspuns, eu cautam o cale sa ma conving ca nu e ars, ca nu stiu cum sa aflu lucrul asta.
de cand am luat masina, acel bec nu s-a aprins niciodata, nici cu contactul pus ,nici cu motorul pornit iar cineva mi-a zis ca acel bec nu se aprinde decat cand se apropie revizia.... ,repet : sunt nou in domeniul opel ,am masina de 2 saptamani si nu stiu asa multe lucruri despre ea, dar ma chinui sa aflu.
Mihai Vasiloiu --multumesc ptr manual .
Liviu-Razvan74973
in primul rand buna seara. e prima data cand intru pe acest forum si de aceea imi cer scuze daca incep cu stangul, dar vreau joi sa ma duc ,aici la noi in craiova, la un dealer Opel si sa comand un Opel Astra II clasic TwinSport 1.4 16V. Ce parere aveti despre aceasta masina?Isi merita banii?dispun de 11000 Euro si vreau sa imi iau o masina noua si asta mi s-a parut cea mai potrivita masina in ceea ce priveste raportul calitate/pret. Ce sfaturi puteti sa imi dati si mie ca sa pot porni cu dreptul? Va multumesc mult pt rabdarea pe care ati avut-o si pt sfaturi.O seara cat mai placuta.
Liviu-Razvan74973
in primul rand buna seara. e prima data cand intru pe acest forum si de aceea imi cer scuze daca incep cu stangul, dar vreau joi sa ma duc ,aici la noi in craiova, la un dealer Opel si sa comand un Opel Astra II clasic Twinport 1.4 16V. Ce parere aveti despre aceasta masina?Isi merita banii?dispun de 11000 Euro si vreau sa imi iau o masina noua si asta mi s-a parut cea mai potrivita masina in ceea ce priveste raportul calitate/pret. Ce sfaturi puteti sa imi dati si mie ca sa pot porni cu dreptul? Va multumesc mult pt rabdarea pe care ati avut-o si pt sfaturi.O seara cat mai placuta.
Ioan Alexandru75015
Parerea mea ar fi ca daca dispui de cei 11.000 EU ti-as propune sa achizitionezi un Opel Astra Hatchback model 2006. Nu numai ca este mai aratoasa dar are mult mai multe optiuni de confort si siguranta fata de modelul anterior. Iar ca pret cel mai ieftin model pleaca de la 11.692 EU DDP pentru motorizarea de 1.4 L-16V 90CP. Daca tot iti cumperi o masina noua incearca pe cat poti posibil sa iti achizitionezi un model care este nou aparut pe piata. Avantaje: beneficiezi de noile tehnologii aparute in domeniul auto legat de confort si siguranta si daca peste cativa ani vei dori sa o vinzi altfel sa zicem vei putea vinde o masina model 2006 si altfel vei putea vinde o masina model 2001 chiar daca ea este cumparata in 2006. In aceeasi pozitie am fost si eu cand m-am hotarat sa aleg o masina noua. Am avut de ales intre Skoda Octavia Tour si Opelul mai sus amintit, ambele modele noi. Nu ca as avea ceva cu Skodele Octavia, din contra, m-am convins ca sunt niste masini numai bune pentru drumurile noastre si in acelasi timp robuste, dar daca ar fi sa merg pe Skoda Octavia as alege noua Skoda Octavia chiar daca este mai scumpa decat Octavia Tour. Motivul ar fi urmatorul: va avea un pret estimativ mult mai mare pe piata fata de un model aparut anterior chiar daca sa zicem ele au fost fabricate sau cumparate in aceaasi perioada. Daca tot mergi la dealerul Opel incearca sa iei in vizor si noul Opel Astra (asta daca iti place cum arata biggrin.gif ). Astept impresiile tale dupa vizita la showroom.
Cristi72616
Salut.
Am si eu nevoie de un sfat.
Mi-am cumparat de curand un Opel Astra Caravan 1.7 CDTI de afara.
In cartea masinii scrie la prima revizie la 30.000km au bagat ulei 0w40.
La a doua revizie la 62.000 au bagat 10w40. In carte scrie ca urmatoarul schimb de ulei trebuie sa-l fac la 90.000. Ideea e ca indicatorul de ulei de pe bord sta aprins dupa ce pornesc motorul cam 4-5 secunde. Am verificat uleiul si e putin deasupra nivelului minim. As vrea sa schimb uleiul pentru ca am citit ca daca se merge preponderent prin oras e indicat sa-l schimbi la 10.000 . Ce ulei e mai bine sa bag 0w40 sau 10w40?
Multumesc.
gabi67272
Am o astra g 2003,1,7 diesel,de curand nu imi mai merge servodirectia.Am fost cu ea la service-si m-a lasat motorasul electric care pune pompa in functiune.Acest motor vine cu tot cu vasul cu lichid hidraulic si nu mai stiu ce.Va rog,puteti sa ma indrumati unde pot gasi second-hand unul?
Mihai52522
uleiul are 2 vascozitati: la rece (0-10) si la cald (30-40). Un ulei 10w40 e bun de la -15C , iar unul 0w40 merge si la sub -30C. Acum depinde de tine cat margi pe an si daca crezi ca la iarna nu va fi mai frig de -15C.
nicolae70534
salut!?!? m-am izbit de o problema... de fapt mai multe...Poate s-a mai lovit cineva de asa ceva.
1. pentru masina din demnatura.... la viteza constanta.. cand iau piciorul de pe acceleratie, de ceva vreme, am observat ca incetineste foarte mult, mai mult ca alte dati;
2. rotile din fata se incalzesc foarte repede.... dupa 25 km in oras suruburile de la roti sunt fierbinti...
3. la rotile din fata am observat foarte mult praf negru... (e posibil sa-i spuna gudron??) anormal de mult!?!? ce poate fi?? a mai intalnit cineva asa ceva??
multumesc!?!/
eddie
Placutele de frana blocate ?
Bogdan9
La ce service Opel ai fost ? Daca ai fost la un service autorizat cum de nu ti-au recomandat cei de acolo o varianta optima ?

Daca ai fost la Dibas verifica sa vezi daca n-ai ramas faca suruburi sau alte chestii ale masinii, sunt cam cleptomani si fura mult de la clienti.

Du-te la Erebus si ia-l pe un baiat de la tehnic si intreaba-l cum te poate ajuta, sunt despuiati la minte si super amabili daca stii sa vorbesti.

Asa daca vrei de capul tau sa cauti SH-uri pentru Astra G poti incerca pe BD Turnu Magurele mai sus de capatul troleului 74, la timpuri noi in spate, pe mihai bravu la arabi etc.

Succes
Mandula
@ Liviu-Razvan:

Pai citeste cele 38 de pg. ale subiectului si vei afla ce cred o gramada de oameni despre propriul Astra. Sintetizand eu, raportul pret/calitate pentru o compacta e imbatabil in momentul asta.

Daca intentionezi sa faci CASCO (fapt extrem de probabil, fiind masina noua si in considerarea realitatilor de pe la noi), sa mai pui la socoteala cca 550-600 E (atat e CASCO pe un an, platibil, de obicei, in functie de asigurator, in 3, 4 sau 12 rate).

Sa mai pui la socoteala si inmatricularea provizorie, aia definitiva, RCA, rovinieta, plus alte chestii pe care probabil o sa le ai de achizitionat (de ex., mp3 player, boxe, covorase, huse, extinctor, trusa, triunghiuri).

Succes ! Sper sa faci alegerea corecta biggrin.gif !
florin55503
QUOTE(nicolae70534)
salut!?!? m-am izbit de o problema... de fapt mai multe...Poate s-a mai lovit cineva de asa ceva.
1. pentru masina din demnatura.... la viteza constanta.. cand iau piciorul de pe acceleratie, de ceva vreme, am observat ca incetineste foarte mult, mai mult ca alte dati;
2. rotile din fata se incalzesc foarte repede.... dupa 25 km in oras suruburile de la roti sunt fierbinti...
3. la rotile din fata am observat foarte mult praf negru... (e posibil sa-i spuna gudron??) anormal de mult!?!? ce poate fi?? a mai intalnit cineva asa ceva??
multumesc!?!/


s-ar putea sa fie placutele blocate. daca se incalzesc nu e o problema la mers in oras cu multe opriri e normal. praful negru e de fapt lichid de frana cu praf. sterge-l si apoi mergi cu el. daca apare imediat s-ar putea sa ai niste mici scapari de lichid.

ai schimbat placute discuri?
gabi67272
Din nefericire sunt din Bacau,Bucurestiul e departe,mersi.Poate gasesc pe aici ceva!
booneK9
Colegi forumisti,

Din experienta voastra, care este service-ul care are ... servicii de mai mare calitate? Ma refer la atentia pe care o acorda in interesul clientului...

N-am mai facut revizii si nu as vrea sa incerc cine stie ce experiente neplacute.

Multzam fain
Andrei59324
Incearca la un parc de dezmembrari auto.....daca erai din Buc iti recomandam caeva.....dar asa,..imi pare rau.
andrey74344
Mii de scuze ca deschid din nou subiectul dar nu stiu pe cine sa mai intreb:cum am spus, am un astra g 1,7 dti fabr.2000,si nu pot intelege de ce la ceasurile mele de bord nu se aprinde niciodata "conturul de masina cu o cheie in interior" asa cum spuneti voi ca e normal ,cel putin cand pui contactul?
Am luat manualul si am citit ca in momentu in care imobilizatorul nu poate sa citeasca cipul din cheie ,acel indicator incepe sa licare.am demontat cheia, am scos cipul din cheie si am incercat sa o pornesc:normal ca masina nu a mai pornit,DARin loc sa licare la bord acel contur de masina,ainceput sa licare acela cu motorul.
Va rog din nou pe cei care aveti un model asemanator sa-mi spuneti daca voua vi se aprinde sau daca ati vazut vreodata aprins la masina voastra acel indicator
Esta posibil ca unele modele sa nu aiba acest indicator din fabrica
????????
MULTUMESC
adi.mitrea
Exita posibilitatea ca la masina ta sa lipseasca becul de acolo...
E o varianta blush.gif

Rezolvare: mergi in service si verifica daca becul exista si daca DA, de ce nu se aprinde el cand trbuie.
Succes
Valeriu Razvan61497
QUOTE(andrey74344)
salutare, am si eu nevoie de cateva sfaturi si pareri......am un astra g 1.7 dti si am gasit cateva picaturi de uli in instalatia de racire.stiu ca "Valeriu Razvan61497" a scris mai devreme ca a patit acelasi lucru dar l-a remediat.poti sa imi spui care a fost defectul sau ce ai facut?pls


Salut si scuze daca cumva raspunsul meu a ajuns prea tarziu dar poate nu (nu am mai intrat demult).
Am avut garnitura de chiuloasa ciupita si am inlocuito dar am inteles ca ar mai fi o cauza si anume ca undeva la filtrul de ulei mai exista un oring sau garnitura nu mai stiu exact cum se numeste dar se poate ciupi si aiai si atunci te-ar costa mai putin. la mine inlocuit garnitura chiuloasa , radiator nou, rectificat chiuloasa + manopera = 13.500.000 la service autorizat + garantie.

Sper sa te coste mai putin
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Dan71857)
bine v-am regasit:) .. nu am scris de mult timp insa am citit cam tot ce s-a scris pe aici ... masina inca nu am reusit sa o dau .. am primit oferta de opel corsa de 75 cp pe benzina... din 2004 ar trebui sa mai dau cam 500 euro ! credeti ca se simte mult diferenta dintre un astra si un corsa? drive test nu pot sa fac pentru ca nu am 1 an de cand am luat permisul dar mi-ar placea sa aud pe cineva care a mers cu ambele masini! sunt in mare dilema abia astept sa o dau si sa iau altceva sper mai bun si fara probleme...

De cateva zile am mai observat ceva ! cand sunt in mers de obicei am observat printre blocuri pentru ca nu e viteza mare si pot tine capul pe geam smile.gif cand virez fie stanga fie dreapta se aude un sunet metalic... nu toncanit si ca si cum as avea niste bilute de metal intr-o alta bila de meta mai mare! .. ce poate sa fie??? chiar ma sperie pentru ca de afara se aude detul de tare! astept un mesaj de la voi cat mai repede daca stiti despre ce e vorba! multumesc


De obicei daca se aude numai la viraje sar putea sa fie planetarele.
Valeriu Razvan61497
QUOTE(florin55503)
QUOTE(nicolae70534)
salut!?!? m-am izbit de o problema... de fapt mai multe...Poate s-a mai lovit cineva de asa ceva.
1. pentru masina din demnatura.... la viteza constanta.. cand iau piciorul de pe acceleratie, de ceva vreme, am observat ca incetineste foarte mult, mai mult ca alte dati;
2. rotile din fata se incalzesc foarte repede.... dupa 25 km in oras suruburile de la roti sunt fierbinti...
3. la rotile din fata am observat foarte mult praf negru... (e posibil sa-i spuna gudron??) anormal de mult!?!? ce poate fi?? a mai intalnit cineva asa ceva??
multumesc!?!/


s-ar putea sa fie placutele blocate. daca se incalzesc nu e o problema la mers in oras cu multe opriri e normal. praful negru e de fapt lichid de frana cu praf. sterge-l si apoi mergi cu el. daca apare imediat s-ar putea sa ai niste mici scapari de lichid.

ai schimbat placute discuri?



Placutele raman blocate pentru ca pe cilindrul de la etrier au aparut impuritati(sau mici pori de rugina) si nu ii mai da voie acestuia sa se retraga in momentul cand iei piciorul de pe frana deci trebuie sa dai jos placutele sa scoti cilindrul care actioneaza asupra placutelor sa il cureti eventual sa schimbi garniturile care le gasesti pe acolo sa remontezi totul la loc si sa faci o tura biggrin.gif
Lucia75521
QUOTE(Liviu-Razvan74973)
in primul rand buna seara. e prima data cand intru pe acest forum si de aceea imi cer scuze daca incep cu stangul, dar vreau joi sa ma duc ,aici la noi in craiova, la un dealer Opel si sa comand un Opel Astra II clasic TwinSport 1.4 16V. Ce parere aveti despre aceasta masina?Isi merita banii?dispun de 11000 Euro si vreau sa imi iau o masina noua si asta mi s-a parut cea mai potrivita masina in ceea ce priveste raportul calitate/pret. Ce sfaturi puteti sa imi dati si mie ca sa pot porni cu dreptul? Va multumesc mult pt rabdarea pe care ati avut-o si pt sfaturi.O seara cat mai placuta.

Buna seara,
Si eu sunt tot o ,,pioniera,,pe acest forum si salut pe toata lumea!
Luna trecut am facut si eu comanda de aceeasi masina ,cu aceeasi motorizare dar,nu o am inca. :evil: Daca dvs. ati intrat in posesia masinii ne puteti impartasi si noua parerea? eu cred ca ma facut alegerea cea mai buna vis-a-vis de raportul calitate/pret.
Toate cele bune !
florin55503
sau exista posibiliatea sa se blocheze pistonasul din cauza ca exista vreo conducta infundata sau ceva de genul asta. sau mai grav poate fi repartitorul
marius34515
[/quote]
praful negru e de fapt lichid de frana cu praf. sterge-l si apoi mergi cu el. daca apare imediat s-ar putea sa ai niste mici scapari de lichid.[/quote]

Hi hi .. smile.gif Nu prea are cum să fie lichid de frâna cu praf ...
Lichidul de frâna nu are ce căuta in afara instalației de frânare ...

Praful negru e de la uzura placuțelor (de mergeți mult pe autostradă cu viteze de 150-200, și folosiți bine frâna, o să aveți jenți negre de tot...). E tare păcătos, ca se lipește bine de tot pe geantă/capac, și e bătaie mare de ceap de dat jos după vreme îndelungată. Dați-l jos repde și frecvent! (de ex, la benz OMV,la spălătoria manuală, vă ia o cartelă și 3 minute să spălați doar jențile) wink.gif
gabi67272
Salut.Stie cineva unde sa gasesc o pompa electrica de servodirectie pt astra g/2003 1,7 diesel second hand?La benzina e aceeasi ca la diesel?
Baby Blues
Chiar daca probabil o mai fi fost pusa intrbarea ma risc sa intreb: cate bucse se afla pe Astra(fata,spate). Sincer va spun de cand am luat masina nu m-am uitat pe sub ea(s-a uitat mecanicul) si nici nu am fost curios sa intreb. Si daca cineva stie si cam cat costa un schimb complet (fara manopera) as fi incantat sa aflu.
octavian55425
saluatare, am si eu o rugaminte, daca poate sa-mi spuna si mie cineva cat costa asigurarea casco la un opel astra g de prin 2000 si ce parere aveti de motorul de 1.6 16v pe benzina
masina urmeaza sa o achizitionez si vreau si eu parerile posesorilor
florin55503
pai casco se face la valoarea masinii.asa se calculeaza rata. mai exact la valoarea la care ti-o evalueaza sau o declari.
Ciprian42576
Salutare!

Eu am casco la opelul meu, si ma costa 500 de euro pe an! masina e din 2001, caravan.
Am si eu o intrebare, poate gasesc un raspuns.

Dupa ce se incalzeste motorul(diesel Y17dt), se opreste si nu mai vrea sa porneasca pana nu se raceste. Ati avut asemenea problema?
Precizez ca nu se aprinde nici un bec la bord, ci pur si simplu se opreste.

Si va rog daca aveti vreun mecanic bun, care sa se priceapa la motoarele astea, dati-mi si mie un nr de tel, sau o adresa de contact, ca m-am saturat de mecanici de 2 bani, iar la serviceuri mari tre sa astepti cel putin o sapt dupa programare.

Va multumesc!
O zi buna, si fara probleme!
gabi67272
Am pe cineva care ajunge in Bucuresti,imi puteti indica unde pot incerca pt pompa de servodirectie astra g din2003 1,7d sh?
Cristi72616
QUOTE(octavian55425)
saluatare, am si eu o rugaminte, daca poate sa-mi spuna si mie cineva cat costa asigurarea casco la un opel astra g de prin 2000 si ce parere aveti de motorul de 1.6 16v pe benzina
masina urmeaza sa o achizitionez si vreau si eu parerile posesorilor


Asigurarea se calculeaza pe baza valorii la care este catalogata masina.
La mine a fost in felul urmator:
- cazul 1: masina a fost evaluat la 13k euro si asigurarea era cam 700 euro pe an;
- cazul 2, dupa negocieri: masina a fost evaluata la 11k, iar asigurarea este 500 euro pe an.
Ciprian42576
vreau sa ii dau un nr de tel lui gabi, cum pot sa o fac?
Ciprian42576
m-am prins, si i-am dat un mp!
10Q
Radu36329
QUOTE(nicolae70534)
salut!?!? m-am izbit de o problema... de fapt mai multe...Poate s-a mai lovit cineva de asa ceva.
1. pentru masina din demnatura.... la viteza constanta.. cand iau piciorul de pe acceleratie, de ceva vreme, am observat ca incetineste foarte mult, mai mult ca alte dati;
2. rotile din fata se incalzesc foarte repede.... dupa 25 km in oras suruburile de la roti sunt fierbinti...
3. la rotile din fata am observat foarte mult praf negru... (e posibil sa-i spuna gudron??) anormal de mult!?!? ce poate fi?? a mai intalnit cineva asa ceva??
multumesc!?!/


Nu stiu daca ti-a raspuns cineva pana acum, dar dupa semne, ai blocate placutele pe discuri, sau o defectiune in sistemul de franare, eu iti recomand s-o duci la doctor wink.gif

Modificare:
Da, acum am vazut ca ti-au raspuns.
andrey74344
Multumesc pentru raspuns Valeriu Razvan61497,sper sa fie doar acel o-ring biggrin.gif
Aveti idee cam cat costa MAF-ul (DEBITMETRUL )????
Valeriu Razvan61497
QUOTE(andrey74344)
Multumesc pentru raspuns Valeriu Razvan61497,sper sa fie doar acel o-ring biggrin.gif
Aveti idee cam cat costa MAF-ul (DEBITMETRUL )????


debitmetrul pentru 1,7tdi e in jur de 400 ron daca nu ma insel
Darius76093
Buna ziua,
Nu stiu in ce masura va pot ajuta, dar poate totusi va intereseaza biggrin.gif Am comandat si eu un Opel Astra II Classic acum 2 luni si saptamana trecuta a ajuns. Pana acum nu am decat cuvinte de lauda despre ea, ce-i drept nu am decat 1400 km parcursi. Singura diferenta e ca eu am comandat varianta disel adica motorul 1,7 CDTI ( 80 CP ). La turatii mai mari sau la rece motorul este putin zgomotos insa o data ce motorul este cald motorul scoate un sunet placut la ureche. Caroseria este bine stransa adica la drumurile noastre care sunt cam pline cu gropi, nu se aud tot felul de zgomote in habitaclo in momoentul in care treci peste niste denivelari sau gropi asta datorandu-se in mare parte si materialelor de buna calitate din interiorul masinii. Tinuta de drum excelenta, directie sigura, sta foarte bine in curbe si performante medii ale motorului dar in acelasi timp si satisfacatoare daca le luam in raport cu calitatea si pretul lor. Eu ca un proaspat proprietar va doresc sa aveti parte de masina si mai ales fara incidente majore biggrin.gif
adi.mitrea
Pe la 2100 de km au inceput sa-mi scartaie portierele... cu tot cu materialele de calitate folosite. De noua, vibreaza gura de ventilatie de la picioarele pasagerului. :minigun:
Calitatea de fabricatie la Astra a scazut (opinie proprie). Pe o scara de la 1 la 10 ma declar 7 multumit de masina.
Intradevar suspensia si sasiul sunt foarte misto. blush.gif

A ta e hatch, caravan sau sedan?
Poate o treci in semnatura biggrin.gif
Darius76093
QUOTE(adi.mitrea)
Pe la 2100 de km au inceput sa-mi scartaie portierele... cu tot cu materialele de calitate folosite. De noua, vibreaza gura de ventilatie de la picioarele pasagerului. :minigun:
Calitatea de fabricatie la Astra a scazut (opinie proprie). Pe o scara de la 1 la 10 ma declar 7 multumit de masina.
Intradevar suspensia si sasiul sunt foarte misto. blush.gif

A ta e hatch, caravan sau sedan?
Poate o treci in semnatura biggrin.gif

E hatch smile.gif am sa o trec la sematura si referitor la ce spuneai tu despre calitate nush ce sa iti zic sar putea sa ai dreptate smile.gif nush mie miau spus ca masinile sunt fabricate in Polonia acuma nu shtiu daca modelele anterioare erau fabricate tot acolo sau spre ex. in Germania dar daca modelele mai vechi erau facute in Germania e clar ca nu mai au aceasi calitate. Am si eu o intrebare de cateva zile am observat un lucru: Uneori in momentul in care apas pedala de frana ( o apasare usoara ) se aude un tacait si se simte o batie in pedala. Daca apas mai tare atat sunetul cat si bataia dispar. Site cineva ceva despre acesta chestie ? Mentionez ca masina e noua si am 1400 Km rulati cu ea. Multumesc anticipat biggrin.gif
adi.mitrea
Astra Classic se asambleaza in Polonia fata de trecut, cand, se fabrica in Germania.
Scaderea calitatii nu e neaparat justificata de schimbarea locului asamblarii. Nu stiu ce sa zic...

Referitor la chestia cu pedala... nu e de gluma cu franele, mai bine mergi la service. La mine nu se intampla ce spui tu.
Ai testat ABS-ul? Iti place cand/cum actioneaza?
Baby Blues
Ma poate lamuri cineva pls cum e cu bucsele la Opel Astra? Cate sunt si cam cat cost (fata spate)?
andrey74344
salutare ,
apelez din nou la voi cei din forum care va pricepeti:
---am probleme cu MAF-ul ,pe la 160km/h se aprinde becul de la motor iar la diagnoza a aparut pe calculator" MAF error"
-un amic mi-a dat un MAF pe care il avea , dar nu gasesc codul pe net,si nu stiu daca e compatibil cu motorul meu"y17dti"
-iata codul de pe MAF:bosch F 00C 2G2 029 {MENTIONEZ CA ACEST COD ESTE SCRIS PE PIESA DIN INTERIOR, NU DE PE CILINDRUL IN CARE E PRINSA}
-DACA MA PUTETI AJUTA SA-MI SPUNETI DACA E SAU NU COMPATIBIL,VA MULTUMESC.
cosmin51649
buna ziua, am 3 probleme.

stergatoarele scartaie ca naiba indiferent daca ploua foarte tare sau doar picura putin, insa are momente cand scartie ft tare si momente mai rare, cand nu scartie de loc. le-am cumparat de la o benzinarie nu mai stiu care acum vreo 6 luni. ma prinsese o ploaie pe la brasov de nu vedeam in fata si ma disperau stergatoarele vechi ca scartaiau ft ft tare, asa ca am oprit si am luat niste stergatoare la 500 de mii care initial au fost ft ft bune. comcluzia e ca am vazut pe la masinile mai noi niste stergatoare mai smechere, parca doar din bucata de cauciuc. sunt bune? scumpe? unde gasesc?

unde gasesc si eu o alarma nu foarte scumpa, dar care sa se activeze de la telecomanda deja existenta. cheia cu telecomanda de la opel are doua butoane de inchidere si deschidere si nu as vrea sa mai agat inca o telecomanda la breloc. si de altfel majoritatea telecomenzilor arata urat, ca altfel nu m-ar deranja.

a, si de fapt problema cea mai mare este ca atunci cand las masina in panta, de obicei cu spatele in vale, daca o bag intr-a cincea, cu motorul oprit, bineinteles, si iau piciorul de pe ambreiaj si frana, o ia la vale. mai greu asa, dar chestia e ca bagata in viteza o ia la vale. intr-a 4 mai greu, intr-a 3 si mai greu, si intr-a doua aproape deloc.
motorul e 1.7 dti. stiti care ar putea fi problema? ceva care sa ma ingrijoreze?
adi.mitrea
Referitor la faptul ca masina ti-o ia la vale in treptele superioare de viteza este normal. Este vorba de raportul de demultiplicare. De accea este indicat sa lasi masina in treapta I, II sau in marsarier.

Bafta!
Darius76093
QUOTE(adi.mitrea)
Astra Classic se asambleaza in Polonia fata de trecut, cand, se fabrica in Germania.
Scaderea calitatii nu e neaparat justificata de schimbarea locului asamblarii. Nu stiu ce sa zic...

Referitor la chestia cu pedala... nu e de gluma cu franele, mai bine mergi la service. La mine nu se intampla ce spui tu.
Ai testat ABS-ul? Iti place cand/cum actioneaza?


Da am testat ABS-ul si sincer nu nu stiu ce sa spun.... nu pot sa zic ca nu opreste la timp sau ca puterea de franare este scazuta insa si atunci cand apas brusc si cu forta pedala de frana ( sa zicem pe un drum cu nisip unde aderenta este scazuta si unde este normal ca ABS-ul sa intre in functiune si pedala sa trepideze ) se aude acelasi zgomot chiar dupa ce masina sa oprit complect cam inca 1-2 secunde ( zgomotil e ceva asemanator cu a 2 tije metalice care se lovesc repetat ) oricum saptamana asta trec pe la service. Multumesc oricum de sfat biggrin.gif
Radu36329
QUOTE(cosmin51649)
buna ziua, am 3 probleme.

stergatoarele scartaie ca naiba indiferent daca ploua foarte tare sau doar picura putin, insa are momente cand scartie ft tare si momente mai rare, cand nu scartie de loc. le-am cumparat de la o benzinarie nu mai stiu care acum vreo 6 luni. ma prinsese o ploaie pe la brasov de nu vedeam in fata si ma disp............................................................................
............
..................................................................
motorul e 1.7 dti. stiti care ar putea fi problema? ceva care sa ma ingrijoreze?



Stergatoartele de care zici tu sunt cele de pe Passat sua Octavia. Din ce am inteles se pot monta si pe bratele vechi cu un adaptor, pretul lor este insa cam dublu fata de cele normale.
Problema la tine e ca ai stergatoare proaste acum. Du-te la Opel si ia-ti de la ei, ceva mai scumpe, dar daca-s venite de afara ca piesa de schimb Opel sunt foarte bune.
Altfel la Agip gasesti Valeo, cam 600 000. Eu le am de 2 luni si sunt foarte multumit. Nu stiu insa cat o sa reziste in timp.
La Metro gasesti si Bosch dar sunt scumpe.
Dragos45550
se pare ca si eu pierd un pic freon,am pe radiatorul de ac un por mic,cat un varf de ac;am fost la service si mi a pus o solutie" de lipit " asa..pe afara,sa vedem cat tine..mi s a spus ca nu prea pot fi lipite si ca daca se lipeste ,tzine o perioada scurta,dupa care problema revine;deci solutia este schimbarea radiatorului de AC;alte solutii ? sad.gif
mersi salut
Radu36329
NU baga nici un fel de solutie in interiorul radiatoarelor. Eu am pus una americana in radiator si am terminat circuitul de racire.
smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.