Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Baby Blues
Si mie mi se pare curios. Am vb cu "Pegasus" din Romania. Ei au spus ca nu au stiinta de asa ceva.I-am trimis mail irlandezului sa-mi trimita copii dupa acte. Astept noi sfaturi. Multumesc!
PS: Nu am gasit pe net nimic rau de "Pegasus". Daca vrei poti sa-mi trimiti niste link-uri pe care le-ai gasit tu.
Baby Blues
Am cautat pe internet si am gasit "Pegasus". Pare a fi o firma de (EXPEDITII SI CURIERAT / EXPRESS & COURRIER SERVICES)
. In Romania de asemenea exista "pegasus". Ce mi se pare curios e ca "Irlandezul nu-mi cere bani. Pretul pare sa fie nici mare, nici mic. Nu stiu ce sa mai zic. Sper sa nu ma entuziasmez degeaba.
Baby Blues
MI-A CERUT BANI! In sfarsit s-a dat pe fata. Mi-a cerut 3400 de E. Dati-va cu parerea ce sa-i scriu inapoi biggrin.gif . Eu cred ca ar trebui sa-mi dati o adresa cu un dictionar de trivialitati romano-englez. Pai astia chiar sunt prosti. Credeti ca exista fraieri care sa dea un depozit de 3400 de E?
Asta mi-a scris:
"Hello Adrian,
Thank you for your interest in buying my car but since I want a fast sale I already crated the car and at this time the car have all the shipping and insurance fees paid by me and is ready to go. Unfortunately I cannot send you the copies requested below because I have all the original papers in the car and I did not saved a copy of the registration but I assure you that the car is not stolen and have clear title. Also for security reasons mobile.de advise to not send copies of the registration. I can send you the car for inspection with all the original papers as soon i will have the confirmation that you made the deposit (3400 EUR) at the shipping company. From the moment you receive the car I will offer you 10 days to inspect it at any service you want. After this 10 days if you decide to keep it you just inform Pegasus Cargo Ltd. about that and they will give me the money. If you decide to send it back (but I don't think that you'll send it because you'll have to believe me..you'll love the car) I will pay the shipping back on my expense and Pegasus Cargo Ltd. will give you the money back. If you are agree I will need your shipping address and your name in order to put Pegasus Cargo Ltd. in contact with you and they will give you all the payment and shipping details. I will wait your reply.
Regards"
PS: Promit sa nu- scriu pana nu-mi trimiteti ce anume sa-i scriu inapoi. biggrin.gif. Sa-i scriu ca ma duc eu dupa ea? biggrin.gif Ca deja ma aflu la aeroport si ajung in 5 ore in Dublin? biggrin.gif Sau .........?
Baby Blues
asta ar fi fost masina :evil:
Baby Blues
:evil:
Geroge73919
Frumos ... da-mi mailul lui sa o cumpar eu ... glumesc bicycle.gif :bandit: :ban:

PS Stie cineva de unde se poate cumpara o consola de bord argintie ca in imaginea 2 ?
vma
Deci nu cred ca mai este nevoie sa iti dau link-urile smile.gif
Asa ca o sa ii raspund lui Geroge73919: ebay smile.gif
Uite un exemplu http://cgi.ebay.de/Mittelkonsole-aus-Opel-...1QQcmdZViewItem
Baby Blues
Pacat ! Mi-ar fi placut un Astra cu motor de 2.2. Nu prea am vazut prin Romania.
Vectra da. Daca are cineva as fi curios de niste informatii despre cum se comporta.
VMA cu "V" biggrin.gif - Nu stiu boaba nemteste. poti sa-mi spui daca se poate modifica in engleza? (ma refer la link-ul de e-bay)Si daca da de unde . Daca nu cat este pretul? biggrin.gif Merci!
Dragos45550
e clar ca toata treaba cu masina e o mare teapa ; nu iti da nimeni asa o masina " pe degeaba" oricat de dornic sa o vand ar fi el smile.gif

daca ai luat masina(anuntul) de pe mobile.de si nu avea adresa exacta , numar de telefon , etc etc , era de la un privat aveai doar o adresa de mail s. a....poti sa inveti toate injuraturile posibile in romana sincer ,nici macar engleza , si sa ii spui ca ii trimiti un pachet special pe nava aia cu" urarile de bine" de la toti de aici smile.gif

nu cred ca a spus nimeni nimic despre faptul ca mailurile tale au ceva legatura cu mobile.de;daca el vrea sa iti trimita copie dupa talon sau nu , tine strict de el , in nici un caz ii poate sugera mobile sa nu trimita copii...
e ca si cum la noi pe site la autovit sau altele de genul (nu vreau sa le fac reclama) ne ar spune aia , inainte sa postam un anunt , ca ar fi bine sa nu punem copiile actelor smile.gif

e pe fata rau de tot...
nici nu are sens sa te mai stresezi ;salut si mai bine daca vrei , cauta o masina...."pe bune" smile.gif
Baby Blues
Nu ma stresez ! Problema este ca ar trebui sa stim si noi sa facem diferenta intre tepe. Sa stii ca faptul ca nu vrea sa dea copii dupa actele masinii si toate celelalte pana la a cere bani deja sunt pentru fraieri.
Nu l-am injurat inca. I-am scris ca as vrea sa fac afacerea si sa-mi spuna modalitatea de plata . Sunt curios ce spune si pana unde se intinde. Cum am putea mediatiza negativ site-ul ala fals? Cu Pegasus. Are rost?
CatalinKRK
Da, am cautat si eu pe google si am dat peste asta:
http://forums.justcommodores.com.au/showthread.php?t=15649

Smecheria e veche, poate fi chiar niste romani p-acolo. Cu western union mergea cel mai usor ca se scotea banii chiar daca se folosea parola sau alte chestii. Acum vreo 4-5 ani, cand eram prin facultate, astea erau in floare si chiar mi s-a propus sa particip si eu la scheme d-astea, ca stiam mai multa engleza. La mine in orasul natal, Alexandria, devenise atractie locala. Sunt 100% sigur ca e smecherie.

Pegasus Romania nu cred ca are vreo legatura cu englezii...Cel mai probabil plata va fi facuta catre un pegasus asemanator celui de pe site. Pe site scria ca pegasus e listata la bursa, deci nu are cum sa fie ltd. Probabil firma originala (cu site-ul) e plc iar cea "fantoma" e ltd.
vma
nu se poate modifica in engleza. exista ebay.com dar este din america si mai este ebay.co.uk care e din Regat. Chestia este ca nu prea vor sa trimita in Romania decat foarte putini. Cel mai bine ar fi daca ai avea un prieten in Germania care sa poata sa iti faca comanda dupa aia sa ti le trimita printr-un autocar. Pretul la produsul respectiv este licitat. care da mai mult. Dar se gasesc si cu pret fix. Eu am gasit tot setul de fete care imita aluminiul la 59Euro + taxe de transport cel mai ieftin. taxa de transport e vre-o 20E ca e putin mai voluminos si mai e 20E drumu cu autocarul.
Baby Blues
Pacat ca nu stiu boaba germana. Si asa cu prieteni mi-e lene sa ma comlic.
Nu mai mi-a scris irlandezul . Si-a dat seama ca m-am prins.
CATALIN-Nu ma pricep la detalii dar grosolana fapta de inselcaiune ar trebui privita de pe luna nu de pe Pamant cu microscopul. biggrin.gif
adrian4u82
Sa laud shi eu mashinuta mea?!

Week-end-ul trecut am mers tot la mare am facut plinul in Bucuresti shi am reumplut rezervorul in Pitesti (Bucuresti-Mare-Pitesti). Prin Costinesti nu spun cat m-am invartit. In Pitesti, dupa 760 km am pus exact 45 l benzina, media ar fi de 5,9%. Mai mentionez ca la dus nu am depashit 120-125km/h iar la intoarcere pe A2 am mers intre 120-190km/ora
190km/h cam 20km iar in rest 120-160.

Mai incerc un drum de aprox. 1000km Pitesti-Rm.Valcea-Sibiu-Deva-Arad-Timisoara si retur week-endul viitor. Promit ca am sa revin cu detalii.
vma
Dupa ce pornesc masina, inca 20-30 de secunde imi sta martorul asta aprins: . Am observat ca se aprinde si daca sta masina mai mult in relanti (se aprinde cam dupa 5-6 minute de relanti). Dupa cate am inteles din carte e ceva pe la sistemul de evacuare (catalizator...).
A mai patit cineva chestia asta?
Mersi!
florin55503
QUOTE(vma)
Dupa ce pornesc masina, inca 20-30 de secunde imi sta martorul asta aprins: . Am observat ca se aprinde si daca sta masina mai mult in relanti (se aprinde cam dupa 5-6 minute de relanti). Dupa cate am inteles din carte e ceva pe la sistemul de evacuare (catalizator...).
A mai patit cineva chestia asta?
Mersi!



de obicei se apinde chestia aia de la motorina proasta sau a prins vre-un gunoi. la pejo o patesc destul de des.

2.2 dti are un comportament foarte placut pentru mine de exemplu (cel de 125 de cai pt ca am ciciti ca exista si un 2.2 dti de 155 cai cai). nu are expolzia pe care o are un tdi de 130 de cai dar daca o tii in ture relativ inalte vei fi uimit. din pacate nu e renatabil (mai bine zis nu va fi rentabil)din punct de vedere fiscal
booneK9
Pt vma: Acela e martor de catalizator. Daca se aprinde din cand in cand nu e motiv de mare ingrijorare. De obicei apare din cauza mersului in regim de oras, unde apare (in general) un oarecare fenomen de sub-turare. Din aceasta cauza catalizatorul se cam imbacseste. Rezolvarea e o plimbare putin mai sportiva, dupa care, pentru verificare, poti sa opresi si sa repornesti motorul.
Asa stau lucrurile la motoare pe benzina, dar nu bag mana in foc ca lucrurile stau asa si la diesel-uri. Si totusi, n-am nici un motiv sa cred ca ar fi altfel.
Radu36329
Treaba cu irlandezul e teapa, suna la fel ca cea pe care ox stiam eu cu Smart-ul, numai ca acolo vroia banii prin Western Union. biggrin.gif

Cei de la Western stiu de tepele astea, ei l-au pus in tema pe amicul meu.

Astra 2.2DTi am vazut eu in Bucuresti. Si pe mine m-a mirat. Se misca frumos dar nu poti sa-ti dai seama pana nu bagi picioarele in ea. Asa din spate da bine.

smile.gif
vma
azi am fost pe circuit si i-am dat sportiv devil.gif
am uitat sa ma uit daca se mai aprinde ala.. O data s-a oprit si nu a mai pornit decat trasa poate este intradevar un gunoi acolo inauntru... O sa ma duc mai incolo in oras si o sa vad daca se mai aprinde.
Ritter85459
Poate ar trebuii sa te opresti pe la un test (la Temeco e 60 RON) si legata la calculator poate sa iti spuna ce nu i place la calc de iti aprinde becul.
Sigur vei gasi dupa aia remediul potrivit...
mm85516
Dear sirs :

we have obtained your address from internet and are now writing you for the establishment of business relations .
we are china company mainly producing circular cone Roller bearing, the British system circular cone Roller bearing, outside the spherical surface bearing 。 along with the service development, the product quality enhancement and the service consummation, more and more many overseas customers has started to like our product. The product mainly exports country and the area and so on the Thailand, Indonesia, Pakistan,
Our products have high quality and competitive price .

if you want to learn more ,please visit our homepage .
http://www.bearing2.com

your early reply will be highly appreciated.

Yours sincerely

MAYER ZHAO

SALES

SHANDONG TONGLIAN BEARING FACTORY
ADD: N0.207,Dongxing Street,Linqing City,Shandong Province,CHINA
Postcode: 252600

TEL: 0086-635-2414666
FAX: 0086-635-2413506

http://www.bearing2.com

EMAIL: zhaomayer@yahoo.com.cn
mm85516
Dear sirs :

we have obtained your address from internet and are now writing you for the establishment of business relations .
we are china company mainly producing circular cone Roller bearing, the British system circular cone Roller bearing, outside the spherical surface bearing 。 along with the service development, the product quality enhancement and the service consummation, more and more many overseas customers has started to like our product. The product mainly exports country and the area and so on the Thailand, Indonesia, Pakistan,
Our products have high quality and competitive price .

if you want to learn more ,please visit our homepage .
http://www.bearing2.com

your early reply will be highly appreciated.

Yours sincerely

MAYER ZHAO

SALES

SHANDONG TONGLIAN BEARING FACTORY
ADD: N0.207,Dongxing Street,Linqing City,Shandong Province,CHINA
Postcode: 252600

TEL: 0086-635-2414666
FAX: 0086-635-2413506

http://www.bearing2.com

EMAIL: zhaomayer@yahoo.com.cn
Florin82717
Am si eu o nedumerire: cind virez stinga/dreapta se aude un tiuit care nu stiu de unde vine. Daca las volanul in pozitia normala nu se mai aude nimic. As vrea sa stiu daca e ceva normal sa se auda asa, iar daca nu, cam care ar fi cauza.
Geroge73919
QUOTE(Florin82717)
Am si eu o nedumerire: cind virez stinga/dreapta se aude un tiuit care nu stiu de unde vine. Daca las volanul in pozitia normala nu se mai aude nimic. As vrea sa stiu daca e ceva normal sa se auda asa, iar daca nu, cam care ar fi cauza.



Sa fie oare servo ?


PS loool :ban:
Florin82717
QUOTE(Geroge73919)
Sa fie oare servo ?


PS loool :ban:


Dupa cum ai vazut in titlul mesajului, stiu ca e de la servo, dar ma intereseaza daca e ceva anume, pentru ca pe calculator nu da nici o eroare la servodirectie.
Geroge73919
QUOTE(Florin82717)
QUOTE(Geroge73919)


Sa fie oare servo ?


PS loool :ban:


Dupa cum ai vazut in titlul mesajului, stiu ca e de la servo, dar ma intereseaza daca e ceva anume, pentru ca pe calculator nu da nici o eroare la servodirectie.

E absolut normal , stai fara grija, poate ai observat ca "tiuitul " devine mai pronuntat pe masura ce brachezi spre maxim....
Florin82717
Multumesc mult.
Acum sunt mai linistit. Imi era teama sa nu fie vreo problema.
Teodor85732
salut, sunt proaspatul posesor al masinii din semnatura si sunt multumit de ea insa am o singura problema si cateva intrebari smile.gif. Problema este ca la relanti mi se pare ca vibreaza si tremura destul de mult ... adica si volanul si scaunul, pedalele si pana si geamul si onglinda din stanga ... nu este f puternic dar imi creaza disconfort ... parc-as fi la vibro-masaj smile.gif, e normal sa faca asa? (eu nu am mai condus un diesel pana ieri:) ) sau sa ma duc la un service sa-i fac o verificare? si am mai observat de asemenea ca la stop fara sa apas pe nimic ea sta turata cam la 7-800 de ture. e normal?
Ok, astept raspunsurile voastre cu nerabdare si daca am putea sa-mi spuneti si cat costa doar o verificare la un service opel fara sa schimbi sau sa repare nimic.
florin55503
cred ca trebuie doar reglata. nu e normal sa tremure. eu in a mea daca e pornita nu se simte nici un fel de vibratie.
vma
7-800 de ture e normal la relanti. Daca atingi ambreiajul si ti se pare ca iti face masaj iar e normal. Ai sub picior un motor diesel de 2 litrii deci maricel. Pana la o anumita limita e normal sa vibreze foarte putin dar nu in asa hal incat sa iti creeze disconfort. Si eu cand l-am luat prima oara mi s-a parut un disconfort sa tin piciorul la semafor pe ambreiaj (nu apasat ci doar putin atins) pentru ca te gadila. Si eu am trecut tot de la benzinar direct pe 2 litrii diesel smile.gif
Teodor85732
am scris eu aiurea in semnatura, 2001 - adica anul, motorul e de 1.7 dti. Si ar trebui sa ma duc la service sa-i fac o verificare ?
Geroge73919
QUOTE(Teodor85732)
am scris eu aiurea in semnatura, 2001 - adica anul, motorul e de 1.7 dti. Si ar trebui sa ma duc la service sa-i fac o verificare ?


Costa 500 de mii diagnoza, iti spun ca sa nu ai surprize la service daca te miros aia ca esti mai incepator, tot la diagnoza iti verifica doar componentele electronice asa ca mergi cam degeaba , verifica tu tampoanele motorului sau poate niste suruburi desfacute care duc la vibratiile de care zici
Mihai85758
Salutare si bine v-am gasit pe acest forum. Ma credeti sau nu am avut timpul si rabdarea sa citesc toate cele 54 de pagini ale forumului si in continuare tot am nevoie de sfatul vostru.
Daca ati observat, se face in ultima perioada reclama la tv la Opel Astra Classic, motor de 1,4 twinport.
As dori foarte mult sa imi achizitionez si eu o asemenea masina, dar inainte de toate doresc sa aud parerile voastre (in special ale celor care au asa ceva sau care au condus asa ceva). Sa imi spuneti daca ati avut ceva probleme, la ce sa am grija cand ma duc sa o ridic, daca se merita 1,4 sau 1,6 (trebuie sa admit ca sunt un sofer mai adormit adica 50 cu 100 cel mult 120), si orice altceva credeti ca ar putea sa ma ajute sa ma decid..
Stiu ca s-au mai pus intrebati de acest gen, dar de cele mai multe ori s-a deviat de la subiect. De asemeni veti spune ca 1,7cdti e alegerea perfecta, dar diferenta de pret eu as amortiza-o cam in 50k km ceea ce la mine inseamna 6-7 ani.
Vreau neparat sa aud pareri avizate legate de consum real de benzina la varianta 1,4 (nu ce dau ei in carte) si dupa cum am zis orice credeti ca ar putea sa ma ajute in decizia pe care vreau sa o iau..
va multumesc anticipat si va multumesc pentru rabdare de care dati dovada citind acest post "scurt" al meu.
florin55503
QUOTE(Mihai85758)
Salutare si bine v-am gasit pe acest forum. Ma credeti sau nu am avut timpul si rabdarea sa citesc toate cele 54 de pagini ale forumului si in continuare tot am nevoie de sfatul vostru.
Daca ati observat, se face in ultima perioada reclama la tv la Opel Astra Classic, motor de 1,4 twinport.
As dori foarte mult sa imi achizitionez si eu o asemenea masina, dar inainte de toate doresc sa aud parerile voastre (in special ale celor care au asa ceva sau care au condus asa ceva). Sa imi spuneti daca ati avut ceva probleme, la ce sa am grija cand ma duc sa o ridic, daca se merita 1,4 sau 1,6 (trebuie sa admit ca sunt un sofer mai adormit adica 50 cu 100 cel mult 120), si orice altceva credeti ca ar putea sa ma ajute sa ma decid..
Stiu ca s-au mai pus intrebati de acest gen, dar de cele mai multe ori s-a deviat de la subiect. De asemeni veti spune ca 1,7cdti e alegerea perfecta, dar diferenta de pret eu as amortiza-o cam in 50k km ceea ce la mine inseamna 6-7 ani.
Vreau neparat sa aud pareri avizate legate de consum real de benzina la varianta 1,4 (nu ce dau ei in carte) si dupa cum am zis orice credeti ca ar putea sa ma ajute in decizia pe care vreau sa o iau..
va multumesc anticipat si va multumesc pentru rabdare de care dati dovada citind acest post "scurt" al meu.




diferenta de pret o vei recupera la revanzare fii sigur. pt revanzare e total contraindicat un 1.4 pe care te vei chinui sa il dai mai ales ca toata lumea cauta diesel. serios cate astra cu motor de 1.4 ai vazut la vanzare SH? daca tie nu iti trebuie mai mult de 90 de cai si nu depasesti 120 atunci zic ca e ok. dar puterea in plus sau un motor cu un cuplu mai mare ajuta in situatii limita
adi.mitrea
Referitor la intrebarile lui Mihai85758:

Sunt posesor de Opel Astra Classic motor 1.4 twinport, 90 de cai de pe 15 martie 2006.

1. Probleme am avut. Pe 15 iulie, deci la patru luni dupa ce am cumparat-o, la 4288 km parcursi mi s-a stricat compresorul de Aer Conditionat. S-a blocat, cureaua de accesorii a patinat, pe fulia compresorului, pana s-a rupt. Am ramas in drum. A venit Opel Assistance dupa o ora, a luat masina pe platforma si mi-a tinut-o in service fix 20 de zile pana cand au importat piesa. Totul s-a facut pe garantie, nu m-a costat nimic. Timp de 4 zile din astea 20 am beneficiat de masina de rezerva pusa la dispozitie de Opel Assistance (Un Golf 5 1.9 TDI 105 cp).
- Mai sunt probleme, la toate Astra Classic, cu zornaieli in bord si in dreptul centurilor de siguranta. Sunt lucruri "normale" la orice masina de pana in 15-18 mii euro.

2. Cand o ridici trebuie sa fii atent la optionalele pe care le-ai cerut/platit/negociat. Trebuie sa vezi daca masina este echipata conform bonului de comanda. Daca ai comandat deja si esti in asteptarea masinii, spune ce dotari ai obtinut si iti spunem noi unde sa le cauti (in cazul in care nu prea te pricepi la masini si ai nevoie de un sfat). Eu, spre exemplu, am luat bonul de comanda si am verificat, pe rand, daca exista pe masina optionalele respective.

3. Se merita orice motor iti doresti sau permiti. Daca ar fi sa cumpar din nou o Astra as lua-o cu motor de 1.6 103 cai putere. Ce-i drept eu sunt mai vitezist si-mi place foarte mult sa conduc. Dieselul este adevarat ca e mai scump si tot adevarat ca isi pastreaza in principiu valoarea la revanzare. Pentru Florin55503 care s-a intrebat retoric mai sus: "serios cate astra cu motor de 1.4 ai vazut la vanzare SH?" ii raspund eu ca ponderea masinilor diesel la noi este mai mare decat benzina si astfel se explica numarul mic de benzinare la vanzare. TOATE SH-urile aduse "din afara" sunt diesel pentru asta e carburantul moda la moda.
- Spune-ne ce masini ai mai condus, de cat timp conduci, etc... Si eu ziceam ca nu voi depasi 120 insa ajung la 160 de multe ori... Un motor minim recomandat, zic eu este un 1.4 16 valve cu cel putin 90 de cai. Alegerea optima ar fi un 1.6 cu puteri intre 100-115 cai.

4. Consumul este bun pentru un motor pe benzina zic eu. Iata doua exemple de consum si traseele parcurse (2 persoane si portbagaj plin cu bagaje inutile):

Pe traseul București - Pitești - Curtea de Argeș - Transfăgărășan - Sibiu - Râmnicu Vâlcea - Pitești - București (627 km) mașina a consumat 39 de litri (consum făcut plin pe plin) ceea ce înseamnă un consum de 6,22 litri/100 km parcurși.

București - Constanța și la rând toate stațiunile de pe litoral - înapoi în București + ceva drumuri prin oraș: 48 litri/712 km ceea ce însemna 6,74 %.

Pe traseele astea nu mers deloc la economie, ba dimpotriva pe autostrada am mers foarte tare 140-180...

In oras inca nu am un consum edificator, il voi face saptamana viitoare. Dupa estimarile mele, cam 10 litri/100 km parcursi.

La inceput, cand masina era noua, consumul era mai mare cam cu 1,5 litri fata de ce iti zic acum. Cam dupa 4.000 de km s-a mai "asezat" si va mai scadea un pic peste aproximativ 4.000 km.

Prima revizie costa intre 580-750 lei.

Daca inca nu ai dat comanda pentru masina si esti hotarat pentru orice model opel te duc eu la dealerul de unde am luat eu masina si poate te ajut sa obtii un discount mai bun. Imi ofer ajutorul dezinteresat, evident. blush.gif
Mihai85758
Multumesc foarte mult pt raspunsul prompt.
Ca sa raspund mai intai la primul post, masina daca mi-o cumpar (inca nu am dat comanda de ea, mai am nevoie de ceva bani, sper sa ii strang pana la finele lunii) va fi cumparata pe minim 6-7 ani de zile, deci in nici un caz nu ma voi mai astepta sa recuperez ceva bani din revanzarea ei. De altfel daca as pune problema asa in nici-un caz nu as opta pt astra g ci pt astra h.
Ca sa ii raspund si lui Adi, in primul rand mersi pt raspunsul complet, permis am din 94 si chiar obisnuiam sa rup masinile in 2, normal pe benzina lu taica'miu ... :argue:
De ceva ani buni am ajuns la concluzia ca nu se merita sa o calc prea tare pt ca oricum diferenta de timp este mult prea mica fata de riscul pe care mi-l asum si banii pe care ii arunc pe esapament. La ora actuala conduc o nova cu GPL care si daca vreau sa ii dau blana nu poate saraca. Consumurile de la 1,4 ma incanta foarte mult cu atat mai mult cu cat sunt obisnuit sa consum 10l de GPL/100Km adica in jur de 1,75 RON cat este gazul la noi in Constanta si sa trec din start la un consum de 10% benzina inseamna fix dublu (performantele nu se discuta. fac 4km dus intors pana la munca zilnic si o data de 2 ori pe an plec la munte). Am tot citit pe forum cum ca acel 1,6 are obiceiul sa inghita in oras pe timp de iarna chiar si 12%, ceea ce pare foarte mult. Stiu cat de mult te ajuta un motor mare in cazul unor depasiri sau situatii dificile. Imi pare rau sa aud ca ai avut probleme cu masina din primele luni, sunt constient ca nu se mai fac masini cu simtul de raspundere cu care sa faceau odata, oricum neamtul tine masina 4-5 ani dupa care isi cumpara alta noua.
Sa revin cu o alta intrebare legat de ceea ce imi propune adi, exista diferente de preturi la aceeasi masina la dealeri?? adica as putea sa gasesc aceeasi masina la un dealer din bucuresti mai ieftina? de asemeni m-ar obliga in cazul de fata sa ii fac revizii la reprezentanta de unde am luat-o, eventual plata ratelor si inmatricularea in zona respectiva?? recunosc ca nu am nicio treaba cu partea de hartogaraie necesara la achizitionarea/vanzarea unei masini.
Astept cu interes consumul urban de care spunea Adi, ca sa pot macar sa imi fac o idee.
Inca odata mersi mult pt raspunsurile prompte, mai am 1 luna sa ma decid.
adi.mitrea
Motorul de 1.6 consuma la fel ca cel de 1.4, si nu doar pe foaie. Am o cunostinta cu o Astra 1.6 twinport si diferentele de consum real intre masina mea si a lui sunt cam de 0,2 - 0,4 litri la o suta km parcursi. De aceea zic ca se merita mai mult 1.6 daca ai bani.

Diferentele de consum intre un mers normal, calm si unul alert nu sunt mari in afara orasului. Daca mie mi-a consumat 6,74 in regim de viteza si turatii ridicate... cam cata economiei crezi ca as fi facut daca mergeam constatnt cu 100 km/h? Dupa mine te expui la mai multe riscuri mergand cu viteza constanta si prea calm intrucat te plictisesti si, mai ales pe timp de noapte, te ia somnul.

Diferentele de pret la vanzare intre dealeri nu exista... Daca te duci sa negociezi insa, poti capata un discount serios de pana la 500 euro la o valoare de 10.000 euro. Daca iei masina de aici, de la Radacini Bucuresti vei fi obligat sa faci reviziile la ei, deci nu cred ca se merita. Eu nu observasem ca esti din Constanta, scuze. blush.gif

Daca mai te pot ajuta cu ceva sa-mi scrii pe mesaj privat sau aici. Consumul il voi face public pe 5-6 septembrie.
eddie
QUOTE(adi.mitrea)
Daca iei masina de aici, de la Radacini Bucuresti vei fi obligat sa faci reviziile la ei, deci nu cred ca se merita.


Nu am mai auzit ca un dealer te poate obliga sa faci reviziile la ei.
Oficial nu are cum,poti face reviziile oriunde,la orice service Opel.
Baby Blues
Si eu stiam acelasi lucru despre revizii. Ca poti sa le faci oriunde. dar daca o clauza contractula intervine? Chiar am vorbit vb niste reprezentanti de la Dacia-Renault si mi-au spus ca nu esti obligat sa o faci la dealar-ul de la care o cumperi.
Radu36329
Nu au cum sa te oblige sda faci revizia la ei, nu respecta conditiile Opel.

O faci oriunde ( cazul meu GTT, pentru ca union Moyors nu mai este)


Deci pica treaba cu obligatia.

Daca o luam altfel ma intreb cum te obliga? Vin si se pun pe jos in fata masinii sa nu te duci la altul?


biggrin.gif
Adrian86296
Salut am si eu doua intrebari pentru voi daca imi permiteti.
Din iulie sunt posesorul unui Opel Astra G din 2001 cu motorizare 1.6 16v.
La bord am 88900 km care cica ar fi reali conform cartii de service.

Prima intrebare ar fi la cati km trebuie schimbata cureaua de distributie + role + ce mai trebuie la o asemenea operatiune. Din ce am cautat pe diferite forumuri sunt doua posibilitati una la 60.000 km sau la 90.000. Voi ce parere aveti ? Cartea de service este in limba germana si nu prea inteleg mare lucru ce au schimbat ei acolo. Ultima revizie a fost la 52000 km.

A doua intrebare ar fi de fapt o mica problema. De cateva zile imi troncane ceva pe partea stanga fata (la roata, cred eu), am fost la un service particular, a desfacut roata si mi-a zis ca ar fi capul de bara care trebuie schimbat. Acum nu stiu ce sa fac, intr-un fel mi-e frica sa nu ma pacaleasca patronul de la service. Exista vreo alta metoda de a repara acest lucru ? Daca ar fi sa schimb capul de bara ma costa cam 160 RON.

Nu prea am cunostinte de mecanica si de aceea apelez la voi in speranta ca ma puteti ajuta cumva. Multumesc si astept raspunsurile voastre.
Daca imi puteti recomanda un alt service care sa nu practice preturi prea piperate v-as fi recunoscator.
Radu50689
Bieleta +capul da bara costa cam 950.000 ambele in situatia ca sunt italiene sau spaniole iar manopera ar costa 250.000- 300.000(atat am platit eu in Timisoara la un service pt operatia asta!)
Nu te opri la primul dealer cand cauti piese de schimb si cauta un raport pret-calitate bun(usor de zis dar toti zic ca au piese super!)
Ar trebui sa le schimbi si bieleta si capul de bara pentru a elimina orice joc pe partea respectiva pentru ca daca lasi pe pozitie o bieleta cu un usor joc, acesta are efect de avalansa si se amplifica afectand mai multe!
Jocul se verifica ridicand roata pe cric si miscand stanga dreapta de roata cu tot cu cauciuc!
Florin82717
QUOTE(Adrian86296)
Prima intrebare ar fi la cati km trebuie schimbata cureaua de distributie + role + ce mai trebuie la o asemenea operatiune. Din ce am cautat pe diferite forumuri sunt doua posibilitati una la 60.000 km sau la 90.000. Voi ce parere aveti ? Cartea de service este in limba germana si nu prea inteleg mare lucru ce au schimbat ei acolo. Ultima revizie a fost la 52000 km.


Din cite stiu eu, kit-ul de distributie trebuie schimbat la 60000 km la Astra.
Sfatul meu e sa il schimbi tu ca sa fi sigur ca e totul in regula si nu iti faci singur alte probleme mai grave.
Adrian86296
Am rezolvat cu capul de bara, l-am schimbat azi si acum nu se mai aude nimic, mi-am luat o piatra de pe inima.

In ceea ce priveste cureaua de distributie plus toate elementele care mai intra ma duce cam 12 milioane ceea ce mi se pare foarte mult (5 milioane numai manopera). Dar nu am ce sa fac trebuie schimbata.

Multumesc ptr raspunsuri
Mihai85758
O sa intreb cand ma duc la reprezentanta daca sunt obligat sa fac revizia doar la ei, dar intre timp am vazut noul opel corsa si pot spune ca m-am imbolnavit.... arata SUPER....si preturile de pornire sunt de la 7500 CIP...
Rugaminte, daca aveti cumva linkuri sau informatii oficiale despre preturile si dotarile noului opel corsa va rog frumos sa le postati.. Imi ramane foarte putin timp sa decid intre astra g si corsa (oferta se termina la finele lunii)..

Si orice altceva mai stiti despre micutul Corsa ....
10x a lot..
Baby Blues
QUOTE(Adrian86296)
In ceea ce priveste cureaua de distributie plus toate elementele care mai intra ma duce cam 12 milioane ceea ce mi se pare foarte mult (5 milioane numai manopera). Dar nu am ce sa fac trebuie schimbata.
Multumesc ptr raspunsuri

Cred ca exagerezi cu pretul ala mare. :bash: Daca intri la primul service si la primul dealer de piese e normal sa te coste atat. Mai mergi si mai cauta si pe altii. E enorm pretul. Poate este pret de reprezentanta. Mai cauta.
florin55503
QUOTE(Adrian86296)
Am rezolvat cu capul de bara, l-am schimbat azi si acum nu se mai aude nimic, mi-am luat o piatra de pe inima.

In ceea ce priveste cureaua de distributie plus toate elementele care mai intra ma duce cam 12 milioane ceea ce mi se pare foarte mult (5 milioane numai manopera). Dar nu am ce sa fac trebuie schimbata.

Multumesc ptr raspunsuri


du-te sui cauta si in alta parte de obicei te duce cam 5.5 mil curele role si cam 2 mil manopera intr-un service decent
adi.mitrea
QUOTE(E d d i e)
Nu am mai auzit ca un dealer te poate obliga sa faci reviziile la ei. Oficial nu are cum, poti face reviziile oriunde,la orice service Opel.


Așa mi se pare și mie corect și legal însă îmi amintesc că am citit undeva că reviziile se fac obligatoriu la Opel Rădăcini, în caz contrar pierd garanția. Sincer nu am avut răbdare să mai caut în documente dar de îndată ce voi afla ce și cum voi posta aici. Oricum prețurile de la Rădăcini pe care mi le-a prezentat șeful de service mi se par nesimțite: 700-750 lei revizia de 15.000 km.

Ca să-i răspund lui Mihai85758: am făcut consumul la mașina mea fără mers la economie dar nici forjă, aerul condiționat a funcționat cam 30 % din numărul de km parcurși.

km parcurși: 590
în oraș: aproximativ 540
în afară restul: aproximativ 50 km

carburant consumat: 56,36 litri*
consum litri/100 km parcurși: 9,55

* capacitatea maximă a rezervorului este de 52 de litri însă am alimentat când am avut rezervorul pe golite cu 8 litri (fiindcă nu am avut bani de plin). Am introdus în calcul toată benzina pe care am băgat-o în rezervor pe km parcurși neresetați. Evident că există o marjă de eroare dar foarte mică, în plus consumul este cu 0,55 litri% mai mare decât în carte, ceea ce este normal zic eu.

Mihai.... ce faci, ai dat comanda?
Mihai85758
adi.. inca nu am dat comanda ci stau sa astept sa vad ce si cum cu noul opel corsa.
dupa cum am postat mai sus ma incanta foarte mult aceasta masinuta si astept sa o vad, eventual poate un drive test..
Oricum nu cred eu ca dupa 30 sept nu o sa mai gasesc astra g classic, eventual nu mai prind reducerea sau poate cu putin noroc vine o reducere si mai mare (asta in cazul in care nu scapa de ele). Oricum sunt decis pe Opel si cum dau comanda va anunt.
Sincer consumul pare cam mare dar asta este, vrem motoare mai fasnete bagam mana in buzunar mai adanc..
Mihai85758
pana la urma m-am hotarat si m-am decis tongue.gif
am dat azi comanda de opel astra classic 1,4 twinport, sper sa fie intr-un ceas bun sa mearga fara probleme si in mod cert voi fi super multumit de ea.
Va multumesc foarte mult in ajutorul dat la luarea acestei decizii si sa ne auzim cu bine, sa ne mearga masinutzele struna si noi sa fim sanatosi.

bicycle.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.