Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
florin55503
DTL=83 de cai 8v, DTI=100 de cai 16 v,

pt dragos: posesorul spune a ca nu i-a afectat consumul ( eu zic ca a crescut putin). stiu ca el s-a dus pt resoftare acolo dar i s-a spus in momentul in care s-a introdus seria masinii in calc. ca daca va cumpara kitul respectiv i se monteaza un alt chip ca si asa a lui era dintr-un lot care a avut probleme mai ales la pornire. masina lui este adusa din afara si nu avea garantie dar i s-a oferit garantie la lucrarea executata. stiu ca i-a intrebat ce s-ar intampla daca ar avea masina noua si si-ar monta chipul, cu garantia. i s-a spus ca e ok si garantia ramane, daca asta te intereseaza. Pretul era 310 euro+manopera.
Dragos45550
multumesc f mult pentru raspuns, pentru claritate , promptitudine si exactitate smile.gif ura..si la cati mai multi din astia ca tine smile.gif
Dragos45550
am semnalat si eu o problema la masina si vroiam sa va intreb daca v ati mai confruntat cu asa ceva: numai cu motorul rece,cand pornesc , cand accelerez , usor calm , numai la turatii mici sau la relanti, motorul are un fel de intrerupere...."da in nas" cum imi facea dacia veche cand plecam imediat cu ea rece : )
bine..comparatia e stupida;intreruperea dureaza f f puitn , sub o secunda , dupa care motorul merge din nou lin;repet , se intampla chestia asta numai la rece;
mai spun inca o data , as dori sfaturi de la persoane care s au mai confruntat cu problema asta, si , sper ca nu va suparati pe mine , sa nu incepeti sa insirati o gramada de probleme sau de cauze pe care oricum nu le pot verifica decat intr un service smile.gif mersi mult
florin55503
eu am avut asta iarna o problema asemanatoare dar mie mi se oprea motorul pur si simplu (la golf). era din cauza motorinei bagasem de la petrom si afara noaptea au fost -25 de grade. se geletinizase motorina in rezervor, si chiar daca trecea prin filtrul ala cu apa calda motorulfiind rece tot nu o incalzea. mie mi-a spus cineva ca ar fi si din cauza ca mergeam cu rezervorul mai mult gol si s-a facut condens.

nu stiu daca e aceiasi problema, dar incearca sa o lasi mai mult sa mearga ;a relanti sa se urce uleiul pe peretii motorului. si vezi apoi daca mai face.

la mine cand e frig bate ceva in usa si nu stiu ce. nu am reusit sa desfac fata capitonajul usii oricat m-am chinuit. si mai nou mi-a luat prietena masina a fost la tara si a carat ceva cu haionul deschis. din cauza gropilor s-au cam stricat balamale respective si cred ca trebuie sa le schimb
Dragos45550
mersi;nu se pune problema de motorina , am pus doar cea mai buna;
florin55503
sa nu fie de la injectoare, baga preventiv niste soltutie de curatat. dar din ce mi-a spus un mecanic doar cateva marci ar fi cu adevara bune
beiu56941
AM UN OPEL ASTRA CARAVAN 2.0 dti si azi mi sa aprins un bec pe bord. o masina cu o cheie pe ea (check engine) iar turatia numai creste mai mult de 3000. M a puteti ajuta?
Va multumesc anticipat!
munteanulucian_gesaraauto@yahoo.com63433
TREBUIE VERIFICAT DACA PE SISTEMUL DE VACCUM NU ESTE VREUN FURTUN SPART SI DACA TOTUL ESTE OK TREBUIE INLOCUIT DEBITMETRUL DE AER.LA PORNIRE SA SE VERIFICE DACA SUPAPA DE PE TURBO TRAGE TIJA DE ACTIONARE TURBO.
G e o r g e
te rog nu mai folosi majuscule. avem toti impresia ca tipi la noi smile.gif

multumesc.
florin62565
salut! si eu am acceasi problema. numai ca becul acesta mi se aprinde doar uneori si se stinge dupa foarte scurt timp. e ceva grav? si daca treb inlocuit debitometrul de aer cam cit ar costa aceasta reparatie estimativ?
beiu56941
Multumesc pentru sugestii dar am rezolvat azi problema . Vacumul avea un picior rupt sau asa ceva.Multumesc inca odata.
Dragos45550
nu folosesc aditivi de nici un fel pentru motor sau motorina ;cred ca e mai bine fara , ma multumesc sa pun doar cea mai buna motorina , dupa parerea mea , si ulei la fel , am grija sa fac reviziile la timp..si gata;
am facut revizia de 15 000 km la opel radacini;super multumit , am dat 5 mil , cu schimbul pt toate filtrele ,aer , polen, motorina , tototot.. , ulei , mi a completat cu antigel si mi au schimbat un oring , pe unde imi pierdea antigel (pe circuitul de racire ce duce la radiator);toate astea in 2 ore jumate , cu 5 mil 700 ;nu are sens sa incepem cu prea scump sau altele de genul acolo era mai ieftin , mai scump , etc;mie mi se pare ca practica niste preturi f bune in comparatie cu ce e pe la alte reprezentante la care am mai fost , am de gand sa imi fac in continuare toate reviziile la opel , chiar daca asta inseamna sa dau cu un milion sa zic in plus....astfel am garantie pe lucrari si imi stampilez si cartea de service...tin f mult la asta , am stampile de la reprezentante opel din romania si germania , de la 0 km pana acum , cu o evidenta f precisa;este pt a doua oara cand merg la ei si ma intorc multumit , mai ales ca , m am dus sa zicem azi la 12 juma sa le spun ca vreau sa imi fac revizia , si azi la ora 13 am bagat masina in service;intr un timp f scurt si nu dupa...sa zicem...2 saptamani;asta am apreciat f mult;
ceea ce imi place cel mai mult este ca la ei manopera nu se calculeaza ca la dibas , de exemplu , adik a stat omul 3 ore la schimbatul unui filtru de ulei si inca una pt ala de aer , imi trec acolo 40 de euro ca atata e manopera pe ora....nu , pretul este fix in functie de reparatia pe care o efectuez la masina;de exemplu , ei pot sa stea 3 ore sau 15 min, tot 1 milion ma costa remedierea scurgerii de antigel , sau pt orice operatie la fel;
cred ca am fost destul de clar;
revizia de acum 15 000 am facut o la dibas si acolo am stat vreo 2 ore si ceva doar pt schimbul filtrelor si al uleiului , iar la union motors , acum 30 000 km , in iarna , am stat 3 ore in showroom....si era prin ianuarie februarie, cand au fost -15 grade si nu le mergea alora incalzirea , ca le inghetase apa pe conductele cu care trageau apa din pamant...ca deh.."amaratii astia " din otopeni s.a. nu au canalizare sau apa de la centrale termince , ci din put...
cred ca am fost destul ce clar;
va salut
florin55503
de acord cu tine nici eu folosesc, iar la radacini se duc din ce in ce mai multi oameni. nu ai spus pana la urma daca ai rezolvat sau nu problema.
era doar o sugestie desi unii mecanici o recomanda datorita calitatii motorinei de la noi
Dragos45550
da am rezolvat;sper sa isi pastreze calitarea serviciilor si dupa ce o sa treaca o luna 2 3.. un an de la deschiderea reprezentantei;prefer sa pun doar super dieselul de la omv , in general motorina "de top" de la ei , si atat...nu este ea din viena precum spun ei (am mers cu motorina din austria de la omv si mergea de o mie de ori mai frumos mai rotund si mai"nervos" decat cu asta) dar e buna...adik sunt multumit;
beiu56941
Cu ce viteze ati mers cu astra carav 2.0sau 1.7? cat duc masinile astea (viteza)
Marius61768
geam de oglinda stanga incalzit si heliomat am sanse sa gasesc second la un pret bun? si daca da unde?
Mi s-a furat de curand, si nou e vreo 2 mil.
Seri
Si mie mi s-a furat de pe Astra F, acum 2 sapt, si am gasit la dezmembrari cu 500.000. A trebuit sa cumpar toata oglinda, cu motoras si incalzire cu tot. A fost asa de ieftina deoarece carcasa de plastic era crapata si nu se putea monta, dar nici nu aveam nevoie. Cu o carcasa intreaga era cam 1 mil.
Marius61768
Unde la dezmembrari?? Spune-mi locul sau adresa lor, poate mai gasesc...
Marius61768
..nu am mentionat la ce fel de Astra! Este vorba de Astra din 2001 si are incalzire si dezaburire.
Dragos45550
nu stiu daca a mai fost pusa aceasta intrebare..cred ca nu...sau cel putin eu nu am gasit un raspuns:la ce viteza maxima ati ajuns cu opel astra 1.t dti , si la ce turatii?
eu am pe la 4000 de ture 170 km/h...si pe acolo s a oprit...
asta la noi...ca in strainatate cu motorina buna...180 190;
mentionez ca asta e viteza reala indicata de gps in acelasi timp...(verificat in strainatate)
mersi pt rasp;
florin55503
astra F- 82 cai notor isuzu-195 in germania, 185 in romania. asta cand era frig afara si nu crestea apa. culmea in romania daca bagai 5 persoane in ea tot pe la 182 se oprea.

astra G -20 16 V-190 la fel pe ploiesti-comarnic . nu stiu daca mai mergea pt pur si simplu nu am avut unde. de fiecare data cand am incercat sa vad cat duce a intervenit ceva : ori aglomeratie, ori eram cu cineva in masina care nu suporta viteza (prietena). dar nu cred sa mearga cu mult mai mult, desi am mers cu un amic cu un astra H de 1.7 de 100 de cai si a sarit de 200. dar e alta tehnologie deja.

mai trebuie scazuta si abaterea vitezometrului.
Bogdan40623
Salut!
Am o Astra Classic II, si am luat-o fara sistem audio, doar cu pregatire (boxe, fire, etc). Mi-a adus cineva un radio-CD Pioneer 6700 din Franta. Am fost foarte incantat, auzisem numai lucruri bune despre el. Cand la montaj, surpriza..... Aparatul nu are mufa ISO, ci probabil una proprietara Pioneer. Nu-i nimic, zic eu, am un adaptor dat tot de Pioneer, care merge la mufa ISO din masina. Insa, aparatul nu incape sub nici o forma. Adaptorul e mult prea mare, si radio-cd-ul ramane afara vreo 6-7 cm. In plus, sania aparatului nu intra in masina, e prea lata, iar aparatul nu se potriveste in cutia de la masina (e mai mic cu vreo 2 mm si joaca).

Ceva sugestii, cum as putea sa-l montez? sad.gif
Radu36329
Du-te la in targ la vitan si vorbeste cu cei d-acolo. Eu iti recomand sa intrebi de Darius (Darius Alarme Auto) sau la Tornado.
Bogdan40623
Multam Radu, dar eu sunt din Galati si nu prea am drum la Bucuresti zilele astea smile.gif
Florin56721
QUOTE(Bogdan40623)
Salut!
Am o Astra Classic II, si am luat-o fara sistem audio, doar cu pregatire (boxe, fire, etc). Mi-a adus cineva un radio-CD Pioneer 6700 din Franta. Am fost foarte incantat, auzisem numai lucruri bune despre el. Cand la montaj, surpriza..... Aparatul nu are mufa ISO, ci probabil una proprietara Pioneer. Nu-i nimic, zic eu, am un adaptor dat tot de Pioneer, care merge la mufa ISO din masina. Insa, aparatul nu incape sub nici o forma. Adaptorul e mult prea mare, si radio-cd-ul ramane afara vreo 6-7 cm. In plus, sania aparatului nu intra in masina, e prea lata, iar aparatul nu se potriveste in cutia de la masina (e mai mic cu vreo 2 mm si joaca).

Ceva sugestii, cum as putea sa-l montez? sad.gif

Am patit si eu chestia asta insa, se rezolva mai usor decat iti imaginezi.
Scoti mufele din sania de pe masina (poti sa bagi mana prin locasul cutiei de sub climatizare - cutie care se scoate apasand 2 cleme sus si 2 jos).
Scoti sania din bord (are doar un surub in spate pe mijloc si niste cleme pe margini - iese destul de usor) si scoti firele de la adaptor prin spatele ei. Daca nu iti incap faci un mic decupaj in spatele saniei.
Daca ai sania originala de la Pioneer, nu mai ai nevoie de nici un decupaj probabil.
Nu se pierde garantia pentru instalatia electrica atat timp cat nu o modifici.
Bogdan40623
Supeeeeer!

Multumesc mult, Florin. Asta am facut, insa fara scosul cutiei de sub climatizare - n-a fost necesar. Sania de la Pioneer nu sta chiar f bine, insa a intrat la fix. Acum trebuie sa gasesc un jack special pt antena. Radio-cd-ul are o mufa ciudata tare - e lunga de vreo 3 cm si abia apoi se ingusteaza pt firul cald (cu semnalul de la antena), din mijloc. Mufa de pe masina arata normal, asa ca nu se potrivesc de nici o culoare. Plec azi prin oras sa vad ce gasesc.

Thx again, Florin!
Florin56721
Vezi ca s-ar putea sa mai ai o problema cu alimentarea. La mine (radio CD SONY), cand scoteam cheia din contact ii taia curentul de tot si pierdeam memorarea posturilor. Dupa ce am umblat vreo 2 saptamani asa, pana la urma tot forumistii (www.clubopel.com) mi-au dat solutia: trebuiau inversate 2 fire de la alimentare.
Bogdan40623
Florinache, you're the man!!!

Mergeeeeee!!!!! Intr-adevar, dupa ce l-am montat, nu tinea minte posturile memorate, nici setarile de la culori, nimic. Si am gasit in manualul lui o notita mica in care spunea ca 2 fire trebuie inversate, in functie de masina. Insa nimic altceva. Noroc cu tine smile.gif

Thx a lot!
florin55503
QUOTE(Florin56721)
Vezi ca s-ar putea sa mai ai o problema cu alimentarea. La mine (radio CD SONY), cand scoteam cheia din contact ii taia curentul de tot si pierdeam memorarea posturilor. Dupa ce am umblat vreo 2 saptamani asa, pana la urma tot forumistii (www.clubopel.com) mi-au dat solutia: trebuiau inversate 2 fire de la alimentare.


si la mine facea la fel dar am inversat plusurile si s-a rezolvat. de fapt un amic mi-a spus pt ca nici eu nu stiam
florin55503
QUOTE(Florin56721)
Vezi ca s-ar putea sa mai ai o problema cu alimentarea. La mine (radio CD SONY), cand scoteam cheia din contact ii taia curentul de tot si pierdeam memorarea posturilor. Dupa ce am umblat vreo 2 saptamani asa, pana la urma tot forumistii (www.clubopel.com) mi-au dat solutia: trebuiau inversate 2 fire de la alimentare.


si la mine facea la fel dar am inversat plusurile si s-a rezolvat. de fapt un amic mi-a spus pt ca nici eu nu stiam. la mine daca nu era cheia pe contact cd-payerul nu pornea. apoi am mai umblat pe la fire si era exact invers, adica numai fara contact statea aprins. pana la urma am prin eliminare succesiva am reusit
Dragos45550
am observat ca sub presul din dreapta fata , mocheta e imbibata in antigel..zic eu;e ciudat ca nu se vede scurs din bord..parca vine de dedesubt de undeva;ceva sfaturi? s a mai lovit careva de pb"?
pierd antigel pe undeva , nu mult, de la o garnitura ceva , si am antigel sub presuri;help pls
florin55503
pai cred eu ca si daca aveai o conducta sparta etc tot nu ajungea in masina curgea jos. in vas nivelul a scazut?
Florin56721
De la calorifer, cel mai probabil. Atunci ajunge in habitaclu.
Dragos45550
nivelul in vas nu a scazut..sau a scazut f putin;si doar pe aici mai poate curge ca in rest am verificat;mersi
florin55503
un an nou tuturor soferilor si pasonatilor
DAN63291
LA MULTI ANI! Am un astra g 1,7 dti, 2002, motor y17dt, care imi da batai de cap. :bash: Cand pornesc dimineata (la rece), turatia motorului in gol nu e constanta. Acul turometrului oscileaza aleatoriu intre 700 si 900 rpm. Daca accelerez usor pot mentine turatia la 1000 rpm (ceea ce fac de obicei). Problema cauzeaza trepidatii ale motorului si vibratia masinii. Odata incalzit motorul problema dispare. Asta vara variatiile erau f. mici, iar de curand, intr-o dimineata cand temp. exterioara era mai mica (-6 grade) turatia s-a dus direct la 1000 rpm si problema nu a mai aparut. Deci problema apare la temp. de aprox. 0-15 grade. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator. Va multumesc!
Andrei64389
Salut tuturor. Sunt nou pe forum si as dori sa stiu opinia voastra. As vrea sa achizitionez un Opel Astra din 2000 sau 2001, insa nu stiu ce tip de motorizare ar fi mai buna sau cati km ar fi de preferat de aiba maxim. De fapt, nu prea stiu mare lucru, decat ca-mi place Astra. :clapping: Va mai spun ca ar fi prima mea masina. Voi ce sfaturi imi dati? Va multumesc anticipat.

:cheers:
munteanulucian_gesaraauto@yahoo.com63433
masoara tensiunea de pe baterie si vezi daca nu cumva alternatorul nu incarca constant si da-mi un raspuns si ot sa-ti spun ce sa faci.
florin55503
ideal ar fi un astra cu motor de 2.0 16 V dti caravan pana in 100.000 km. e cel mai bun compromis.
motoare atstra: 1.7 dti-75 de cai consum mic dar cam puturis
1.7 dti, 2.0 dtl-82 de cai sunt motoare acceptabil, daca nu ai astaeptari extreme. consum mic, desii diferenta de cai putere nu e mareintre 75 si 82 in realitate se simte foarte bine
2.0 dti 16 v- dupa cum am spus cel mai bun compromis
2.2 dti- comparabil pana intr-o anumita masura cu PD-ul de 130 de cai de pe golf. motorul e super

pe benzina:
1.2- doamne fereste. asa ceva nu

1.4 16v-90 de cai-nu merita
1.6(90) si 1.6 16 v. dintre cele 2 variante as alege pe a doua. consumul e ok
1.8, 125 cai- consuma mai mult dar eu l-as alege pe cel de 2.0 16V benzina. diferenta de consum nu e mare dar de cai e (25 de cai in plus)

In concluzie cel mai bun compromis este 2.0 dti care are o serie de avantaje cum ar fi: putere relativ buna pt masa masinii si pt strazile din romania, transmisie pe lant, consum mic, costuri mici de intretinere. daca ar fi vama mai mica la 2.2 dti ar merita asta, dar asa nu
Andrei64389
QUOTE(florin55503)
ideal ar fi un astra cu motor de 2.0 16 V dti caravan pana in 100.000 km. e cel mai bun compromis.
motoare atstra: 1.7 dti-75 de cai consum mic dar cam puturis
1.7 dti, 2.0 dtl-82 de cai sunt motoare acceptabil, daca nu ai astaeptari extreme. consum mic, desii diferenta de cai putere nu e mareintre 75 si 82 in realitate se simte foarte bine
2.0 dti 16 v- dupa cum am spus cel mai bun compromis
2.2 dti- comparabil pana intr-o anumita masura cu PD-ul de 130 de cai de pe golf. motorul e super

pe benzina:
1.2- doamne fereste. asa ceva nu

1.4 16v-90 de cai-nu merita
1.6(90) si 1.6 16 v. dintre cele 2 variante as alege pe a doua. consumul e ok
1.8, 125 cai- consuma mai mult dar eu l-as alege pe cel de 2.0 16V benzina. diferenta de consum nu e mare dar de cai e (25 de cai in plus)

In concluzie cel mai bun compromis este 2.0 dti care are o serie de avantaje cum ar fi: putere relativ buna pt masa masinii si pt strazile din romania, transmisie pe lant, consum mic, costuri mici de intretinere. daca ar fi vama mai mica la 2.2 dti ar merita asta, dar asa nu


Salut Florin, multumesc pentru raspuns. Am mai citit din posturile tale si am vazut ca intr-adevar dai sfaturi bune si te pricepi.

Acum stau sa ma gandesc, modelul 2.0 dti nu consuma cam mult? Presupun ca cel de 1.6 16v consuma tot pe acolo. Nu stiu cam care ar fi diferenta la consum. Pana la urma, cele doua tipuri de motor sunt cam egale, nu? In plus, platesc mai mult la vama pt un 2.0 decat pt 1.6. Dar totusi, pentru un incepator un Caravan nu e cam mare si mai greu de condus/parcat???

Am vazut pe mobile.de tot felul de oferte, am gasit pana la urma un Opel Astra din 2001 2.0 dti Limousine 101 PS, 91k km la 5.950. Mi se pare chiar buna oferta. Oricum, as prefera-o pe asta caravanului.

Imi cer scuze acum ca voi fi off-topic, dar trebuie sa te intreb Florin despre Ford Focus 1.6 benzinar. Mi se pare ceva mai puternic si mai tineresc. Nu stiu cum este cu costurile de intretinere. Tu ce parere ai? Multumesc.
DAN63291
Buna! Am masurat tensiunea pe baterie si este constanta (13.8V fara nici un fel de variatie, la ralanti). Alternatorul incarca foarte bine. Mai nou, becul de service se stinge greu (zeci de secunde) dupa pornire.[img][/img]
Radu36329
Cu firele la casetofon, e veche.
Scrie si in manualul de instalare al castofonului, ca trebuie cablat in functie de cum vrei sa-ti mearga, doar pe contact sau oricand.
Adaptorul pentru mufa de antena il gasesti la orice atelier de montat casetofoane. Maxim 100 000.
smile.gif


Despre treaba cu antigelul, atentie, ca e coroziv. Daca spui ca este in partea dreapta pata, probabil este de la calorifer, cum s-a scris mai sus.Te-ai umplut de noroc pentru ca, pe la toate masinile la calorifer se ajunge mai greu.


La Multi Ani!
sandu64553
Salutare,
Am achizitionat de curand un Opel astra classic II - 1,7 CDTI. Din cate stiu acest motor este varianta imbunatatita a vechiului 1,7 dti produs de Isuzu. Am tot cautat informatii despre acest motor dar n-am gasit mare lucru. Stiu doar ca a fost 'lansat' undeva prin decembrie 2002 si a fost primul motor diesel Euro 4. Stie cineva unde este fabricat? Ma intereseaza orice date tehnice sau nu despre acest motor. O intrebare pentru cei care au o masina similara: Sunteti multumiti de masina? Ce va determinat sa o achizitionati?
Am citit pe un forum ca prin schimbarea unui cip se poate creste puterea la 100 CP. Nu prea cred. Eu stiu ca motoarele de 100 CP au o altfel de turbina (geometrie variabila) si nu este de ajuns doar schimbarea cip-ului.
Voi stiti ceva? Ce credeti?
Sanducu
peti32235
salut si eu am un 1.7cdti astra caravan 2004 am cumparat in germania,sint multumit de ea am 104 000 km fara probleme,un semering la pompa de ulei,scuze,am pe el chip bosch din germania,reglat la 70% care inseamna 100 cai este diferenta,cuplu240 in loc de 170 se simte,consumul crescut cu max 1 l dar daca nu-l fugaresc ma intercalez la 5-5.2 l dar il fugaresc de aceea am pus chipul altfel era bine si asa,tot se simtea diferenta considerabila fata de 1.7 dti, am cu chipul facut 40000 km,se monteaza in 3 minute,se demonteaza tot in 3 minute,daca vrei sa-l incerci cu placere iti ofer masina mea, cu respect lpeti uitate la www.auto-accesorii.ro
sandu64553
Multumesc de informatii! Sa inteleg ca masina ta a avut intial 80 CP, iar dupa montarea chip-ului are 100 CP folosind aceeasi turbina? De unde se pot achizitiona asemenea chip-uri? Cred ca o sa-mi fie imposibil sa-l montez in perioada de garantie. Oricum e foarte interesant ce spui. Cred totusi ca o intrebare la service nu strica. Sti cumva daca acest chip este agreat de Opel. Sa fie el singura diferenta intre motoarele de 80 si 100 CP? Tu spui ca ai mers cu el 40000 si nu ai avut probleme. Cum apreciezi diferenta de putere acum? Merita investitia (si riscul)?
N-am stiut de site-ul pe care mi l-ai recomandat. M-ar interesa o tava pentru portbagaj - Opel astra clasic II Caravan, dar nu stiu cand o sa ajung prin Dej.
Sanducu
Florin56721
QUOTE(sandu64553)
Salutare,
Am achizitionat de curand un Opel astra classic II - 1,7 CDTI. Din cate stiu acest motor este varianta imbunatatita a vechiului 1,7 dti produs de Isuzu. Am tot cautat informatii despre acest motor dar n-am gasit mare lucru. Stiu doar ca a fost 'lansat' undeva prin decembrie 2002 si a fost primul motor diesel Euro 4. Stie cineva unde este fabricat? Ma intereseaza orice date tehnice sau nu despre acest motor. O intrebare pentru cei care au o masina similara: Sunteti multumiti de masina? Ce va determinat sa o achizitionati?
Am citit pe un forum ca prin schimbarea unui cip se poate creste puterea la 100 CP. Nu prea cred. Eu stiu ca motoarele de 100 CP au o altfel de turbina (geometrie variabila) si nu este de ajuns doar schimbarea cip-ului.
Voi stiti ceva? Ce credeti?
Sanducu

Parerea mea e sa o lasi asa. Oricum, este destul de sprintena, daca voiai masina pentru liniute nu iti luai cu 80cp. Pe mine m-a determinat sa o cumpar pentru consum (si sunt f. incantat de consumul in Bucuresti), confortul in trafic oferit de un diesel, raportul pret/calitate.
DragosV
1. Magazinul dat de el nu e din Dej.
2. Cip poate face multa lume fara sa monteze/demonteze nimic. Doar se copiaza alta varianta de soft. Masina ta ajunge la 109 cai fara nici o modificare mecanica si ramane in limitele specificate de producator. La revizie este nedetectabil. Daca vrei recomandare da-mi un PM.
3. Date despre motorul tau gasesti aici ---> http://www.gmpowercomponents.com/17cdti16v80ps.htm

Daca mai alte intrebari ..........[/quote]
sandu64553
Cred ca ai drepate Florin. Sunt multumit de acest motor si intradevar consumul m-a convins sa iau un diesel, dar sunt entuziasmat si de inca 20 CP. Ar fi, zic eu perfect. Poate mai tarziu. Doream sa-mi fac o idee despre costuri si riscuri.
Chiar, cat iti consuma masina in aglomeratia din Bucuresti. Eu sunt un pic dezamagit ~ 8,5 %. Este adevarat ca nu am decat 2500 cu ea si in general fac curse scurte (6-8 km) cu motorul rece. Afara ~ 5 % in iarna asta.
Este adevarat faptul ca acest motor se incalzeste mai greu?
De fapt cati CP are? 80 sau 82?
florin55503
motorul de 100 de acum a fost motorul 1.7 dti (G) sau 1.7 tds(F) de 82 de cai. e un motor foarte fiabil care are un singur neajuns: cand schimbi aproape de limitare din a doua in a treia turatia cade foarte mult si nu permite obtinerea unui timp bun pe 0-100 km /h dar e un motor care permite mentinerea in turatii inalte (de fapt se simte foarte bine semanand cu un benzinar)

motorul de 80 (75 de cai cel vechi)de cai e motorul de mai sus dar mai economic. se descurca foarte bine cu un chip dar si fara e destul de sprinten. ai impresia ca sunt mai multi cai datorita faptului ca se conduce ca unul pe benzina. cutia nu il ajuta mereu. e foarte fiabil, economic, pacut de condus (chiar daca nu e f elastic)

avnd in vedere ca e frig, ca motorul nu se incalzeste si ca e inca in rogaj e ok
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.