Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
adrian4u82
Consumul la inceput este un pic mai ridicat... dar nu foarte mult. Consumul se face de la pompa la pompa.
Daniel Mihai52950
QUOTE(Mirela102718)
QUOTE(nicu56776)
QUOTE(nicu56776)
salut , am si eu o problema la un opel astra G 1,7 dti dimineata dupa ce am pornit si am mers cam 15 min prin uras sa aprins un martor galben care cred eu ca e de la pomapa de injectie in fine nu stiu exact ce semnifica dar poate imi explica cineva ce e, este situat intre martorul de la baterie si ala de ulei , am mai avut anul trecut probleme cu el se aprindea la 140km/h si am fost la service si mi/a schimbat o chestie la aer un fel regulator a mers atunci si tragea si mai bine dar acum nu vad de la ce , ok atunci cand se aprindea am observat ca nu mai tragea si desurubam capacul vasului de expansiune acesta fiind sub presiune asa am facut si acum , intradevar am pornit din nou si nu se mai aprinde ,si totusi sunt nelinistit poate sa explice cineva ce se intampla si de la ce ? va multumesc .

imi da si mie un raspuns la cele expuse mai sus va rog . multumesc anticipat.


Buna. Sper sa iti fiu de ajutor. Eu am un Astra dar 1.6 benzina. Si acum un an am avut aceeasi problema. Se aprindea pe bord un bec - ceva cu pompa de injectie. Am fost la servici Radacini pe Timisoara. Si cica aveam o problema cu supapa de evacuare a gazelor. EGR - 7.000.000 lei. Am schimbat-o. Mi-au explicat ca ar fi din cauza ca nu turez destul masina si din cauza benz. proastem desi puneam numai 98 fara pb.Dupa 2 sapt. acelasi bec Ma duc din nou la ei. Am facut scandal, nu mi se parea normal la caruta de bani pe care o dadusem. Mi-au curatat injectoarele si au schimbat bujiile. Totul bun si frumos pina anul asta, adica dupa aprox. un an. Acelasi bec. Ma duc din nou la ei. Au pus-o pe tester si mare lucru nu au spus. Era in garantie la ei la lucrarea asta. Ca ar fi supapele, tot din cauza ca nu era turata, cica sau benzina. Nu stiu care era cauza. Mi-au zis sa pun benzina efix - rompetrol si un aditiv de curatat injectoarele in benzina si ies cu masina la drum intins si sa o turez la 4000-4500. Cica daca nu isi da drumul singura, tb sa vin sa imi demonteze chiuloasa....nu prea am inteles eu. Dar e o timpenie asta. masina nu are decit 55.000 km. sa umble la motor e o prostie. Asa ca am pus benzina, aditiv si am iesit cu ea. Am turat-o asa vreo 60 km. Nu si-a dat drumul din prima, dar dupa 2 zile s-a stins becul. De atunci merg mai turat si nu mai am probleme.Sfatul meu e sa te duci la un servici intai, dar nu la Radacini - pe Timisoara. Sint niste hoti. sau sa incerci asa ca mine. am auzit ca cei de la GTT ar fi mai seriosi. Bafta! :wave:


Ce aditiv ai folosit? Sau poate i-mi recomanda cineva un aditiv bun...?
dan98246
sal am si eu o intrebare:
Se poate intampla ceva daca lasi ac pornit, adica butonul de ac apasat si butonul de la ventilator pe pozitia 2 sau 3, dupa ce ai oprit motorul? se poate ca freonul din instalatie sa ia contact cu aerul si sa se evapore astfel?
multumesc.
cristian95382
QUOTE(dan98246)
sal am si eu o intrebare:
Se poate intampla ceva daca lasi ac pornit, adica butonul de ac apasat si butonul de la ventilator pe pozitia 2 sau 3, dupa ce ai oprit motorul? se poate ca freonul din instalatie sa ia contact cu aerul si sa se evapore astfel?
multumesc.


Nu se intampla nimic, stai linistit!
booneK9
N-are nici pe naiba. Singura ta problema ar putea fi daca ai bateria pe moarte, cand pornirea ar putea deveni mai greoaie. Dar 0.5% consum de curent in plus e neglijabil. Agentul de racire din instalatie e safe in circuitul lui.
dan98246
si atunci de ce se termina freonul din instalatie? ca am tot auzit ca la astra este in general o problema la instalatia de ac.
si recent am observat si eu ca nu mai imi raceste aerul deloc cand pornesc ac. nu se simte nici o diferenta, saptamana trecuta, cand a fost foarte cald, aerul de la ac era chiar mai cald decat cel normal.
booneK9
Asta e o intrebare test?
Subiectul e discutat intens in paginile anterioare. Arunca un ochi.
Radu105683
Salut, ma intereseaza si pe mine care este pretul pentru montarea unei tapiterii de piele pentru Astra G, 2001
Modelul care se pune este exact cu cel din fabrica ? sau sunt diferente dintre modelul original si unul pus anterior ?
Se poate pune si incalzire pentru scaunele din fata ? Care ar fi pretul?
Multumesc.




__________________________________
Opel Astra G 2001
Baby Blues
Orice se poate face . Cauta pe net. Sunt destule firme care se ocupa de asta. Si incalzire se poate baga in scaune. Succes!
Radu105683
Un pret estimativ ? ... 500 euro toata treaba ?
Este identic cu originalul ? a mai pus cineva ?
Ce firme cunoasteti in Timisoara
Adrian71064
Oricum mi se pare ciudat ca n-am mai auzit de buba asta pana acum, de unde imi rezulta ca pe lotul Classic 2 se cam pune si marfa nu tocmai de calitate germana.
sad.gif

Pai tu nu stiai ca Astra nu se fabrica decit in Polonia ?????
florin55503
normal ca s-au facut reduceri de buget la fabricatia astrei. e mai mult pt europa de est. uitat-te numai la dimensiunea rotilor
adi.mitrea
Dacă tot vorbim de probleme cu AC-ul... mă bag și eu!

Aerul rece nu prea e rece, asta e problema. Compresorul lucrează, îl aud, dar nu face frig în mașină, așa cum ar trebui și așa cum a făcut în primii 4.000 km (acum are 15.500).

La 4.000 s-a blocat compresorul de AC și a necesitat înlocuire (pe garanție) și cu noul compresor mi se pare că nu mai răcește așa bine, iar în vara asta abia dacă ține răcoare cât să nu transpiri.

Probabil calea e SERVICE și GARANȚIE, dar când aceasta din urmă nu va mai fi... ce fac? Mi se pare anormal ca AC-ul să funcționeze normal 15 zile pe an.

Deci cam ce să le cer ălora de la service? Verificare freon (dacă nu e suficient să verifice de ce dispare așa des), verificare presiune, radiator?

LE: @ Florin: 195/60 R 15 e o dimensiune mai mult decât potrivită pentru o mașină de dimensiunile Astrei. Problema e calitatea gumelor DUNLOP SPORT SP 2020 care lucrează bine doar pe asfalt FIERBINTE. În rest pierd grav aderența...
Teodor85732
Salut,

exact problema legat de AC vroiam sa o mentionez si eu acum.... Mi se pare ca aerul care-l baga e asa un pic rece ... acum la 25 de grade face fata cat de cat dar la 40 sigur nu mai tine. Sa fie de la filtrul de polen care nu a fost schimbat de 20.000 km ?

Alta chestie, masina mea are 90000 (eu cred ca nu sunt reali) Pot sa aflu care sunt km reali? doar asa sa stiu cand si ce tre sa schimb.

Fostul proprietar (care este de incredere) a schimbat cureaua de distributie si rolele la 60000. Eu acum e suficient sa-i fac schimbul de filtre:ulei, motorina aer, polen ?
Baby Blues
QUOTE(Teodor85732)
Salut,

exact problema legat de AC vroiam sa o mentionez si eu acum.... Mi se pare ca aerul care-l baga e asa un pic rece ... acum la 25 de grade face fata cat de cat dar la 40 sigur nu mai tine. Sa fie de la filtrul de polen care nu a fost schimbat de 20.000 km ?

Alta chestie, masina mea are 90000 (eu cred ca nu sunt reali) Pot sa aflu care sunt km reali? doar asa sa stiu cand si ce tre sa schimb.

Fostul proprietar (care este de incredere) a schimbat cureaua de distributie si rolele la 60000. Eu acum e suficient sa-i fac schimbul de filtre:ulei, motorina aer, polen ?

La cati km ai luat masina? Cat a zis fostul proprietar ca a facut cu ea? Cunosti toata istoria? Fostul proprietar nu mai are factura sau documentele de atunci de cand a schimbat distributia? Cartea service a masinii?
Daca a schimbat cu adevarat distributia o sa-ti raspunda un proprietar care are modelul, cand urmeaza sa le schimbi. Eu stiam parca ceva de 60.000 km (nu e sigur)
florin55503
nu e de la filtrul de polen. e de la freon. s-ar putea sa nu va fi bagat din ala care trebuie sau nu mai are freon instalatia. stiu de la un prieten frigotehnist ca de multe ori se fura freonul de la ac si se baga din ala de frigidere.
Mirea62496
Salut! Am si eu un opel astra calssic II din decembrie 2005 cu prima revizie facuta in decembrie 2006 si cu 12.000 de km la bord.
Credeti ca are rost s-o mai duc prin service sa ii fac vreo investigatie in vara asta inainte sa plec cu ea la un drum mai lung in afara tarii sau n-ar trebui sa imi fac griji ca ar putea sa ma lase in drum?


Multumesc.
booneK9
In principiu nu e nevoie, dar poti sa verifici daca-ti merge aerul conditionat. La drum lung o sa ai nevoie. Sa fii atent sa nu depasesti numarul de km la care trebuie sa-i faci revizia obligatorie, ca sa nu risti sa pierzi vreo garantie sau ceva de genul asta.
In rest, lucrurile clasice, verificat presiune in pneuri, functionarea becurilor, etc.
Drum bun, fara incidente si o vacanta faina.
dan98246
salut
nu stie cineva daca se poate da jos bobina de la compresorul de aer conditionat si apoi sa pui compresorul inapoi pe masina pt a putea circula cu ea? compresorul oricum nu cupleaza acuma pt ca bobina ii arsa, dar trebuie sa ma duc cu ea pt a cumpara alta si nu prea am cu ce sa ma duc daca masina mea tre sa stea in service.
Andy106809
Salut,
Tocmai am primit confirmarea ca a plecat comanda pentru masina.
E un Opel Astra Classic II, motor de 1.6, 5 usi. Am optat pentru pachetele Family, Electric, scut motor, airbaguri laterale culoarea e albastru royal.
Avand in vedere ca sunt total pe dinafara in ce priveste domeniul auto (masina am ales-o in baza recomandarilor facute de TOTI prietenii care au masini - am facut media ) rog pe toata lumea care are un pic de timp sa-si dea cu parerea si sa-mi faca unele recomandari in ce priveste ce ar mai trebui sa bag in ea.

Merciiiii
adi.mitrea
1. Felicitări.
2. Trebuie să bagi în ea benzină.
3. Citește topicul despre mașina mea ( http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8346 ). Sunt mai mulți posesori de Astra care au scris acolo și vei vedea cam ce benzină trebuie, la ce probleme să te aștepți și așa mai departe.
4. Te așteptăm cu poze și impresii la secțiunea "Totul despre mașina mea"
5. :wave:
cristian107144
Salut,
Am un Astra din 2002 Z16SE si as dori sa va intreb pe cei care aveti o masina cu acelasi tip de motor ce puteti sa-mi spuneti despre aceasta varianta de motorizare cat de fiabil e motorul ce calitati are ce defecte,pana la cati km duce un motor din acesta intr-un regim normal de exploatare?la cat se schimba cureaua de distributie?si in afara de curea se mai schimba ceva eventual un pret?
Va multumesc.
Dan102663
Salutare. Eu am un Astra Clasic II nou, martie 07. Credeti ca as putea sa-i montez, in service, bineinteles, un calculator de bord? Daca da, cam la ce bani?
Am si o problema la cutie. Din cand in cand fluiera, dar nu pot stabili cu exactitate cand (si la punctul mort, si in acceleratie, si in frana de motor). Aveti idee ce e?
Va multumesc anticipat.
adi.mitrea
La ce crezi că e bun calculatorul de bord?

Teoretic se poate, dar s-ar putea să coste cât nu face... Dacă vroiai calculator de bord, de ce nu ți l-ai luat ca dotare?

Ești sigur că fluieratul este de la cutie? Dacă e ceva evident, atunci fuga la service!
Dan102663
QUOTE(adi.mitrea)
La ce crezi că e bun calculatorul de bord?

Teoretic se poate, dar s-ar putea să coste cât nu face... Dacă vroiai calculator de bord, de ce nu ți l-ai luat ca dotare?

Ești sigur că fluieratul este de la cutie? Dacă e ceva evident, atunci fuga la service!

Multumesc. Calculatorul nu era ca optiune decat pentru versiunea 1.4 benzina. Iar ca service, aveti vreo recomandare?
nicu56776
buna ziua am si eu o problema la un opel astra 1,7 dti din 2000 motor y17dt si anume problema consta in aparitia martorului baterie si lipsa servo-directiei alte anomalii : turatia motorului la relanti depaseste un pic 10000, ce ma sfatuiti si daca puteti sa-mi spuneti la cat ma poate ajunge reparatia acestor probleme . Mentionez ca sunt din Iasi daca ma poate ajuta cineva cu informatii din aceasta zona.
Multumesc anticipat
adi.mitrea
Dan, pentru service încearcă mai întâi la dealerul care ți-a vândut mașina. Dacă ei nu rezolvă problema, încearcă și în altă parte. Din câte am mai citit pe forum service-urile Opel din București sunt bune toate.

Eu până acum am fost la Rădăcini (de unde am luat-o) și am fost mulțumit de rezolvări și de felul cum se poartă cu clienții.

Din câte știam, tocmai pe 1.4 nu se putea pune computer de bord. Se poate sigur pe 1.6, iar pe 1.7 nu știu. Îți zic sincer, computerul de bord e o jucărie care încântă, dar nu fi trist că nu-l ai pentru că nu ai pierdut nimic.

Tu ce motorizare ai? Trece-ți mașina în semnăură și poate pui și ceva poze la secțiunea "Totul despre mașina mea".
Radu105683
S-a mai intamplat la cineva?
Aveti idee de la ce o fi ?
Cand vreau sa opresc masina, daca calc si frana, scot cheia din contact, dar motorul functioneaza in continuare.....
:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

________________________________________________
Am facut ieri schimbul de ulei, am bagat 5L , iar pe joja i-mi arata cu un milimetru mai jos de maxim. ...e ok asa ? voi cat ulei bagati ?
__________________________________________________
--== Opel astra 1.7 TDI ==--
Valeriu Razvan61497
Am facut ieri schimbul de ulei, am bagat 5L , iar pe joja i-mi arata cu un milimetru mai jos de maxim. ...e ok asa ? voi cat ulei bagati ?



salut cred ca am acelasi motor ca tine (y17dt) si tot 5 l ii pun in carte scrie la acest motor si la schimbul complet (filtre+ulei se pune 4.7 l )
si eu zic ca este ok sa iti arate asa sa iti faci prob daca scade mai mult in timp.
Valeriu Razvan61497
QUOTE(nicu56776)
buna ziua am si eu o problema la un opel astra 1,7 dti din 2000 motor y17dt si anume problema consta in aparitia martorului baterie si lipsa servo-directiei alte anomalii : turatia motorului la relanti depaseste un pic 10000, ce ma sfatuiti si daca puteti sa-mi spuneti la cat ma poate ajunge reparatia acestor probleme . Mentionez ca sunt din Iasi daca ma poate ajuta cineva cu informatii din aceasta zona.
Multumesc anticipat





din ce ai descris u sar parea ca tia cazut alternatorul mai bine te duci cat mai repede la service pana nu strici si bateria :wave:
Robert43261
Buna ziua si salutare, am o trebare ptr cunascatori sa ma lumineze si pe mine, am un opel clasic din 2002 ,motor 1,6, eu il am de 8 luni,ieri am controlat joja de ulei si nu am gasit ulei in baie,becul de avertizare de la bord nu se aprindea,pe scurt, am pus ulei de motor disel M 40 in motor de benzina , pot merge cu el o zi doua ,ce probleme pot aparea, ,dat-im un sfat va rog,multumesc :bash:
booneK9
QUOTE(Valeriu Razvan61497)
QUOTE(nicu56776)
buna ziua am si eu o problema la un opel astra 1,7 dti din 2000 motor y17dt si anume problema consta in aparitia martorului baterie si lipsa servo-directiei alte anomalii : turatia motorului la relanti depaseste un pic 10000, ce ma sfatuiti si daca puteti sa-mi spuneti la cat ma poate ajunge reparatia acestor probleme . Mentionez ca sunt din Iasi daca ma poate ajuta cineva cu informatii din aceasta zona.
Multumesc anticipat

din ce ai descris u sar parea ca tia cazut alternatorul mai bine te duci cat mai repede la service pana nu strici si bateria :wave:

Nu asta e cea mai mare problema. Dai peste cap electronica motorului. Si ai sa plangi lacrimi de crocodil ca te costa cat nu face. Fuga-fuguta la electrician. Dar cat mai repede.
Radu105683
Salut, multumesc pentru raspuns
Acum am in bord cheia si masina aceea ...care inseamna sa merg de urgenta la un service ....

Am pus masina pe doua testere diferite (unul la reprezentanta si unul la un service), si s-ar zice ca am un senzor dus ...dar nu e problema grava, cei de la service au spus ca este "senzorul care anuleaza zgomotul de la injectie" ....daca pornesc masina si plec repede cu ea, injectia are un tacanic destul de marisor, daca stau 15-20 de secunde cu motorul pornit si apoi plec ...nu se aude deloc acel zgomot.
Ideea este ca nu gasesc legatura cu acel senzor si cu ce mi se intampla mie ...
Va intreb : voi ati mai patit asa ceva? sau ati mai auzit pe cineva care are aceiasi problema? sau sunt primul ?
Uni si-au facut cruce cand au vazut smile.gif))
Mai in gluma mai in serios ce trebuie sa fac ....???

Mai explic odata ce patesc cu masina:
Pornesc motorul...... apas frana si o tin apasata, si rotesc de cheie inapoi si o scot din contact.......motorul merge frumos fara nici o problema smile.gif ...pot pune cheia in buzunar...sau o las acasa sa nu o pierd smile.gif) si pot pleca cu masina ....ideea e ca se blocheaza volanu smile.gif) ca as merge si asa ..smile.gif)
....Ma gandesc sa nu fie probleme cu imobilizarea,
Daca nu calc frana si vreau sa opresc masina se opreste fara nici un fel de problema...nu face nici un fel de problema altfel ....oarecum are legatura cu pedala de frana ....
Sunt sigur ca nimeni de pe aici nu a oprit motorul cu piciorul calcat pe frana ...v-as ruga sa incercati sa-mi spuneti daca aveti si voi aceiasi problema ....
mihai101510
salut. am si eu o problema... in timp ce veneam azi spre serviciu mi s-a aprins un bec la bord de la lampa de control electronic la motor si la transmisie. mi se pare ciudat pentru ca masina este noua (are aproape 4 luni). s-a mai intamplat cuiva? stie careva din ce cauza? in carte imi spune ca atata timp cat este aprins becul consumul va fi putin mai mare iar volanul va merge mai greu...eu nu am observat nici o diferenta. :puke: :puke: blush.gif ma poate ajuta cineva? am un opel astra classic 1.7 cdti
Ovidiu109060
Salut. Am comandat si eu un Opel Astra Clasic II si am o intrebare: si voi a trebuit sa il achitati in avans? Ca eu a trebuit sa il platesc in momentul in care m-au anuntat ca a ajuns in Ungaria. Asta a fost pe 13 iunie. In aceeasi zi am platit toata suma, iar de atunci masina inca nu a ajuns. In contract scrie ca dureaza cel mult 15 zile lucratoare sa il primesc, din momentul in care banii au intrat in contul lor.
Remus107527
sa-l stapinesti sanatos!
si eu vreau sa iau smile.gif
ce model ai luat, cu ce dotari, ce pret? de la care dealer?
Ovidiu109060
Pt Remus
- 1.4 Hatchback
- pachete: Beauty, Adria, electric, Family
- alarma
Ovidiu109060
Tot pt Remus
- dealerul e unul singur pt judetul Alba: Autohuber Sibiu
- problema e ca inca nu am ce stapini!!!
Remus107527
ce pret?
Ovidiu109060
11981 E - o rabla
Ovidiu109060
QUOTE(Ovidiu109060)
11981 E - o rabla

Am vrut sa zic 11981 euro minus o rabla. Mi s-a parut ca suna cam ciudat, de aia am revenit.

Totusi, nu imi poate raspunde nimeni la intrebarea cu termanul de livrare si plata integrala in avans?
nicu56776
QUOTE(booneK9)
QUOTE(Valeriu Razvan61497)
QUOTE(nicu56776)
buna ziua am si eu o problema la un opel astra 1,7 dti din 2000 motor y17dt si anume problema consta in aparitia martorului baterie si lipsa servo-directiei alte anomalii : turatia motorului la relanti depaseste un pic 10000, ce ma sfatuiti si daca puteti sa-mi spuneti la cat ma poate ajunge reparatia acestor probleme . Mentionez ca sunt din Iasi daca ma poate ajuta cineva cu informatii din aceasta zona.
Multumesc anticipat

din ce ai descris u sar parea ca tia cazut alternatorul mai bine te duci cat mai repede la service pana nu strici si bateria :wave:

Nu asta e cea mai mare problema. Dai peste cap electronica motorului. Si ai sa plangi lacrimi de crocodil ca te costa cat nu face. Fuga-fuguta la electrician. Dar cat mai repede.

Salut tin sa spun ca am rezolvat problema era platoul de diode de la alternator cica in cazuri de astea se mai intampla sa cada si releul si tot asa se manifesta nu ma costat ff mult 200 ron cu tot cu manopera .Bafta si drum bun in concedii la toata lumea .
booneK9
Bucuros ca s-a rezolvat usor si ieftin. Spor!
Ovidiu109060
Am primit masina mult asteptata si sunt foarte incintat. Va intreb totusi ceva: e normal ca motorul de 1.4 sa aiba 300 rot/min la 100 km/h si 3800 rot/min la 120 km/h?
_Daniel_
Nu stiu cat este de normal dar asa este si a mea..
3000 rpm la 98 99 km/h iar cand incerci sa o duci pe la 120 130 pe autostrada observi ca deja o calci mai mult decat ai vrea...
160 iti atinge deja la / peste 5000 ... se simte nevoie unei cutii de viteza cu 6 rapoarte..

Daca zici ca doar ce ai primit masina nu te-as sfatuii sa mai verifici ce viteza are masina la 5000 rot si tot asa .. mai ai rabdare un 5000 km...
Ovidiu109060
Multumesc daniel. Se pare ca avem aceeasi masina.
Mai spune-mi, te rog, cum fac sa imi apara si mie datele masinii in partea de jos a fiecarui mesaj trimis?
_Daniel_
In parte de sus a pagini.. ai niste butoane .. Home . Masimi. .. Forum...
Imediat sub ele cauta Profil..acolo scrii ce vrei la semnatura..

Imi cer scuze pentru off topic :newblush: , dar nu cred ca ar fii vazut mesajul privat
Ovidiu109060
Multumesc inca o data, Daniel!
cristian95382
se poate sa se duca debimetrul si sa nu iti apara la bord eroarea?
A patit cineva asa?
Mandula
E perfect normal sa ai 3000 rpm la 100 km/h, nu e nimic in neregula. Motorul de 1.4 75 CP de pe Ibiza are, de pilda, cca 3500rpm la 100 km/h.

Felicitari pentru achizitii si multi km fara incidente !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.